Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jellert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jellert

    Alpinestars Xenon Air - M - Doorwaai jasje - Zwart Grijs

    Te koop ivm. kast opruiming / geen motor momenteel / uit de jas gegroeid. Doorwaai - jasje van Alpinestars Model Xenon Air Maat M (toen hij nog paste :X 184 cm - 75/80 kg ongeveer) Keer of 5 gedragen, toen in kast verdwenen dus zeer goede staat, welgeteld 3 plekjes op het grijs van...
  2. Jellert

    Sidi Vertigo Carbon Shin Protector

    Te koop Sidi Vertigo (Corsa) Carbon Scheen beschermers. Tijdens het oppoetsen van mijn Sidi Vertigo Corsa's kwam ik erachter dat er een schroefje kapot is bij de bevestiging aan de hiel dus heb besloten ze te vervangen. De carbon scheenbeschermers zijn nog in goede staat dus wie weet kan ik...
  3. Jellert

    Honda CBR F2 MG-FL-13 gestolen in Nijmegen. En terug!

    Deze motor is weer terug! En nu was ik aan de beurt. Motor stond onder woonkamerraam bij flat op slot met stuurslot en schijfremslot. Zwarte Honda CBR 600 F2 uit '93. Schuifschade links, zie onder. Micron Slip on uitlaat, zwart kuipruitje. Kuip linksvoor met ducttape provisorisch...
  4. Jellert

    Kosten sub-frame richten

    Ik ben afgelopen zondag op mijn bek gegaan met de motor met ca. 50 kmh. Ik heb kapschade links over de hele zijkant en een kromme schakelpook. Daarnaast staat mijn subframe (achterframe waar zadel en accu in zit) nu enigszins scheef tov. de achterband. NAKS en voorband moesten sowieso...
  5. Jellert

    Hoe te zwaaien naar grote groepen motorrijders

    Ik kwam vandaag zoals wel vaker grotere groepen motorrijders tegen die aan het toeren waren. Hoe kun je hier het beste naar zwaaien, gewoon je hand uitgestoken houden of enkel degene die voorop rijdt begroeten? Ik overwoog nog even om met beide armen te gaan zwaaien maar besloot dat dit...
  6. Jellert

    Is het al vrijdag?

    :W
  7. Jellert

    Linker spiegel CBR 600 F2

    Heeft iemand nog een linker spiegel voor een CBR 600 F2 liggen. Intact glas zou ik ms ook wat mee kunnen.
  8. Jellert

    Geluk

    Zo later vandaag deze vrijdag de 13e ga ik rondrijden met een motor die 13 in het kenteken heeft :+ Of ik dat overleef post ik over 24 uurtjes wel :W
  9. Jellert

    Stukje zelfkennis van automobilisten

    Custom dakdesign van een mini. 1 van 10 winnaars bij zo'n contest. :9
  10. Jellert

    Yamaha FZR 600 1993 3HE Org Uitlaat

    Ik heb nog een originele uitlaatdemper (slip on) van een fzr 600 liggen. Voor de mensen die alleen een brulpijp zonder E-keur hebben en ook eens de wijde wereld in willen of naar een evenement. Redelijke staat, hier en daar wat roestplekjes. Bieden maar. Stuur maar privébericht of...
  11. Jellert

    Iemand ervaring met armor?

    Ik zag dit bij Termaat in nijmegen staan: http://www.termaatmotoren.nl/fotos/1112151740.jpg Leek me goedkoop alternatief voor motorjas.
  12. Jellert

    Electro motor?

    Check deze site Ook de motorfiets krijgt batterijen - SYNC.nl gelukkig ook in de toekomst motors :) Nu nog een lekker supersport model en ik ben tevree
  13. Jellert

    Help een newbie kiezen!

    Hallo, ik ben nieuw hier maar dat terzijde. Ik ben 20 en wil mijn rijbewijs A gaan halen. Nu twijfel ik tussen 1 jaar wachten en meteen het zware rijbewijs halen of meteen van de zomer een spoedcursus te gaan doen en met een lichte motor beginnen. Ik ben student dus heb niet zo'n groot budget...
Terug
Bovenaan Onderaan