Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nithwith
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nithwith

    carbon Uitlaat dempers motor z1000 2010 kawasaki

    Bij deze zet ik ook hier even een kort topic neer. Wegens het instaleren van een volledig akra systeem zijn deze dempers te koop. Sp-engeneering is engelse makelaardij. Uitneembare db killers. Ik heb ze zelf nieuw gekocht een 1.5 jaar geleden. Ik wilde gewoon iets anders. Groeten...
  2. nithwith

    lekkende vloeistof

    Hallo allen. eergisteren heb ik mijn Kawasaki z1000 uit 2010 gewassen. dit doe ik met de hogedrukspuit. maar wel voorzichtig zeker van voren in verband met de radiateur. wel spuit ik dan de cover af maar wel geheel van de zijkant. nu zette ik gisteren mijn motor van de achterbok af...
  3. nithwith

    Gestolen Eindhoven Honda Tricolore 1000RR MN-JD-45

    honda 1000rr tricolore MN-JD-45 gestolen. Eindhoven. appartementen complex langs de john f kennedylaan eerst verkeerd begrepen van mijn maat. de motor stond op slot aan kettng aan anker in blok beton achter gesloten deur in de parkeer garage. op de camera beelden die nu bij de...
  4. nithwith

    te koop setje bt023 80%

    Hallo, momenteel nog op mijn motor liggend setje bt023, ze zaten op de motor toen ik hem kocht. ik wil alleen een meer sportband op mijn motor hebben, ik weet het sommige verklaren me als gek want het zijn best goede banden en sportbanden slijten snel enzo. Maar ja banden smaak is iets...
  5. nithwith

    gipro gear indicator voor honda. 80euro

    wegens inruil te koop. (ik had gehoopt dat hij ook op mijn kawasaki zou werken maar helaas. http://dl.dropbox.com/u/85929090/2012-08-11%2012.55.32.jpg het is plug en play. super makkelijk. hij past op verschillende honda's cb400 sf/sb 2008/2010 cb600f hornet 2001/2010 cb1000r...
  6. nithwith

    vortex remschakelset cbr1000rr 06/07

    Wegens inruil van mijn motor te koop. remschakelsetje is 3 maanden oud. erg goed verstelbaar en erg makkelijk. omgekeerd schakelen ook mogelijk. erg veel grip op de steps (veel meer als origineel) ook minder trillingen. (ik heb laatst met de origiele linkerkant gereden en de vortex...
  7. nithwith

    originele spullen voor cbr1000rr 06

    Ik heb nog verschillende originele dingen liggen van mijn blade, ze liggen in de weg en ik ga ze niet gebruiken. originele uitlaat. (ik kocht de motor op 9500km en toen lag er al de akra onder) 100,00 euro originele rem en koppelingshendel...
  8. nithwith

    sp1/2 of ex sp rijders meeting 2012

    Hallo allen ook komend jaar moet er weer een meeting komen. ook al zijn er een aantal die geen SP meer onder de kont hebben. By nithwith at 2010-08-08 We kunnen we crashen in het sp honk in limburg of bij weinig mensen bij pralientje. maar eerst moeten we kijken hoeveel mensen...
  9. nithwith

    helmond topic nummer 8

    En we gaan gewoon verder in deel 8 Ons eigen MF stekkie voor alle Helmonders, Helmonsters en alle nabij wonende gezellige mensen: ][afbeelding]\ By nithwith at 2011-05-13 By nithwith at 2011-05-13 Devildriver= John (Honda cb600f) [afbeelding] De laatste nieuwelingen zijn...
  10. nithwith

    originele voetsteunen verder naar achter

    Hoi allen. ik zoek eigenlijk iets zodat ik mijn originele remschakel setjes iets hoger en naar achter kan zetten. ik weet dat er erg veel leuke setjes zijn. Maar die zijn erg duur. dus vandaar de vraag? groeten
  11. nithwith

    koopje alpinestars super tech

    wegens over compleet zet ik mijn alpinestars te koop. Maat 45 ik heb deze laarzen in totaal 6 keer aangehad. ze zijn voorzien van een binnenschoen (enkelbrace) dus echt een veilige laars. ze zijn geperforeerd dus minder zweet voeten bij een lekkere warme dag. vraagprijs 100 euro...
  12. nithwith

    honda vtr sp2 6000

    Hoogstwaarschijnlijk verkocht. komt zondag kijken. oude jaars prijs. 5500 eurotjes 5100 euro. nieuwe en laatste prijs zonder corbin zadel en de originele dingen. hoi Ik heb een andere motor op het oog (fireblade) en het bedrijf heeft een inruil waarde gegeven. nu wil ik kijken...
  13. nithwith

    Waar veering stelling van vtr sp2 rond eindhoven??

    Hoi allen Ik wil graag voor het volgende motor seizoen mijn veering van mijn honda vtr sp2 goed laten afstellen of misschien wel andere veren er in of zo. ja ik weet gewoon ohlins kopen ofzo maar dat kost me geld dat i niet heb hahha. dus wie weet een adres dat meer met veering werkt...
  14. nithwith

    twee twobrothers dempers

    Hoi Ik zet hierbij mijn two brothers dempers te koop. deze dempers zitten op mijn honda vtr sp2 en zaten erop toen ik de motor kocht. het zijn prachtige dempers en er zit een mooi geluid in. het eenigste probleem is dat ik mijn vtr voor woon werk verkeer gebruik en ook een keer naar de tt...
  15. nithwith

    kan je over poedercoat heen spuiten

    IK WEET ER ZIJN AL MEER VAN DEZE ONDERWERPEN MAAR NERGENS DEZE VRAAG Hoi Ik zou graag mijn velgen willen kleuren met een goude Flake. dus een zwarte basis met daarin kleine een goude glinster. eerst dacht ik aan alles spuiten maar dat schijnt niet zo sterk te zijn als poeder coaten. (nu...
  16. nithwith

    Halo lights of angel lights

    Hoi Ik zag op het internet deze afbeelding en ik heb een keer op de weg een r6 gezien met dit item op zijn of haar motor. ik denk dat het ook goed zou staan op mijn sp2 vandaar de vraag: wie heeft er ervaring mee?? groeten nithwith
  17. nithwith

    achter remschijf honda vtr sp2

    Hoi ik zoek nog een achter schijf rem voor mijn sp2. niet te veel geld. ik ga mijn motor inruilen maar denk dat ik commentaar ga krijgen op mijn remschijf achter. dus als er iemand nog een gebruikte heeft liggen? groeten
  18. nithwith

    twee dB-killers voor lazer hotcams

    Hoi ik heb nog 2 dBkillers liggen voor lazer hotcams. de uitlaten zaten op mijn sp2 zonder dBkillers. nu zijn die uitlaten kapot wegens klein ongelukje. maar de db killers zijn nog heel. ik zou niet weten wat ik er voor moet vragen. maar ik hoor het wel. ik zal kijken of ik een fotootje...
  19. nithwith

    origineel achterlicht honda vtr sp2, sp1

    Hoi ik heb een undertail op mijn vtr sp2 laten zetten waar al led verlichting in zit en dus heb ik een origineel achterlicht over. doe een bod dan kan het lmapje misschien vlug weer plaats nemen in het verkeer. groeten
  20. nithwith

    te koop 2 dempers lazer hotcams

    Hoi ik heb nog 2 dBkillers liggen voor lazer hotcams. de uitlaten zaten op mijn sp2 zonder dBkillers. nu zijn die uitlaten kapot wegens klein ongelukje. maar de db killers zijn nog heel. ik zou niet weten wat ik er voor moet vragen. maar ik hoor het wel. ik zal kijken of ik een fotootje...
  21. nithwith

    Rumble ondertail. vtr sp2

    Hoi hoi. ik ben aan het kijken voor een undertail voor op mijn vtr sp2. online heb ik een hele mooie gevonden. ik zal kijken of ik een link er op krijg...
Terug
Bovenaan Onderaan