Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: niksweerd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. niksweerd

    Honda VFR 800 vtec 2003 zwart

    In de verkoop: Honda VFR 800 vtec 2003 zwart met de volgende specs: - 3-delige originele koffer set, top koffer grijs. Eventueel met tanktas van Givi - Ram-mount navigatie bal gemonteerd in de kuipruit. - Handvat verwarming - OSCO smeersysteem - 12 v aansluiting -70.000 km gelopen en couting...
  2. niksweerd

    GPR dempers Honda VFR 800 vtec 2003

    Allen, In verkoop, GPR Dempers voor een Honda VFR 800 vtec vanaf 2003. Deze hebben onder mijn VFR gezetten, maar ivm een trip naar Duitsland heb ik ze er onder uit gehaald. Ik ga ze er ook niet weer onder zetten ivm meerdere ritten. Ze zijn uiteraard gebruikt en ze zijn niet helemaal...
  3. niksweerd

    Topkoffer rek origineel Honda VFR 800 Vtec

    Ben op zoek naar een (origineel Honda) kofferrek voor mijn vfr800 vtec. Eventuele topkoffer in het zwart, NH-1 is ook welkom. Heb je er een en wil je ervan af, laat het me even weten!
  4. niksweerd

    MQP dames leren combi

    Te koop aangeboden: Leren dames combipak van het merk MQP. Pak is misschien 4x gedragen, maar naar de geboorte van twee kinderen is het niet meer passend. Geen beschadigingen, geen vlekken, eigenlijk gewoon nieuw. Pak heeft maat 38 Ik ben 1,72 en woog toen ik het kocht 53 kilo. Pak...
  5. niksweerd

    Poging tot diefstal.......nieuwe manier

    Op mijn werk kreeg ik een mailtje van een mede motorrijder uit het zuiden van het land. Lees onderstaande tekst door en doe je voordeel ermee: Nog iets, afgelopen nacht is een poging gedaan om de nieuwe motor van Andre te stelen. Nu zul je denken waarom moet ik dat weten, maar let op. Er...
  6. niksweerd

    knipperlichten laten branden tijdens gevaar

    Ik ben in het bezit van 1 Honda CBR 600 f uit 98, nu heb ik veel geprobeerd, maar ik kan de alarmlichten voor gevaar of bij nood niet vinden. Zit deze mogelijkheid er eigenlijk wel op??? ps. ik ben helaas nog niet in het bezit van 1 instructieboekje, dealer vergeten bij afleveren.
  7. niksweerd

    Verzekering en aankoop motor

    Beste mensen van het goede leven. Ik heb het forum doorzocht en veel gegoogled over een verzekering bij Arie Molenaar, maar niet echt een antwoord gevonden Ik wil zaterdag een optie nemen op een CBR600 uit 98(moet volgende week afrijden) bij Arie Molenaar in Ijselstein. Eigenlijk wil ik...
  8. niksweerd

    Niksweerd

    Dag beste mensen van het goede leven, Na heel veel gelezen te hebben heb ik me eindelijk geregistreerd. Werd wel eens tijd. Ik ben druk bezig met lessen, heb AVB een paar weken geleden gehaald en ben net op de weg bezig. Maar 2 woorden, helemaal geweldig. En theorie moet ik nog doen...
Terug
Bovenaan Onderaan