Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. harold les coiffeurs

    Zadel Honda cb 550 Four

    Zoek een redelijk tot goed zadel voor een cb 550 four (Overigens zijn ook andere onderdelen voor cb's altijd welkom)
  2. harold les coiffeurs

    Aanhanger, om bijv motoren in te vervoeren

    Robuste aanhanger met klep die achter te openen is. Ideaal om ook motoren in te vervoeren. Voor MF lid mag die voor 120,- weg.->>>>nu 95! Op speurders staan nog wat andere foto's Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  3. harold les coiffeurs

    Wat voor een tank is dit

    Kan iemand mij vertellen wat voor een tank dit is? By harkap at 2012-09-02 By harkap at 2012-09-02 By harkap at 2012-09-02
  4. harold les coiffeurs

    Honda C70 of C90 met NL motorkenteken

    Wie weet er nog een Honda c70 of c90 te koop? Lijkt me leuk voor lokale rondjes in de lente/zomer/nahaar
  5. harold les coiffeurs

    Startmotor CB 550 four

    Wie heeft er nog een startmotor liggen. Een 400 startmotor lijkt erop maar past niet. Denk dat een 500 startmotor wel past. Wellicht zelfs een 750 startmotor (weet iemand dat?) Maar goed, wie heeft er een liggen voor een CB 550 four? Dank alvast. Harold
  6. harold les coiffeurs

    4 in 4 uitlaten cb 750 k6

    Wie heeft er nog iets liggen of overweegt nieuwe te kopen en moet van zijn oude af? Laat me wat weten! Groet, Harold
  7. harold les coiffeurs

    Tank en kappen spuiten CB 750 k6

    Hebben jullie enig idee aan wat voor een kosten je moet denk als je een tank laat spuiten zoals bijvoorbeeld onderstaande foto Heb een k6 gekocht en ik vind die originele tank zo ontzettend mooi, maar ja....kost ook wat.. Uploaded with ImageShack.us
  8. harold les coiffeurs

    Groene voorvorkcovers en lamporen cb 350 four

    Wie heeft er nog groene lakdelen liggen van een cb 350 Four?
  9. harold les coiffeurs

    caferacer tank

    Heeft iemand nog een caferacer tank liggen die zou passen op een cb 550 four. Voorkeur voor lang en slank.
  10. harold les coiffeurs

    Sport - Buddyseat Guiliera honda cb500f

    Gezocht Sport - Buddyseat/ zadel. Voorkeur voor Guiliera zadel.
  11. harold les coiffeurs

    cb 500 550 350 spullen

    Heb in de loop der tijd aardig wat spullen liggen van Honda CB's. Met name van de 500, 550 en 350. Als je wat zoekt kun je me een persoonlijk mailtje sturen. Dan zal ik kijken of ik het heb.
  12. harold les coiffeurs

    2 X Honda CB 350 Four

    Wegens tijd gebrek, andere motoren, auto’s, kinderen, de stand van de zon, de temperatuur van het bier, de prestaties van Oranje, het feit dat de R niet meer in de maand zit, gaan we afscheid nemen van onze twee CB 350 Four’s. Eén met NL’s kenteken een één zonder. Dat kan ik onderdelen of in...
  13. harold les coiffeurs

    CJ 250 T (schakelaar gezocht/ cb400f/andere types)

    Beste forumlezers, Een vriend van me heeft al jaren een CJ 250 T stilstaan. Het laatste bericht was dat de linker stuurschakelaar begon te roken. Die wil ik dus maar eens eerst vervangen. Op mijn CB 400 four zit dezelfde schakelaar. Denk dat er meer types zijn met deze schakelaar. Wie heeft...
  14. harold les coiffeurs

    CB 400 Four

    Heeft iemand nog een rechter zijdekseltje in de juiste kleur? Want liever één rode...dan twee blauwe zeg ik altijd maar... De blauwe tank met kappen mag weg mocht er een liefhebber zijn. Ik ben van plan om zelf eens een paar maanden met deze 400 te gaan sturen. Voorremmetje nog...
  15. harold les coiffeurs

    carter deel Honda cb 500 four

    Heeft iemand het carterdeel waar de koppelingskabel ingaat van een Honda CB 500 four liggen? Vast wel! De mijne heeft een scheur. Graag reacties! Mailadres in profiel, of hier gewoon reageren.
  16. harold les coiffeurs

    goedkope beginnersfiets <25KW spotgoedkoop!

    goedkope beginnersfiets <25KW spotgoedkoop! beginnersfiets. van jong vrouwtje geweest, altijd buiten gestaan. starten lopen. geen onderhoudshistorie helaas heeft ook nog een jong mannetje gereden. ideale berijdersleeftijd zo'n 3,5 - 4,5 jaar. EUR 25,- en deze prachtfiets is voor jou.
  17. harold les coiffeurs

    hoe vind ik de juiste (gel) accu voor compacte inbouw

    MF-ers, Voor een Honda CB 500 four project wil ik de accu en alle elektronica/bedrading die normaal achter de zijkapjes zit weghalen/verplaatsen. Op zich lukt dat wel met alle componenten, alleen heb ik even technische hulp nodig voor de accu. Van oorsprong zit er een 12N12A-4A accu in...
  18. harold les coiffeurs

    Koplamp chroom

    Zoek voor onderstaand project een klein chroom koplampje voor weinig. 2cv lamp chroom mag ook. Wie heeft wat liggen waar hij/zij van af wil?
  19. harold les coiffeurs

    Voor 100,- laarzen (39) jas en broek voor kleine dame

    Mijn buurman heeft nog te koop: Een in prima staat verkerende leren motorjas +broek + laarzen mt 39. Dit prachtige set is geschikt voor een slanke dame van ongeveer 1,60 meter, het verkeerd in prima staat en is weinig gedragen Het geheel mag voor 100 euro weg, of de laarzen apart 25 euro...
  20. harold les coiffeurs

    gebruikersnaam veranderen

    Beste forum beheerder, Toen ik me lang geleden aan heb gemeld bij dit Forum heb ik dat gewoon met mijn eigen naam gedaan. Heb op zich niets te verbergen, dus waarom zou ik een nick name nemen dacht ik. Wat ik nu wel een nadeel vind is dat je op ieder willekeurige zoek site met het intoetsen...
  21. harold les coiffeurs

    zadelslot uiteraard met sleutel voor CB 550 (of andere cb)

    Wie heeft er nog een liggen. Denk dat ze van een ander type dan een 550 ook wel passen. Uiteraard met sleutel, anders heb ik er zo weinig aan. Harold
  22. harold les coiffeurs

    Honda CB 750 Four K6 1976 Joe Bar Looks

    Te koop. Joe Bar Honda CB 750 K6 Motor heb ik laatst gekocht en liep niet. Loopt nu wel, maar mag nog wel mooi gesynchroniseerd/afgesteld worden. What you see is what you get. Nieuwe accu Banden en tandwielen redelijk. Staat in het mooie Culemborg Filmpje Foto
  23. harold les coiffeurs

    Vele motoren onder de EUR 300,- / schaalmodellen..

    Vroeger verzamelde ik altijd motor schaalmodellen. Nu zitten ze al een tijd in een doos. Wegdoen is op zich zonde, maar een goede plek in huis heb ik ook al niet. Een aantal doe ik gewoon niet weg. Een stel anderen mag iemand een bod op doen. Ze moeten echt niet weg, maar zelf vind ik het...
  24. harold les coiffeurs

    Yamaha Virago XV 700 1986 - EUR 1.075,-

    Te koop Yamaha Virago XV 700 Vaste prijs 1.075,- Staat in Culemborg
  25. harold les coiffeurs

    Linker stuurschakelaar Kawasaki ZZR 1100 - C

    Wie heeft er nog een linker stuurschakelaar liggen met het kabelboompje + stekker uiteraard van een Kawasaki ZZR 1100 C. Kunnen ze ook eens zien welke kant ik op wil :-)
Terug
Bovenaan Onderaan