Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Martin vd V
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Mooi weer waarschuwing

    Iedereen is weer lekker aan het toeren merk ik aan de reacties :-) Net ook terug en wat me opvalt is het aantal auto's die fietsers inhalen op jouw weghelft terwijl je duidelijk ze tegemoet komt. Let dus op
  2. M

    Lullig als je dit overkomt maar welk merk is dit ?

    Volgens mij is dit een motorscooter ? http://www.dichtbij.nl/eindhoven/112/artikel/2709769/motor-in-brand-a270-eindhovenhelmond.aspx?utm_source=Telegraaf&utm_medium=Crosspromotion&utm_term=Lijstartikel&utm_campaign=Telegraaf Iemand iets te melden ?
  3. M

    Baotion onder de hamer voor de liefhebber

    Een 5 tal " motorscoots" onder de hamer Motorscooter 34-MB-BV - Scooterzaak te Cuijk - BVA Auctions - online veilingen
  4. M

    Yamaha XP 500 T-MAX (ter info niet bedoeld als reclame)

    Yamaha XP 500 T-MAX - Motoren te Hoevelaken - BVA Auctions - online veilingen Misschien iemand interesse ?
  5. M

    Dagwaarde bepalen van een Motorscooter

    Ik heb van het weekend een Suzuki UH150 gekocht van 2 jaar oud en 4600 km op de teller met topkoffert etc. :] Ik heb daar 1610 Euro voor betaald bij een particulier incl topkoffer afdekhoes en 2 helmen. Nou zat ik de verzekeringvragen bij Motoport in te vullen en dat is op zich geen...
  6. M

    Opbergen van helm onder de buddyseat

    Ik lees regelmatig dat een integraalhelm niet past in bepaalde scooters onder het zadel maar hoe is de ervaring met systeemhelmen waar het kin/mondgedeelte gedraaid kan worden ? Passen die dan wel ?
  7. M

    Invoeren nieuwe motorscooter vanuit Belgie

    Ik wil een Suzuki FL125 in Belgie ga halen, maar loop als particulier tegen het feit aan dat je dan ook BTW moet betalen. Weet iemand de correcte methode hoe je zoiets aanpakt. - Je koopt een Motorscooter in belgie incl. Btw - Waar en hoe haal je de BTW terug ? - Het process aanbieden...
  8. M

    Suzuki FL125 Address

    Ik ben er net 1 misgelopen op marktplaats die me wel aantrok. Maar waar koop je deze want suzuki nederland heeft hem niet op de site staan als model. Belgie weer wel maar ja moet je gaan invoeren. 2e hands zie ik ze nergens. Ik heb eerdere ervaring met dit model in Azie en het is een...
  9. M

    Honda Shadow VT 700 C uit 1985 Loop/Sloop

    Honda Shadow VT 700 C uit 1985 Loop/Sloop Te Koop een zeer treurige motor '( Hij heeft lang stil gestaan en bij nader inzien heeft het voor mij geen zin om er aan te gaan sleutelen. Het blok zit niet vast en de wielen incl. banden remmen etc zijn nog in prima staat. Als je handig...
  10. M

    Honda Magna 1986 na 11 jaar slapen

    Een vriend van me heeft een motor maar die staat al 11 jaar stil. Hij is afgetankt weggezet. Binnenkort willen we die weer aan de gang brengen. Maar waar moet ik rekening mee houden ? Starten en lopen zal ie wel niet ?
  11. M

    Parkeren bij NS Stations

    Ik moet misschien over een paar maanden gaan treinen van Eindhoven naar Utrecht CS maar hoe zit het met motorscooters mogen die in de bewaakte fietsenstallingen net als de bromscooters ? Iemand ervaring ?
  12. M

    Hoe snel word je enthousiast / All risk

    .
Terug
Bovenaan Onderaan