Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bike-rider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bike-rider

    Helm: NEXX X.D1 Voyager KTM oranje

    Omdat ik geen KTM meer heb, mag deze helm weg. De helm is in zeer nette staat en weinig gedragen. De helm is voorzien van een geïntegreerd zonnevizier welke makkelijk met een schuif omlaag en omhoog kan worden geschoven. Er is ook een voorbereiding voor communicatiemiddelen zodat deze in de helm...
  2. bike-rider

    Alpinestars SPX Carbon KTM oranje

    Omdat ik geen KTM meer heb, mogen deze handschoenen weg. De handschoenen zijn in nette staat. Alle naden en stiksels zijn nog netjes en heel. De handschoenen zijn voorzien van carbon bescherming. Ik heb nooit een ongeval gehad met de handschoenen en ze zijn dan ook onbeschadigd. De handschoenen...
  3. bike-rider

    Alpinestars KTM powerwear motorschoenen

    Omdat ik geen KTM meer heb, mogen deze motorschoenen weg. Het gaat om Alpinestars uit de KTM Powerwear collectie. De motorschoenen zien er nog netjes uit. Het witte gedeelte aan de achterkant van beide schoenen is wel grijs zoals te zien is op de foto. De schoenen zijn maat 43 en vallen normaal...
  4. bike-rider

    origineel rem/koppelinghendel kuipruit CBR600f bj2000

    Zoals de titel al zegt, heb ik een setje originele rem/koppelingshendel liggen voor een honda CBR600f uit 2000. Ze zijn te koop omdat ik een mooie set Pazzo´s op me motor heb zitten. Tevens heb ik een origineel kuipruitje liggen voor de honda CBR600f bj 2000. Deze is te koop omdat ik er een...
  5. bike-rider

    kawasaki ZZR250 25KW

    Kawasaki ZZR250 25kw!!! Prijs: € 1.750 nu voor het mooiste bod!!! Bouwjaar: 1999 Kleur: zwart/zilver (alleen in 1999 geproduceerd met deze kleurstelling, dus redelijk uniek) KM.stand: 38.000 (wordt nog mee gereden) De motor is 25kw dus geschikt voor licht rijbewijs. Hij leverd goede...
  6. bike-rider

    R6 legaal op 25kw, vanaf welk bouwjaar?

    Ik rij nu een kawasaki ZZR250 maar wil overstappen naar een R6. Ik heb een mooie gezien uit 2003 maar aangezien ik nog 11 maanden 25kw-gebonden ben vroeg ik mij af vanaf welk modeljaar de R6 op 25 kw kan op de legale manier. :W en nog een fijne avond
  7. bike-rider

    gezocht: kuipwerk kawasaki ZZR250

    Helaas heb ik een aanrijding gehad met mijn ZZr 250 '99. Hierdoor ben ik op zoek naar kuipdelen. het liefst in deze kleurstelling maar andere kleurstelling geen bezwaar. gelieve te reageren/mailen met foto. ~[edit] wel handig om erbij te vermelden: het gaat om de linkerkant , kontje...
  8. bike-rider

    biker mice from mars

    Ik was me gister avond nogal aan het vervelen na een tijdje op m-f te hebben rondgeneusd, en ben toen wat filmpjes wezen kijken op youtube.com. Beetje van alles en nog wat gekeken en ik kwam op eens filmpjes tegen van biker mice from mars Anyway, jeugdsentiment, oude herrinneringen etc etc...
  9. bike-rider

    uitlaat ZZR250

    Ik heb nu een zzr250 gekocht en vind het geluid nogal tegenvallen. Is er een uitlaat die zorgt voor een wat mooier, dieper en zwaarder geluid? En in hoeverre heeft dit invloed op het vermogen? Aangezien ik 25kw-gebonden ben en de zzr250 standaard bijna 25kw heeft..
  10. bike-rider

    Honda CB500 sport onderkuipje

    Ik heb een mooie Honda CB500 sport gezien en denk dat dit mijn eerste motor gaat worden zodra ik mijn auto verkocht krijg. Nou vind ik het een mooie motor maar lijkt het mij wel gaaf om er een soort onderkuipje of zoiets onder te zetten. Zijn deze dingen te krijgen voor een CB500 s of wil ik...
  11. bike-rider

    zx6r uit '96 of '98 maar met hoge km stand?

    Ik wil even aan jullie advies vragen over een dilemma waar ik mee zit. Ik wil graag een zx6r kopen en nou heb er twee gezien op marktplaats.nl die binnen mijn budget passen. De ene is er een uit bouwjaar 1996 met 24000 km voor 2500 euro. De andere is er een uit 1998 met 71000 km voor 3000...
  12. bike-rider

    even sociolizen

    Om maar even sociaal te doen zal ik mezelf hier even voorstellen. Mijn naam is Vincent, mijn bouwjaar is 1986 en heb op 07-06-2007 mijn rijbewijs (A-beperkt) gehaald. Ik probeer nu wanhopig mijn opel manta 1.8 s GT te verkopen om een motor aan te schaffen. Ik zit heel erg te twijfelen want er...
Terug
Bovenaan Onderaan