Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: graafie68
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. graafie68

    draad over de weg gespannen ???

    hoe ziek van geest kunnen mensen toch zijn. Motorrijder levensgevaarlijk gewond door staaldraad over weg. BRUSSEL - Het parket van Antwerpen is een onderzoek wegens poging tot moord gestart, nadat zondagmorgen een motorrijder tegen een staaldraad reed die over de weg was gespannen. De...
  2. graafie68

    WEER een helmen vraag ???

    nou heeft men het hier op het forum altijd erover als men een helm zoekt over, ga passen de 1 heeft een shoei hoofd de andere een arai hoofd enz enz. heb ik zelf proef ondervindelijk ook mogen ontdekken. MAAR !!!!!! hoe zit het dan met tennisballen en zwaantjes (motoragenten) die...
  3. graafie68

    probleem rizoma gashandel

    ik heb pas een mooi setje rizoma handvaten en stuurgewichtjes. nou is het monteren een koud kunstje. er zitten 3 verschillende gaskabelmeenemers bij de gashandel. nou heb voor mijn type motor (GSX1400) de meest lijkende genomen. alleen zit er nou een berg speling op het gas. en das niet...
  4. graafie68

    honda hornet cb1000?

    wie kan mij vertellen of de honda hornet 1000 enkel een computerspinsel is (prototype) of komt deze echt op de markt. Op de tokyo motorshow en in parijs verwijst echter niets erop dat deze beauty op de markt komt in 2008. wie weet meer.
Terug
Bovenaan Onderaan