Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MarauderForce

    trekhaak voor motorfiets: moet die gekeurd worden, of niet?

    Hallo mede motor mannen en vrouwen... Ik denk ik stel hem even hier, ik dacht dat ik het al wist maar nu begin ik door een opmerking van een bekende toch wat te twijfelen. Ik hé een trekhaak gebouwd voor mijn motor, samen met een goede bekende die werkt als technisch werkplaats medewerker...
  2. MarauderForce

    kroonplaat FZR 1000 vervangen door bijv. diversion?

    Ik wil op mijn ouwe FZR 1000 (2LA) een cross- of sbk-stuur monteren, en evt ombouwen tot budgetfighter. Nu zou ik natuurlijk gaten kunnen boren in mijn bestaande kroonplaat, da's de goedkoopste oplossing. Heeft alleen niet mijn voorkeur. Een setje van ABM of LSL kost compleet al gauw...
  3. MarauderForce

    kroonplaat FZR 1000 vervangen door bijv. diversion?

    Ik wil op mijn ouwe FZR 1000 (2LA) een cross- of sbk-stuur monteren, en evt ombouwen tot budgetfighter. Nu zou ik natuurlijk gaten kunnen boren in mijn bestaande kroonplaat, da's de goedkoopste oplossing. Heeft alleen niet mijn voorkeur. Een setje van ABM of LSL kost compleet al gauw €300,-...
  4. MarauderForce

    Gezocht: Linkerspiegel voor Suzuki GSX 1100 f..

    Ik ben op zoek naar een linkerspiegel voor een GSX 1100 f. Ik dacht het model van begin '90 ergens (die met da grote achterlicht erin :+ ). Bj. zal ik nog ff navragen voor de zekerheid...
  5. MarauderForce

    GEZOCHT: een goed blok voor een VZ-800 V Marauder

    Hey mede-MF'ers Helaas is bij mijn Suzuki Marauder de aandrijfstang-lager (ook wel Big-end geloof ik?) losgekomen... ;( Aangezien het blok ook al de nodige km`s ervaring opgedaan heeft, is dit naar alle waarschijnlijkheid niet het enigste wat dan mee vervangen moet worden. :( Dus ben...
  6. MarauderForce

    Verbouwde Suzuki VZ-800 Marauder uit `97

    Omdat ik m`n oog heb laten vallen op een Kawa Z1000, bied ik mijn verbouwde Suzuki VZ 800 Marauder aan. Bouwjaar: 1997 km-stand: om en nabij de 65K (kunnen de VZ-blokken met gemak, nagenoeg hetzelfde blok als de VX800-blokken, en die staan bekend om hun levensduur) Ik heb hem nu bijna 6...
  7. MarauderForce

    aanhanger bouwen voor achter de motor: as inkorten?

    Hoi MF-ers, Ik ben bezig om (althans, ik poog) een aanhanger te bouwen die achter mijn Marauder moet komen te hangen. Om dat te realiseren heb ik de torsie-as van een oude scout-travelsleeper gedemonteerd, waar een 200 ltr oliedrum op moet komen. Ik zit alleen met `t probleem dat de as te...
  8. MarauderForce

    Forward controls Suzuki Marauder VZ 800

    Ik ben op zoek naar een setje forwards voor mijn Marauder. Heb ze bekeken van Highway Hawk e.d. maar vind ze niet mooi, en asociaal duur, tussen de 450 en 600 pleuri`s... Is hier niet iemand die een mooi setje kan maken voor een acceptabele prijs? (ook ebay.de staat tegenwoordig niks...
  9. MarauderForce

    Ik ben nieuw!!

    Hoi, ik ben Danny en ben nieuw op dit forum. Ik rijd een verbouwde Suzuki VZ 800 Marauder, uit `97, waar ik ongeveer 13 à 14.000 km per jaar mee rijd. Ik heb ook nog `n Yamaha XT 500 uit `77, die ik 'probeer' op te knappen. Als er iemand iets wil weten, vraag maar raak. Zal m`n best...
Terug
Bovenaan Onderaan