Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: shaven
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    passen rijden inssbruck naar nederland volledige route wie??

    hey hallo, in juni gaan we met de autotrein naar innsbruck en vandaar gaan we in oostenrijk passen rijden via het zwarte woud, vogezen, eiffel weer terug naar nederland. is er iemand die een volledige route heeft om via inssbruck naar de groskclockner te rijden en dan vandaar allerlei...
  2. S

    tom tom mydrive

    hallo allemaal, ik probeer in tom tom my drive een route te maken voor onze rondrit in oostenrijk van het zomer. maar in my drive kan ik de route niet over de Großglockner laten rijden, dit omdat hij nu is afgesloten ivm winter. hoe kan ik dat veranderen en of in wat voor programma kan ik...
  3. S

    richting oostenrijk

    hallo mf ers, eind volgende week 6 mei, wil ik richting zwarte woud oostenrijk en italie om daar een rondje te rijden. alleen als ik het zo zie ligt er nogal veel sneeuw. is het wel te doen om die kant op te gaan en is het wel de moeite, of valt het wel mee met afgesloten wegen en passen...
  4. S

    handleiding ktm 525 exc 2004 wie o wie

    hoi, wie heeft er een handleiding , gebruiksaanwijzing , van een ktm 525 exc uit 2004. digitaal of in boekvorm maakt niet uit. gr s.haven
  5. S

    te koop: ktm superduke

    supermooie superduke - Akrapovic Titanium Uitlaten (Rond), incl db-killers, met E keurmerk en dus straatlegaal (Origineel KTM PowerPart). Originele uitlaat heb ik er ook bij. Velgstriping (Origineel KTM PowerPart) , staat nog niet op de foto maar zitten er wel op - Crashprotectors voor èn...
  6. S

    'Ruilen' 15-09 assen groep snel tegen 14-09 assen groep snel

    'Ruilen' 15-09 assen groep snel tegen 14-09 assen groep snel wie kan er ruilen, wil graag de 14e rijden , sta nu op voor 15e groep snel
  7. S

    gezocht: groep 2 zandvoort msl 26 juli

    gezocht: groep 2 zandvoort msl 26 juli wie heeft er voor zondag 26 juli een plek over of weg te geven ????
  8. S

    Te koop: Bridgestone BT014

    Te koop: set Bridgestone BT014 120/70/17 190/55/17 nieuw 270 euro
  9. S

    Te koop: AIM my chron laptimer

    Te koop: AIM my chron laptimer alles erbij , werkt goed prijs : 175 euro
  10. S

    Te koop: vrij rijden spa francochamps 12 mei

    Te koop: vrij rijden spa francochamps 12 mei
  11. S

    Gezocht: vrij rijden Assen 12 juni

    Gezocht: vrij rijden Assen 12 juni
  12. S

    Gezocht: 16 april Zolder vrij rijden

    GEZOCHT : 16 APRIL VRIJ RIJDEN
  13. S

    ktm superduke wie helpt??

    ik heb een superduke uit 2005 maar nu gaar het lampje FL nogal vaak branden, en toeren teller wappert op en neer vooral bij 5000 toeren. wie weet wat dit is, en hoe het verholpen kan worden alvast bedankt
  14. S

    Te koop: yamaha R1 blauw 2001

    Te koop R1: R1 2001 40.000 km gelopen Ongeval vrij Recent grote beurt gehad zwart kuipruit (orgineel aanwezig) Seatcover en duo-zadel Ohlins stuurdemper Laser Hotcam Carbon demper, (originele demper ook aanwezig) goede banden alarm gewoon een hardstikke mooi ding...
  15. S

    banden slijtage

    wie weet wat ik hier aan moet doen? de een zegt ingaande demping de ander uitgaande en je hebt nog je banden spanning het zijn sc voor 2,1 achter 2,2 wie weet :?
  16. S

    Gezocht: 2 plekken vrij rijden zolder 5 mei

    zie titel
  17. S

    Gezocht: sportdemper voor een R6 '99- '01 met E keurmerk

    wie o wie heeft een tweede hands sportdemper voor een R6 uit 99 met een E keurmerk :W :W
  18. S

    gezocht circuit rijden zolder 27 september

    wie o wie kan mij helpen om op 27 september circuit te gaan rijden op zolder nog 1 kaartje is genoeg :} :9~
  19. S

    te koop honda VTR FIRESTORM

    hele mooie vtr firestorm bouwjaar 1997 km: 40000 onlangs nog een beurt gehad, nieuwe remblokken banden ketting olie + filter laser hotcam uitlaat, super mooi geluid PRIJS: 4250,- geen onzin biedingen
  20. S

    toms curcus/c licentie

    hoi zit er ook een houdbaarheid datum op de toms curcus, of is het eenmalig en mocht het om de een of andere reden binnenkort niet lukken kun je dan bij wijze van spreken over 3 jaar met hetzelfde certificaat ook nog een c licentie aanvragen.????? :? thanks
  21. S

    terug roep actie michelin pilot power

    kan iemand iets vertellen over de actie om michelin banden terug te roepen, bij ten kate worden ze niet meer verkocht totdat er nieuwe komen en dat is over 2 a 3 weken. wie pilot powers heeft wordt afgeraden om te gaan rijden en dan met name hard
Terug
Bovenaan Onderaan