Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jozef58
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jozef58

    Balhoofdplaten R1 en FZR1000 hetzelfde?

    Ik wil 'n FZR1000 usd inbouwen maar heb nog geen t-stuk. Weet iemand of er van andere types het t-stuk dezelfde afmetingen heeft/te gebruiken is? Bvd en groet , Fred.
  2. jozef58

    T-stuk FZR1000 USD

    Voor 'n ca. '93 usd. Ik hoor of lees het wel. Dank en groet , Fred.
  3. jozef58

    Radiale Brembo-klauwen

    Niet op de h-o-h afstand gelet bij het kopen. '( Deze is 100mm. Ik wil er €175.- voor hebben.
  4. jozef58

    Startmotordeksel GSX600F/Bandit 600

    Hoi. Heeft iemand toevallig zo'n dekseltje liggen? Groet,Fred.
  5. jozef58

    V-Max probleempje?

    Een kennis van mij heeft 'n BlackMax. Nu is het de laatste paar dagen zo dat als ie warm wordt , de 1e keer net nadat,de andere keer vlak voor de fan aanslaat , hij vrij abrupt afslaat. En dan is ie pas na 'n paar tellen én met de choke vol open weer aan de praat te krijgen. Als je het...
  6. jozef58

    Kerstmis '06

    Mannen en vrouwen , ik wens iedereen hier op het SF-MF 'n prettige Kerstdagen.
  7. jozef58

    subframe 600rr

    Zoals de topictitel al zegt , ik ben op zoek naar 'n subframe voor 'n 2003 600RR. Als U iets heeft of weet .... Groet,Fred.
  8. jozef58

    koplamp gt550

    Zoals de titel al aangeeft zoek ik 'n rechthoekige koplamp v.e. Kawa GT550. Iemand? Groet,Fred.
  9. jozef58

    Z650

    Hoi. Ik ben op dus zoek naar 'n Z650. Uiterlijke staat zo goed als onbelangrijk , als ie maar 'n beetje netjes loopt. Iemand? Groet,Fred.
  10. jozef58

    Stuurdemper R6 '99

    Zoals er staat. Ach , 'n mooie Hyperpro , Ohlins , WP of zo. Ik lees het wel. Groet,Fred.
  11. jozef58

    "topic"-vervuiling...

    Wordt het niet tijd dat: A: de Mods diverse topics verplaatsen? B: WIJ de boel "normaal" - dus Streetfighters - houden? Daarmee bedoel ik dus dat er maar voor de kat z'n kont weg topics worden geopend waarvan iedereen weet dat ze ergens anders horen. Dan bedoel ik dus topics als; wat voor...
  12. jozef58

    Wat is ie waard?

    Okay. Komt er eergisteren 'n knul aanlopen die a.s. Dinsdag terugkomt met 'n bod op mijn GSX 1100R. Heb ik dus 'n paar dagen de tijd om na te denken of en hoeveel ik er voor wil hebben. Wat/hoeveel denken jullie?
  13. jozef58

    De 2006 MF-Streetfighterdag/show/meeting

    Er moet dan wel 'n datum geprikt worden. En 'n locatie. Centraal in het land lijkt me. Ach ik volg dit topic wel gewoon. :W
  14. jozef58

    Streetfighter Dragrace-frame anyone?

    Ik heb hier nog 'n , voor de dragrace geprepareerd , frame v.e. GSX 1100R uit '91 liggen/staan. Iemand plannen voor komend seizoen?
  15. jozef58

    Kuippie te koop

    Zoals gezegd dus. Vraagprijs,compleet met lampen 150euro. Groet.
  16. jozef58

    paar Ducati-weekend fotoos

    Heerlijk weer. Mooie fietsen. Mooie accessoires. Mooie vrouwen.
  17. jozef58

    in the wind , iron horse, easy riders, bigtwin etc

    Zal wel verplaatst gaan worden naar G&G maar .... Heb 'n paar (bananen)dozen vol met div. jaargangen staan van Iron Horse , BSH , Easyriders , Hot Bikes , Freeway , Big Twin etc.etc. Voornamelijk jaren '75-95. Doe maar 'n bod waar ik mee kan leven. Iemand?
  18. jozef58

    cockpit SP1 op GSX-R?

    Hoi. Weet iemand of het mogelijk is 'n cockpit van een Honda SP1 aan te sluiten (en dus ook te laten werken) op 'n GSX 1100EF uit '85? Of op 'n GSX-R1100M uit '92?
  19. jozef58

    spoel CR250

    Hoi. 'n Vriend van mij heeft 'n CR250 uit '91. Heeft er 'n kenteken bij en wil er dus nu licht op gaan zetten. Weet iemand wat voor spoel er dan op moet en waar zo'n ding te krijgen is? Of andere info/oplossingen? Bvd,Fred.
  20. jozef58

    Kerst en zo

    Van alles wordt hier besproken. Geluk,tranen,geboortes,overlijden,meevallers,tegenvallers,ontmaagden,recht,krom, etc.etc. Dus wil ik iedereen 'n prettige Kerst en goed begin van 2004 wensen. Groet,Fred.
  21. jozef58

    Jos weer naar Namibie

    Jullie laten hem wel trakteren, toch? En jullie moeten 'n potje maken voor als ie gegijzeld wordt.
  22. jozef58

    25kw Blade

    Bestaat er echt zoiets als 'n 25kw. Fireblade? Ik vraag dit omdat ik laatst iemand sprak die inderdaad op z'n deel 1 dit had staan. Maar ook niet (zeker) wist of dit "gewoon" 'n typefout is.
  23. jozef58

    25kw Blade?

    Vanmiddag iemand gesproken met 'n Blade. Staat op z'n kenteken : 25kw. Man heeft gebeld met RDW, zeggen ze oh foutje, moet even geregeld worden. Kan dat uberhaupt, 'n 25kw Blade?
  24. jozef58

    afslaan VT1100

    Hallo. Ik heb v.d. week 'n Honda VT1100 gekocht. Slaat dat klote-ding na 'n paar kilometer af. Niet meer vonken,niks. Uurtje wachten loopt ie weer. Na 'n paar kilometer etc.etc. CDI-unit laten nakijken,die is o.k. Iemand 'n idee ????
  25. jozef58

    topic verwijderen

    Durf het bijna niet te vragen maar hoe verwijder ik 'n topic? Bvd. dank.
Terug
Bovenaan Onderaan