Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Doudou
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Doudou

    Kat in 't bakkie

    Vriend E. zou komen eten, hij was wat eerder hier dan ik.... Dan is het handig als er een span voor de deur staat! Madame Nourrie de Confiture vond het prima om haar favoriete slaapplaats te delen met vriend E. Groeten, Doudou
  2. Doudou

    MZ ETZ 250 spullen te koop

    Hoikes. Ik heb te veel liggen, en moet wat ruimte maken. Ik heb te koop: 1 frame, meer dan 25 jaar oud, (al is dat minder interessant nu) met voorvork (lekt langs de doppen), achtervork, achterschokbrekers, tellers, contactslot, zadel, beetje versleten natuurlijk, nog een niet nieuw...
  3. Doudou

    MZ materiaal

    Hoikes. Ik heb e.e.a. te koop. Op het MZ-forum schijnt een fout te heersen, daarom ga ik het hier op te koop onderdelen zetten. Groeten, Doudou
  4. Doudou

    Mijn spannetje, zoveelste leven

    Er is weer veel gebeurd. Klickstart aka Starterke, heeft het Mongolië-span van Janenjoep gekocht. Janenjoep is bezig met een BMW 1150 GS, waar een Ural span aan gaat komen, waarschijnlijk. Ik mocht al eens solo rijden met die BMW..... da's even wennen! En ik kon Klickstart's MZ met span...
  5. Doudou

    Het beste wensen voor 2013 topic

    Hallo weer eens. Ik zie wel kerstwensen, ik heb niet veel met de kerst. Daarom hierbij mijn beste wensen voor 2013. Groeten, Doudou
  6. Doudou

    "zijspannen" in Colombie

    Vanavond in het programma Vranckx, op de belgische zender Canvas, een leuke item over de manieren waarop mensen in armere landen zich behelpen... O.a. een soort zijspancombi, waarmee ze op de rails van de ongebruikte spoorweg reden, vrij grote houten platforms, met alleen kogellagers als wiel...
  7. Doudou

    Simson vracht-driewieler

    Vandaag zag ik bij de Roermolen, bij Etzenrade, Limburg, dit wrak van een driewieler. Op de tank staat Simson, het frame is vrij breed, misschien heeft er een AWO 1-cyl ingezeten? Wie weet meer te vertellen over deze masjiene? Groeten, Eduard
  8. Doudou

    Startknop en CDI, japanse motor?

    Rare titel, raar probleem. Van Starterke's KLE 500 deed het startrelais niets meer. Startrelais kortgesloten, startmotor draaide, maar de motor wou niet starten. Bougietjes eruit, in de kabel op het blok, geen vonk. CDI stuk? dachten we. Eerst het startcircuit nagekeken, uiteindelijk bleek...
  9. Doudou

    Guzzi Galletto

    Een vriend van mij heeft had een Guzzi Galletto in de woonkamer staan. Had, want nu staat ze in de garage. Een heel mooi masjientje, google maar eens. 192 cc stoterstangen kopklepper. Monoswing achter, in 1952! Maar dan nog geen hydraulische demper, alleen een verstelbare wrijvingplaat...
  10. Doudou

    Yamaha DT125E

    Goeiedag allemaal. Ik heb sinds zondag een DT125E. Er moet wel wat aan gebeuren... In ieder geval een nieuwe zuiger. De vorige eigenaar dacht aan een vastloper, had hem niet geopend, nu, het was een gaatje bovenin de zuiger. Nieuwe zuiger uithalen..... Het Beestje had lang stil...
  11. Doudou

    Pekellaarzen

    Het lijkt erop dat het pekelseizoen nog niet is afgelopen. En we kennen allemaal het begrip pekelmotor, en sommige lezers hebben er 1. Maar je kleding? En vooral de laarzen die altijd in de troep zitten? Gebruik jij pekellaarzen? Vul nu de poll in! Het is gratis!
  12. Doudou

    Positieve ervaringen in de file? Vertel!

    Vanmiddag heb ik iets leuks meegemaakt in de file. Bij de Geusselt, Maastricht. Net niet genoeg ruimte tussen twee autoos voor me, een kleine vrachtwagen rechts en een grote SUV of zo links... Opeens komt er uit het raam van de vrachtwagen het hoofd van een jongeman, die roept: Kom maar!, en...
  13. Doudou

    Return of the Zombie

    Die idioot van een Woudenberg stond vandaag in de Limburger, met precies hetzelfde artikel, met dezelfde betoogfout. Het zal wel weer komkommertijd zijn, ook in Limburg... Groeten, Eduard
  14. Doudou

    Filmpje

    Misschien is-ie al eens genoemd, maar een van de leukste motorfilmpjes: Vicious Cycles, op Youtube. Groeten, Eduard.
  15. Doudou

    Eduard

    Hallo. Was op zoek naar info over naaldlagers, en kwam dit forum tegen. Ziet er goed uit! Dus meteen maar aangemeld. Mijn naam is Eduard Boessenkool. Ik woon sinds 1995 in Maastricht, daarvoor Frankrijk, daarvoor Groningen, en nog meer. Rij motor sinds 1973. De eerste was een Puch SGS 250...
Terug
Bovenaan Onderaan