Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: johanv
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. johanv

    SV650 GSXR ZX6R Multistrada onderdelen

    Te koop: Voor Suzuki sv650 2003: Voorwiel met schijven, zilver. Prima staat: 150 euro Achter schokbreker / veer: 10 euro Voor Suzuki gsxr 600 2004: Vooras: 20 euro Voor kawasaki ZX6R: Vorkpoten Kawasaki zx6r goud geanodiseert gebruikte toestand, hier en daar waar kleine beschadigingen op...
  2. johanv

    -verkocht-

    Te koop: Aprilia Pegaso 650 Locatie: Arnhem Prijs: 400 euro beschrijving: Aprilia Pegaso 650 met betrouwbaar Rotax 650 blok(net als BMW F650). Netjes onderhouden, de motor heeft gebruikssporen(zie foto's). 2 sleutels aanwezig. Perfecte motor voor bijvoorbeeld de Trans Euro Trail. Er is een...
  3. johanv

    Gestolen Yamaha XTZ750 en KTM 300 2takt Arnhem

    Gestolen in Arnhem een Yamaha XTZ 750, gestolen zonder vooorkuip. Blok is van een TRX850 en er zit een USD voorvork in. KTM is een 300 2takt uit 1998 op noppenbanden. Als je iets ziet of te koop wordt aangeboden, graag PMen of de politie bellen.
  4. johanv

    Gestolen Arnhem Yamaha XT600 MJ-38-JF zonder voorspatbord

    Mijn 1989 Xt600 2KF is gestolen in de nacht van Vrijdag de 18-3-2011 op zaterdag in Arnhem. Het voorspatbord vond ik in het steegje achter mijn huis, dus die zit er niet meer op. Verder missen de zijkappen en is de tank gedeukt. er zit een Leovinci X3 op(los) en er zit een zwart zadel op ipv...
  5. johanv

    2e hands crossbanden 80/100-21" + 110/100-18"

    ben op zoek naar goedkope gebruikte crossbanden waar nog noppen op zitten. Heeft iemand iets liggen? Het liefst omgeving Arnhem. Voor: 80/100-21" Achter: 100/100-18" of 110/100-18"
  6. johanv

    Gezocht: Onderdelen Givi Winrack

    Ik ben op zoek naar de 2 finnen bovenop een Givi wingrack en de plaat waarop de topcase wordt geklikt. De onderdelen mogen lelijk en verweerd zijn, en boutjes e.d. mogen ook missen. Iemand deze onderdelen over? (zie plaatje, nummer 2 en 3)
  7. johanv

    Ducati Paso 750

    Te koop: Ducati Paso 750 bj: 1990 km. stand ca 60.000 Specs: Showa 916 voorvork 17" wielen Ducati Supersport(achter) en 916(voor) nieuw (prof) gespoten, zwart. + adapters om ze in de paso te krijgen Nieuwe banden voor en achter Maxxis Superbike stuur Renthal Digitaal dashboard...
  8. johanv

    Afstellen vlotterhoogte Mikuni VM26

    Ik probeer de vlotterhoogte van mijn Mikuni VM26 af te stellen. Ik heb van Mikuni USA site een manual gedownload, hierin staat de vlotterhoogte. Maar het is onduidelijk van waar tot waar ik moet meten. Weet iemand hoe ik dit op de juiste manier meet? (zie pic)
  9. johanv

    Tandwiel van as persen (versnellingsbak)

    Ik heb hier 2 versnellingsbakasjes(Lifan 150/Daytona 150 voor de geïnteresseerden) met identieke asdiameters. Op de ene zit een 13 tands tandwiel geperst, op de andere een 11 tands. Nu wil ik het 13 tands tandwiel op de andere as hebben, maar hij zit er op geperst. Hoe wissel ik deze...
  10. johanv

    Anodiseren aluminium demper

    Ik ben bezig met het maken van een demper. Hiervoor heb ik een eindconus laten draaien uit aluminium. Is het nodig deze te laten anodiseren(blank) om hem te beschermen tegen regen of blijft dat wel goed? Ik heb geen idee wat voor legering het is. Het komt van metaalwinkel Rotterdam
  11. johanv

    Kan iemand een conus voor me walsen voor een uitlaat?

    Ik zoek iemand met een kleine wals om een conus voor mijn eigenbouw uitlaat te walsen. De conus moet worden gemaakt uit 1,5mm RVS. Ik kan eventueel het RVS regelen. De kleine diameter is ca 40mm, de grote 100mm en de lengte ca. 270mm. Ik kan een uitslag en de exacte maten regelen van de conus...
  12. johanv

    Veren, waar te krijgen?

    Voor mijn fast-ace achterschokdemper ben ik op zoek naar een nieuwe veer met de volgende specs: Lengte: 128mm (+-10%) Binnendiameter: 40mm Veerconstante: 200 N/mm tot 300 N/mm Ik heb een veertje besteld van 75mm lang bij http://www.federnshop.com/default.aspx maar deze bleek een te...
  13. johanv

    white wall tyre verf

    Ik wil mijn banden graag wit hebben aan de zijkant. Je hebt er van die flappen voor die je er op kan plakken, maar, behalve het gewicht, vertrouw ik niet dat die blijven zitten. Ik ben dus op zoek naar een goed alternatief. (en ik wil geen nieuwe banden) Ik vond deze verf op ebay. iemand...
  14. johanv

    uitwisselbaarheid KTM LC4 motors

    Hey mensen, Ik zit er aan te denken een motorfiets te ontwerpen met een LC4 motor er in. Omdat ik nu nog geen geld heb voor een nieuw 690 blok, was mijn idee om een begin jaren 90 LC4 blok te kopen, deze 3D tekenen en de motor hier op baseren. Dan kan ik later een moderner blok scoren en deze...
  15. johanv

    Terugslag kickstarter

    Hallo, Ik heb een Lifan Monkey met een 150cc Lifan blok. Dit is een een-cilinder met liggende cilinder en alleen een kickstarter. De bougie vonkt elke omwenteling van de krukas. Ik heb het blokje net, dus ik ken het niet echt. Maar als ik hem wil starten, krijg ik regelmatig een terugslag...
  16. johanv

    Gezocht: remlichtschakelaar Honda/Kawasaki/Suzuki

    Hallo, Ik ben op zoek naar een remlichtschakelaar voor mijn Kawasaki GPX600R. Het gaat om een vierkant type. Ze zitten ook wel op andere Japanse fietsen uit de jaren 80 en 90 Heeft iemand er 1 over?
  17. johanv

    Gratis kawasaki Frame met kenteken

    Gratis af te halen: Kawasaki GPX600R frame met kenteken. Veerophanging is iets verbouwd. Af te halen in Anrhem. Bij interesse, stuur ff een mailtje
  18. johanv

    remanker en klauw ducati monster of supersport

    Ik ben op zoek naar een goedkoop remanker met klauw van een Ducati Monster of Supersport voor de ombouw van mijn Paso naar 17". Ik heb hiervoor een achterwiel gescoord van een supersport of monster (4,5" breed), alleen de schijf is groter waardoor ik ook de remklauwadapter en klauw nodig heb...
  19. johanv

    Michelin M59 A 160/60-16

    Ik ben op zoek naar een Michelin M59 160/60-16 Achterband voor mijn Ducati Paso, heeft iemand er een of weet iemand er ergens een te liggen, mail me dan ff of reageer op dit topic.
  20. johanv

    Helicoil tapmaat

    hallo, Het schroefdraad (M10x1,5) van mijn kettingspanners is gaar en ik wil er een holicoil inzetten. Het sleuteltje heb ik wel (maar dan van M6, ik denk dat ik ook wel in M10 past) en de helicoils zelf moet ik er bij kopen maar ik moet weten welke tap ik nodig heb. Weet iemand welke tap...
  21. johanv

    Nieuwe BMW Superbike

    bron: New BMW superbike
  22. johanv

    V-Roehr 1130 superbike

    Nieuwe amerikaanse superbike: Roehr. Geinig apperaatje, 180 pk met opvoersetje. Het lijkt alleen een beetje op een andere soort van superbike uit Europa. Technical Specifications: Engine: Type 2 cylinder, liquid cooled, DOHC, Counterbalanced, 60deg, V-twin...
  23. johanv

    Draaier gezocht

    Ik ben op zoek naar iemand die wat voor me kan draaien uit aluminium. Ik wil graag onderstaande ring gemaakt hebben met binnendiameter 48mm, buitendiameter 54mm en hoogte 40mm. De spleet die er in zit kan ik er eventueel zelf nog wel in zagen. is er iemand die 2 van deze ringen voor me kan...
  24. johanv

    Yamaha RD250LC

    Te koop: Yamaha RD250LC met kenteken. Geschikt voor onderdelen, niet alle onderdelen zijn nog aanwezig bij deze motor zoals uitlaten en carbs. Voor de rest is ie redelijk compleet.
Terug
Bovenaan Onderaan