Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -BATTLE-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -BATTLE-

    Verkocht / Mivv Gp demper

    Mivv Gp demper in carbon uitvoering, met db-killer, ophangbeugel en E-keur. Aansluitdiameter is 60mm inwendig. Vraagprijs 125 euro inc verzenden.
  2. -BATTLE-

    Alpinestars smx-plus laarzen maat 43

    Alpinestars smx-plus laarzen in maat 43. Zo goed als nieuwe laarzen, geen beschadigingen, ritsen en sluitingen werken zoals behoren. Vraagprijs 175 euro inc verzenden.
  3. -BATTLE-

    Alpinestars overall maat 48

    Zwarte alpinestars overall in maat 48. Hier en daar een plekje maar geen scheuren of naden die los zijn. Alle ritsen werken nog zoals het moet. Maat 48 , ik ben 1.75cm en 75 kg en zit als gegoten. Vraagprijs 175 euro inc verzenden.
  4. -BATTLE-

    Biketek bandenwarmers 120/190

    Setje biketek bandenwarmers voor 120 en 190 breed. Van 1 warmer doet het ledje het niet meer van de andere is het plastic gebarsten, maar doet gewoon wat het moet doen. Vraagprijs 75 euro inc verzenden.
  5. -BATTLE-

    Te koop; Carbon achterbrugcovers Aprilia RSV mille 04/08

    Te koop, Nieuwe carbon achterbrugcovers voor een Aprilia rsv mille model 04/08. Vraagprijs 90 euro. Battle.
  6. -BATTLE-

    Te koop; Carbon achterbrugcovers Aprilia rsv mille 04/08

    Te koop, Nieuwe carbon achterbrugcovers voor een Aprilia rsv mille model 04/08. Vraagprijs 90 euro. Battle
  7. -BATTLE-

    Te koop: Carbon frame- en achterbrugcovers zx10r

    Te koop, Nieuwe carbon frame covers voor een zx10r 04/05 model. Vraagprijs 110 euro. Battle
  8. -BATTLE-

    Te koop; Carbon frame- en achterbrugcovers zx10r

    Te koop, Nieuwe carbon frame covers voor een zx10r 04/05 model. Vraagprijs 110 euro.
  9. -BATTLE-

    Te koop: imitatie Pazzo rem- en koppelingshendel zx10r 04/05

    Hallo, Zoals de titel al zegt, imitatie Pazzo rem- en koppelingshendel de "lange" versie, voor een zx10r uit 04/05 , ze passen ook op andere types kawasaki. ZX 6R (2000 - 2004) ZX 636R (2000 - 2004) ZX 9R (2000 - 2003) ZX 10R (2004 - 2005) ZX 12R (2000 - 2005) ZZ...
  10. -BATTLE-

    Te koop: LED achterlicht inc knipperlichten voor zx10r 04/05

    Hallo, Zoals de titel al zegt , een LED achterlicht met knipperlichten voor een zx10r 04/05. de bevestigingspunten zijn intact en het ziet er verder nog gewoon netjes uit. Vraagprijs 25euro. Gr Lennart.
  11. -BATTLE-

    Te koop: Aluminium uitlaatsteun zx10r 04/05

    Hallo, Zoals de titel al zegt, een uitlaatsteun van aluminium , zwart gespoten (zou wel even opnieuw gedaan kunnen worden, gemonteerd zie je er niks van.) voor een zx10r 04/05 , mooi ipv de originele duo voetsteunen. Vraagprijs 25 euro. Gr Lennart.
  12. -BATTLE-

    Te koop: Remklauwen zx10r 04/05 inc remblokken

    Hallo , Zoals de titel al zegt , remklauwen inc remblokken (gebruikt) voor een zx10r uit 04/05. Ze passen ook op andere merken en types zolang de bevestigingsmaat 108 mm is. Evt heb ik de originele remleidingen er ook nog bij. Vraagprijs 100 euro. Gr Lennart.
  13. -BATTLE-

    Lidl textiel motorpak en helm mt M/L , Forma laarzen mt 42

    Te koop, Een textiele motorpak van de Lidl in maat L , ooit is gekocht voor de vrouw maar die vond achterop zitten maar niks :+ De jas is misschien 5x gedragen en de broek is nog nooit gedragen , dus gewoon in nieuw staat . Er zit in de jas en broek bescherming en een losse wintervoering...
  14. -BATTLE-

    Te koop circuitkuipen en tank zx6r 1999

    Hallo, de zx6r is verkocht, dus de kuipen met tank mogen ook weg. Het gaat dus om een complete set dus met boven- en onderkuip, kuipruitje, kontje met undertail en een tank met 2 deukjes in (zat beter) :+ , op de tank zit stompgrip , benzinekraantje en een tankdop zonder sleutel. hier...
  15. -BATTLE-

    22-7 zolder

    wie is erbij vrijdag :P
  16. -BATTLE-

    tankdop zx6r

    hallo , ik heb de verkeerde tankdop besteld want hij past niet op een 1999 model. hij zou moeten passen op zx6r modellen waarvan de tankdop met 5 boutjes vast zitten , dus dat is van 2003 tot ? er zitten 3 boutgaatjes in deze tankdop maar zou gewoon moeten passen je houdt...
  17. -BATTLE-

    te koop : alpinestars leren broek mt 48

    ik heb deze broek nog over gehouden nadat ze mijn jas hadden opgeknipt :+ het een aanritsbare broek van een combi pak in de maat 48. de kneesliders zitten er niet bij maar kunnen er zo op. er zit alleen wat schuifschade op de achterkant van de broek maar de naden zijn nog intact (zie...
  18. -BATTLE-

    Te koop : stompgrip zx6r 03-04

    stompgrip voor een kawasaki zx6r 03-04 het is alleen uit de verpakking geweest om te "passen" maar ik ben toch niet helemaal tevreden over de pasvorm op mijn 99 model , vandaar dat ik het verkoop :) (het is de doorzichtige versie) vraagprijs 40 euro :P of doe maar een bod
  19. -BATTLE-

    gezocht: kettingscherm zx6r 99

    zoals de titel al zegt, ik zoek dus een kettingscherm voor m`n zx6r uit 99, hoeft niet de mooiste te zijn. groeten battle
  20. -BATTLE-

    gezocht : kettingscherm zx6r 99

    zoals de titel al zegt , ik zoek een ketting scherm voor m`n zx6r uit 99 , hoeft niet de mooiste te zijn is alleen maar voor circuit gebruik.
  21. -BATTLE-

    stilvallen zx6r 99

    mijn zx6r uit 99 is ineens begonnen met stilvallen als ik hem een tijdje stationair laat draaien en als ik m`n koppeling in knijp onder het rijden en hem in toeren laat terug vallen tot hij stilvalt. het gebeurd niet altijd maar wel vaak. hij staat bij een motorzaak hier in de buurt maar die...
  22. -BATTLE-

    gezocht ; circuit kuipen voor een zx6r uit 99

    ik ben op zoek naar circuit kuipen voor mijn zx6r uit 99 er mag best wat schade aan zijn , maar het moet wel zelf te maken zijn O-) kleur maakt niet uit :+ gr battle.
  23. -BATTLE-

    gezocht; zx6r 1999 rechter kapje naast het voorspatbord

    hallo , ik ben op zoek naar het kapje wat 'tegen' de vork zit onder het gelakte deel aan de rechter kant van het voorspatbord. als iemand nog wat heeft liggen hoor ik het graag ! gr lennart.
  24. -BATTLE-

    Yeahhhh, geslaagd voor theorie + deel 1!

    YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geslaagd voor m´n theorie en nu ook deel 1 :P :P :P nu nog maar 1 en dan :] :] :] :] })
  25. -BATTLE-

    ff voorstellen

    hey allemaal. ik ben lennart 24 jaar en kom uit terneuzen ,ben druk bezig met het halen van het rijbewijs ben al lekker op weg want theorie is binnen en deel 1 moet ik dinsdag doen (24-04) en daar verwacht ik eigenlijk ook geen problemen mee. en dan is het nog ff wachten tot ik op kan voor...
Terug
Bovenaan Onderaan