Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: psychopatje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    mooie lederen combi maat 58

    wegens het tijdelijk beeindigen van de motor hobby zet mijn paar maanden oude combi te koop. de kleurstelling is blauw/wit/silver en zwart waarbij blauw overheerst,vanzelfsprekend is onbeschadigde staat,compleet met verse kneesliders! ik ben zelf 1m90 bij 113 kilo :$ voor langere/cq...
  2. P

    te koop cb400 blok past ook op cm400 uit bouwjaar 84

    bij deze dus een net cb400 blok te koop is lopend weg gezet,zit al in de verpakking en zit geen vloeistof meer in dus kan zo achter in de auto. prijs teab.
  3. P

    pekelhok met werk te koop

    GERESERVEERD!!!! hierbij mijn voorheen goed startende en goed rijdende cm400t kettingset is op,achterband is glad en de gaskabel is gebroken,ding reed tot de strenge vorst prima tot ik m wilde starten en bleek dat de kabel was vastgevroren en dus brak toen ik gas gaf..... als je...
  4. P

    tamiya bouwpakketje 1/12 kawa kr500 gp racer

    hierbij bied ik aan:: een tamiya lijmbouwpakket van een kawasaki kr 500 2-takt gp racer uit modeljaar '82 pakketje is nieuw in doos,leuk voor de liefhebber/verzamelaar! foto is een voorbeeld van hoe de machine wordt als tie is afgebouwd,foto is dus een kant en klaar schaalmodel en ik...
  5. P

    tamiya bouwpakketje 1/12 kawa kr500 gp racer

    bij deze bied ik aan een tamiya lijm bouwpakket schaal 1 op 12 van een kawasaki kr500 gp racer uit de jaren 80? tis iig een 2-takt. model is nieuw in doos,leuk voor de liefhebber verzamelaar oid prijs is teab en foto volgt
  6. P

    psychopatje stapt toch maar weer op..

    ik weet t,ik weet t, jullie zullen wel denken wat een draaikont is die psychopaat... en gelijk hebben jullie! }) maar sinds gisteren is patje weer eigenaar van een soort van motor... patje is nog steeds bang voor zijn rijbewijs maar hij zal eerder een bekeuring krijgen voor t verkeer...
  7. P

    alpinestars tech backprotector mt xl

    zoals de titel zegt: alpinestars tech backprotector maat xl met niergordel in zeer goede staat,nooit mee gecrashed vaste prijs 75 euro foto's volgen :) [afbeelding]~
  8. P

    sleutelproject te koop: xl600r belastingvrij!

    te koop mijn belastingvrije xl600r uit 83, de motor ligt grotendeels uit elkaar maar is wel compleet,hij staat nu als rollend frame met t blok er nog in. hij loopt na een paar keer kicken alleen de versnellingsbak zit vast,waarschijnlijk een kromme schakelvork ofzo de prijs is tegen elk...
  9. P

    sidi racelaarzen mt 46 voor schoenmaat 44/45

    paar maanden oud paar sidi b2 laarzen met toesliders in gebruikte maar toch wel nette staat teab het zijn zwarte
  10. P

    alpinestars sp2 handschoenen blauw/wit mt xl

    te koop een setje sp2 handschoenen in goede onbeschadigde staat. te passen in lelystad teab.
  11. P

    pro biker combi maat 58 te koop

    wegens het tijdelijk beeindigen van de motor hobby zet mijn paar maanden oude combi te koop. de kleurstelling is blauw/wit/silver en zwart waarbij blauw overheerst,vanzelfsprekend is onbeschadigde staat,compleet met verse kneesliders! ik ben zelf 1m90 bij 113 kilo :$ voor langere/cq...
  12. P

    rijbewijs kwijt geweest en verzekering doet moeilijk??

    hedenavond is onze verzekeringsagent langsgeweest en die deelde mij doodleuk mee dat ik grote kans loop om geweigerd te worden bij een motor/auto verzekering omdat ik een verhoogd risico schijn te zijn omdat ik mijn rijbewijs kwijt ben geraakt?? |( :? iemand die een soortgelijk...
  13. P

    bijstands fietsie gezocht (voor weinig dus)

    hoi ik zoek een brommertje om toch nog een beetje het rij gevoel te houden,voorkeur gaat uit naar een oldtimertje of een leuk endurootje voor weinig centen... laat maar wat weten
  14. P

    (voorlopig) einde motorcarriere

    nou zoals de meeste hier niet ontgaan is ben ik mijn rijbewijs kwijtgeraakt en mijn baan ook. inmiddels heb ik ze allebei weer terug maar is het niet meer t zelfde.. ik heb op de dag van teruggave de hele dag rondgereden en savonds met de jongens ook nog een paar rondjes gedaan. hoewel...
  15. P

    srad600 uit 2000 veeeeeel opties

    te koop aangeboden mijn zeer nette srad600 uit 2000 met een hele hoop opties: pro bolt kuipruitboutjes pro bolt kuipboutjes pro bolt tankdopboutjes hyperpro voorvering stalen remleidingen voor smoke lsl kuipruitje kunstof topkuipsubfame hotbodies undertail met...
  16. P

    mfmm 2 vanuit lelystad/flevoland

    ok ik zag dat er nog geen afspraak topic was voor de flevolanders onder ons,dus ik denk laat ik m ff openen :) mijn idee is om of vanaf de mac in lelystad te vertrekken of vanaf spot 1 almere (carpool) dusse laat t maar weten!!! meer info over verzameltijd en vertrektijd volgt! *O*
  17. P

    te koop suzuki

    te koop suzuki heel mooi 6000 euro
  18. P

    Special paint srad600, inruil mogelijk

    wegens omstandigheden welke hier te lezen zijn Zo heb je hem,zo ben je em weer kwijt..... te koop aangeboden mijn zeer nette srad600 uit 2000 met een hele hoop opties: pro bolt kuipruitboutjes pro bolt kuipboutjes pro bolt tankdopboutjes hyperpro voorvering stalen...
  19. P

    zo was je hem kwijt,zo heb je hem weer terug

    Na een aantal maanden van niet kunnen rijden omdat mijn motortje bij de garage stond voor een mooi race systeempje,en de kuipset erg lang bij de spuiter heeft gelegen voor een mooie nieuwe paintjob,was het vandaag eindelijk zover!! begin van de middag mijn weer compleet gemonteerde...
  20. P

    super nette kawasaki kx125

    namens een zeer goede vriend die helaas vanwege een gebroken rug moet stoppen met zijn grootste hobby bied ik aan: een kawasaki kx125 uit bouwjaar 2003 maar in 2004 overjarig gekocht. de motor verkeert in absolute topstaat! de eigenaar is een motocross fanaat van heb ik jou daar en is...
  21. P

    te koop smoke lsl kuipruitje voor srad 97/00

    te koop wegens aanschaf iridium ruitje, een lsl smoke kuipruitje in de originele vorm voor de srad 600/750 van 97 tot 00 teab ruitje is in goede staat
  22. P

    welke kleur velgen bij deze kuipkleur????

    wie o wie heeft er inzicht genoeg om een bijpassende kleur voor mijn velgen te verzinnen? Let wel, de kleur van de kuipdelen is een lastige,zie foto's ik zat zelf aan parelmoer wit te denken,maar ik ben benieuwd of jullie betere ideeen hebben!?? alvast bedankt voor de reacties!
  23. P

    Carbon open demper voor srad600/750

    te koop een nette carbon rhino demper voor een gsxr 600/750 srad van de jaren '96 t/m '99 voor de 750 en '96 t/m '00 voor de 600 het gaat om een driebouts aansluiting. demper is netjes,heeft geen db killer of E keur geeft een mooie beschaafde sound er zit een klein plekje op van de...
  24. P

    origineel uitlaat systeem gsxr 600 srad "00"+ foto's

    zoals de titel al zegt heb ik een compleet uitlaat systeem te koop met de originele demper erbij,de set is in goede staat alleen heeft de demper een klein pitje, verders geen glijschade oid is ongeveer 30000 km oud vraagprijs teab gaat weg wegens aanschaf full race systeem
  25. P

    Ducati open einddemper

    ik heb hier een aluminium ducati dempert liggen,zitten een paar kleine plekjes op,geen deukjes,is de linker demper van een setje van 2 de rechter is al weg,geeft een mooie diepe sound zit ducati keurmerk op maar betwijfel of deze voldoet aan de geluidseisen aangezien die zo open is als de reet...
Terug
Bovenaan Onderaan