Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: P.I.M.B.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P.I.M.B.

    Alpinestars motorlaarzen, handschoenen en track vest

    1) Laarzen zijn verkocht. 2) Alpinestars GP-Tech handschoenen zijn verkocht. 3) Trackvest is verkocht.
  2. P.I.M.B.

    Te koop z.g.a.n. remklauwen ZX10R ZX6R GSXR

    Te koop een set z.g.a.n. Tokico remklauwen afkomstig van een Kawasaki ZX10R uit 2005. Steek: 108 mm. Inclusief zo goed als nieuwe remblokken. De klauwen passen met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (:)) ook op de: Kawasaki ZX6R 2003 / 2004 / 2005 / 2006 Kawasaki ZX10R 2004...
  3. P.I.M.B.

    Hoe remmen ontluchten met compressor & Rodac remontluchter?

    Beste mensen, Ik heb een pneumatische remontluchter gekocht van Rodac. De gebruiksaanwijziging stelt echter niets voor. Op het web vind ik er weinig over, ook geen filmpje o.i.d. Kan iemand mij een goede uitleg geven over het ontluchten van de remmen met gebruik van een compressor en de...
  4. P.I.M.B.

    Topkuip Suzuki GSX-R 600 750 K4 K5

    Verkocht
  5. P.I.M.B.

    4 nieuwe NGK IRIDIUM bougies voor HONDA: CR8EHIX-9 (nr 3797)

    Ik heb 4 nieuwe iridium bougies te koop, type CR8EHIX-9 (nr 3797). Op 5-12-2012 besteld, vandaag ontvangen. Reden verkoop: met mijn slaperige kop |( |( het verkeerde type besteld, ik heb de CR9EIX (nr 3521) nodig voor mijn GSXR 750 K5. In Nederland gaan ze voor EUR 19,95 per stuk...
  6. P.I.M.B.

    Nieuwe kuipset Suzuk GSX-R 600 K4 K5 (2004-2005)

    Alles verkocht.
  7. P.I.M.B.

    Even Jan Smit (Graphics) een veer op de hoed steken

    In mei van dit jaar kocht ik een AGV GP-TECH Rossi Dreamtime, wereldwijd 2500 van gemaakt, toch wel een klein beetje een 'collectors item'. Niet nieuw in de winkel, want niet meer nieuw te krijgen, maar een 'altijd-in-de-vitrinekast-gestaan-exemplaar'. De helm was gewoon ongedragen/nieuw...
  8. P.I.M.B.

    Nette Suzuki GSX-R 750 K5

    11-03-2012: niet meer te koop, maar klaar voor het voorjaar.
  9. P.I.M.B.

    Gezocht: onderdelen Yamaha FZ6 S2 Fazer (2009)

    Hello, Ik ben op zoek naar de volgende onbeschadigde onderdelen voor een Yamaha FZ6 S2 uit 2009: - Voetsteun bestuurder rechts (evt. incl. rempedaal): - Cockpit kuip: - Rechter koplamp cover topkuip: Vol verwachting klopt mijn hart. Groet P.I.M.B.
  10. P.I.M.B.

    Hoe Gipro X Gear Indicator monteren op een Yamaha FZ6 S2?

    Beste mensen, Het gaat om een Yamaha FZ6 S2 uit 2009 (geen ABS). Ik ben zover dat ik de speedsensor heb losgekoppeld en de stekkers van de gear indicator erop aangesloten heb. Dat is het simpele gedeelte. Van de Gipro moet er nog een zwart/groene en een rode draad worden aangesloten...
  11. P.I.M.B.

    Tankgrip / passagiers handgreep voor duo GSX-R

    Copy paste: "De passagiershandgreep,speciaal voor sportmotoren en sporttoermotoren. Deze geeft de rijder en passagier een ontspannen en een zekere houding.De passagier houdt deze greep om de rijder heen vast. Montagetijd is ongeveer 2 minuten. De montage is op de tankdop." Ik heb in een...
  12. P.I.M.B.

    Tank voor gsx-R 600 / 750 K4 / K5 gsxr 2004 2005

    Ik heb inmiddels een onbeschadigde tank gevonden voor mijn motor, dus deze mag verkocht worden. De tank komt van een GSX-R 750 K5. De tank is plaatselijk beschadigd, zie foto's. Schade is alleen bijgetipt met een lakstift. Ik heb de motor bij het alom bekende...
  13. P.I.M.B.

    2 x Oxford tanktas (klein en groot) en 1 Oxford mapholder

    Ik heb een nieuwe tanktas gekocht en heb er nu 2 over. De tanktassen zijn 1 seizoen afwisselend en weinig gebruikt en verkeren in zeer goede staat. Compleet met alles wat erbij hoort. De mapholder is nooit gebruikt. Verkocht Ophalen in Sittard of Eindhoven, maar kan natuurlijk ook...
  14. P.I.M.B.

    Welke bagage tassen Yamaha FZ6 S2 Fazer

    Dag mensen, Ik ben op zoek naar de beste bagage oplossing voor een FZ6. I.v.m. de handvatten bij de buddy en de seatpipes past niet zomaar iedere tas. Wat is de beste oplossing?
  15. P.I.M.B.

    iPhone en TomTom carkit op motor (GIVI S 850 GPS houder?)

    Ik weet het en ik hoor jullie denken 'aaaah-niet-weer-een-hoe-bevestig-ik-mijn-gps-op-mijn-motor-topic. UTFS-@#$@@#$-!!', dus even een woordje vooraf: ik vond niet wat ik wilde vinden, vandaar alsnog dit topic ;) . Vorig jaar ben ik begonnen met het hele navigatie-op-de-motor-gebeuren. Om...
  16. P.I.M.B.

    Hoe tankschade repareren?

    Beste mensen, Een paar maandjes geleden heb ik mijn motor met de tank tegen een muur laten schrapen. Ik was eigenlijk op zoek naar een (nieuwe) schadevrije tank, om daarna mijn tank als beschadigd te verkopen. Maar na her en der een aantal 'gezocht'-advertenties te hebben geplaatst kom...
  17. P.I.M.B.

    Gezocht tank voor Suzuki GSX-R 750 K5 kleur blauw

    Zie foto voor juiste kleurstelling....
  18. P.I.M.B.

    Gezocht tank voor Suzuki GSX-R 750 K5 kleur blauw

    Zie foto voor de juiste kleurstelling.
  19. P.I.M.B.

    Suzuki GSX-R 750 K5 GSXR

    Kan geen afscheid nemen, wordt niet meer verkocht :-))
  20. P.I.M.B.

    Koppelingsplaten vervangen GSX-R 750 K5

    Er lijkt mij geen mooier moment dan met Pasen de koppelingsplaten van mijn GSX-R te vervangen. Heb geen 2 linkerhanden, maar zijn er nog zaken die extra aandacht verdienen? Ga de olie ook verversen en wil de koppelingsplaten meteen meenemen, motor heeft 20.000 km gelopen. Tips zijn...
  21. P.I.M.B.

    Waar koop ik Bel-ray 10W40 EXP olie omg. Eindhoven

    Beste mensen, Iemand enig idee welke zaak Bel-ray motorolie verkoopt? Via de website van Hocoparts krijg ik wel een dealerlijst, maar als ik die dealers bel verkopen ze een hoop behalve deze olie.... Mijn dank is groot voor de gouden tip!
  22. P.I.M.B.

    Onderdelen GSX-R 600 & 750 model K4 & K5

    Ik heb een paar onderdelen te koop voor de Suzuki GSX-R 600 & 750 uit 2004 en 2005. Misschien ook voor meer K-modellen, maar dit weet ik niet zeker. - Een koplamp, komt van een Engelse Suzuki GSX-R 750 K5. Koplamp is in zeer goede staat. Vraagprijs € 120,- (excl. verzendkosten). Koplamp is...
  23. P.I.M.B.

    Originele uitlaat demper GSX-R 600 / 750 K4 K5 uitlaatdemper

    Te koop een originele uitlaatdemper voor een GSX-R 600 en 750, model K4 en K5. Demper is in goede staat, op een klein deukje (zie foto) na. Vraagprijs € 110,-. Prijs is excl. verzendkosten.
Terug
Bovenaan Onderaan