Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: virusje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. virusje

    Carbs syncen membraan vraag

    Hey Ik heb onlangs een gasschuif incl membraanrubber vervangen van me gsx600f ''91. Had er een 2dehandsje ingezet van een gs500, op het oog zijn deze exact hetzelfde. En ook op webshops staan deze modellen bij hetzelfde artikel, hier bijv: CARBURATEUR MEMBRAAM SUZUKI GS/GSX VCC-301...
  2. virusje

    Hoeveel liter bagage heb jij?

    Goedemiddag, Ik ben mijn bagage uitrusting aan het samenstellen/kopen voor mijn eerste lange reis. Nu vraag ik me af hoeveel liter aan bagage iedereen gebruikt voor zijn/haar reis. Dus alles bij elkaar opgeteld: tanktas/bagage rol/koffers etc. Denk dat dit voor de beginnende reizigers een...
  3. virusje

    Backpack achterop

    Goedemiddag, Aankomende zomer wil ik mijn eerste ''lange'' reis met de motor gaan maken. Nu had ik het idee om achterop de motor een backpack tas te plaatsen. Ik bedoel dus zo'n soort tas: http://www.decathlon.nl/C-886301-trekkingrugzakken Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou dan...
  4. virusje

    Kwaliteit streetfighter koplampjes

    Halloaa, Ben met een ''low budget'' schade gsxf bezig, wat een soort van naked streetfighter geval moet worden. Nu word dit ook gewoon mijn dagelijks vervoer, dus functioneel gaat boven het uiterlijk. En vroeg me dus af hoe goed die streetfighter koplampjes verlichten. Ik zie namelijk op...
  5. virusje

    hey hey:)

    Edit
Terug
Bovenaan Onderaan