Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Linq
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Linq

    hantsgoene

    Te koop aangeboden een zo goed als nieuwe Alpinestars GP Plus overall. Overall vorig jaar augustus (2016) gekocht in Zwitserland. Ongeveer 1300 km mee gereden, dus echt zo goed als nieuw, ik heb zelfs nog de originele plastic zak waar de overall in verpakt zat. Dus geen val beschadiging...
  2. Linq

    Gsxr 1000 teruggevonden na achtervolging

    Gelukkig (of niet) voor de oorspronkelijke eigenaar dat deze zo goed als heel is teruggevonden. Nu maar hopen dat de eigenaar makkelijk en snel zijn bike terug krijgt. Kenteken: MS-PJ-07 Bron: Regio15 Wilde achtervolging gestolen motor eindigt in woning - Regio15 - Het laatste...
  3. Linq

    Onjuiste RDW gegevens

    Goedemorgen allen, Geen idee of ik iets met het volgende moet doen. Ik heb vorige week bij een motorzaak een Aprilia RSV4 Factory uit 2011 gekocht. Ik ga deze pas over twee weken op halen dus heb de tijd genomen om een verzekering uit te zoeken. Ik heb deze nu gevonden en heb een...
  4. Linq

    Opzoek naar Aprilia RSV4 2012 - 2013

    Goedemiddag allen, Waar ik vorig jaar nog in een soort tunnelvisie zat omtrent de aankoop van een Panigale 1199, heb ik toch de definitieve keus gemaakt om voor een RSV4 te gaan. Echter ben ik naar het volgende: RSV4 APRC bwjr 2012 - 2013 Wit of zwart/oranje (rood) Onder de 10dkm...
  5. Linq

    EL Wire aansluiten op oplaadbare accu

    Wie o wie kan mij uit de brand helpen met een "elektro" vraag? Ik ben een beetje aan het knutselen met EL Wire, oftewel Electroluminescent Wire op mijn helm. Reden: beter zichtbaar in de avond. Het resultaat: Foto's zijn wat donker, maar anders zie je niet goed het EL...
  6. Linq

    Alpinestars Nucleon KR-1i rugprotector

    Te koop aangeboden Alpinestars Nucleon KR-1i rugprotector. Maat: M Vorig jaar zomer een Alpinestars overall gekocht, later deze backprotector zonder na te denken of deze wel compatible was met mijn overall (gp plus). Hier blijkt dus achteraf geen ruimte voor te zijn en moet een losse...
  7. Linq

    BTW afdragen Zwitserland

    Hi guys, Na een periode van twijfel, nu maar de knoop doorgehakt een een Alpinestars GP PLus overall aangeschaft. Zoals een ieder, heb ik ook rondgekeken op het net en heb ik de aankoop gedaan bij een webshop met fysieke winkel in Zwitserland. Waarom? Omdat het pak wat ik graag wilde...
  8. Linq

    Back on track

    Hi guys, Na 4 jaar geen motor te hebben gereden (1 x een naked gehuurd in 2014), ga ik dan weer serieuze stappen maken om de geliefde hobby op te pakken. In die 4 jaar heb ik eigenlijk helemaal geen aandacht geschonken aan motoren e.d. Ik ben in 2007 begonnen op een Kawasaki ZX6r 2007...
  9. Linq

    Te Koop Mat Zwarte Wrap Folie

    Zoals de titel zegt, aangeboden op de rol, mat zwarte wrap folie. 2.00 cm x +-1.30 cm. Volgens mij is het 1.33 cm op precies te zijn, maar dat weet ik niet zeker. 50,- euro Af te halen in Rijswijk (ZH)
  10. Linq

    Wie heeft er een KTM 690 SMC 2008 tellerunit te leen?

    Beste mede-MFers, Na 3 jaar SS te hebben gereden, heb ik er voor gekozen om een andere weg te gaan bewandelen en wel die van het SM segment. Ik heb daarvoor in Belgie een KTM 690 SMC uit 2008 (particulier) aangeschaft. Nu moet mijn KTM nog voor de RDW keuring maar mijn tellerunit is er mee...
  11. Linq

    Garage leeg geroofd 30-07-2010

    Goedemorgen mede MF-rs. Vanmorgen ben ik gebeld door de buurman met de mededeling dat de garage opengebroken was. In de nacht van 29 op 30 juli 2010. Opvallend was dat mijn R1 2008 vorige maand te koop heeft gestaan en gelukkig twee weken geleden is verkocht. Ik denk dat ze daarvoor zijn...
  12. Linq

    Te Koop Yamaha R1 2008 Zwart

    Na wikken en wegen, met heel veel twijfel, te koop aangeboden mijn schade vrije, zwarte, Yamaha R1 2008 met een km stand van ongeveer 9100 km. De reden dat ik mijn R1 verkoop is dat ik bij aanschaf al twijfelde tussen de R1 en de KTM 690 SMC. Nu gaat de R1 dan toch plaats maken voor een KTM SMC...
  13. Linq

    Te Koop Regenoverall mt48

    Te koop aangeboden een zwarte regenoverall met een grijze, rode bies en reflectie strepen in de mt48. Ooit gekocht bij de Lidl voor, ik dacht rond de 25 euro, maar geen rekening meeghouden dat ik iets breder, groter ben met een leerpak aan dus te klein voor mij. Bied maar iets. Foto's...
  14. Linq

    Achterband Yamaha R1 08 vervangen voor vergoeding

    Wie o wie zou mijn achterband van mijn R1 08 kunnen vervangen. Ik heb al diverse garage's gebeld maar hebben het erg druk en kan pas over twee weken terecht bij de meeste. Ik wil aankomende zondag naar de meeting in Veenendaal maar mijn band is echter op. Ja ik weet het, had dit eerder moeten...
  15. Linq

    Te Koop Diverse onderdelen Yamaha R1 2008

    Bij de aankoop van mijn motor zaten deze onderdelen er extra bij omdat de vorige eigenaar al deze zaken aan zijn R1 had aangepast. Deze spullen liggen nu te verstoffen in mijn garage en omdat ik deze onderdelen toch niet meer op mijn R1 ga zetten zet ik deze te koop. Dus hierbij te koop...
  16. Linq

    Te Koop Smith Goggle Rood

    Te Koop aangeboden een goggle van het merk Smith, type EVO en rood van kleur. Aangeschaft omdat ik waarschijnlijk een sm wilde kopen maar dat is uiteindelijk een R! geworden. Heb de goggle nooit gebruikt en zit nog in de verpakking. Verpakking is wel wat beschadigd maar de goggle niet...
  17. Linq

    Yamaha XJR 1200 hydraulisch koppelingsunit

    Wie heeft er een hydraulische koppelingsunit van een Yamaha XJR 1200 (1995 t/m 1999) liggen. Wil hem graag overnemen.
  18. Linq

    Yamaha XJR 1200 Vraagje??

    Wie o wie kan mij helpen met het volgende: Ik heb een Yamaha XJR 1200 (1995) met een hydraulische koppeling. Nu verdwijnt er op mysterieuze wijze koppelingsvloeistof. Ik zie geen vochtige plekken die kunnen duiden op lekkage rondom de hendel, kabel en op de plek waar de kabel de koppeling in...
  19. Linq

    Te Koop diverse onderdelen ZX6R 07 08

    Te koop aangeboden standaard seatpipe ZX6R 2007/2008. Bied maar iets. Foto's volgen nog.
  20. Linq

    Te Koop Tsubaki Sigma X Chain en JT tandwielen set

    Te koop aangeboden: Tsubaki Ketting Sigma Serie 520, lengte 112 schakels, sealed X-Ring Gold. Het gaat hier niet om de ALPHA serie maar de veel sterkere SIGMA serie. Tevens een tandwielenset maat 43 achtertandwiel en 16 voortandwiel van JT. Ik heb deze set oorspronkelijk besteld...
  21. Linq

    Bougies vervangen ZX6r 2007

    Hallo ieder, ik wil mijn bougies vervangen van mijn zx6r 2007. Nu krijg ik de tank los, de kap van mijn luchtfilter krijg ik los, alleen dat grote zwarte plastic ding waar je luchtfilter in ligt en waar die 4 rubberen kelken aanvast zitten krijg ik niet los. Weet iemand waar die losgemaakt moet...
  22. Linq

    Gianelli alu demper ZX6R 2007 2008

    Gianelli alu demper voor kawasaki ZX6r 2007 2007. Incl. E-Keur en DB-Killer. Ongeveer 700 km mee gereden. 2 maanden oud, 27-03-2009 aangeschaft bij moter mercuur in DH. Gaat weg wegens aanschaf een selfmade demper. Nieuwprijs €310,- Vaste prijs €220,-...
  23. Linq

    TK: Grid Zwart Leder Combi Pak Mt 48

    Te Koop aangeboden: Leder Grid Combi Pak Mt 48. Kleur: Zwart met een bies in het antraciet. Materiaal: Leder Ik ben: 173cm & 71 Kg. 2 jaar oud, gekocht in mei 2007. Uitneembare voering (jas). Jaszakken (L&R) Ventilatie afsluitbaar d.m.v. rits (L&R). Gaat weg i.v.m. aanschaf...
  24. Linq

    [Gezocht] Linker Kuipdeel ZX6r 07/08 Limegreen

    Zoals er in de titel staat; Gezocht linker kuipdeel van een ZX6R 2007 cq 2008. Iemand :Y ?
  25. Linq

    Slip-on bestellen uit U.S.A

    Beste mede forumleden, ik heb op een paar i-net sites uit Amerika hele mooie aanbiedingen gezien voor wat betreft diverse slip-on modellen van diverse merken. Maar nu is mijn vraag of je deze uitlaten (dempers) gewoon mag monteren in NL. Dit in verband met het E-keur wat ze in de U.S.A...
Terug
Bovenaan Onderaan