Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gav
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gav

    Interne Motorreiniger

    Zojuist heb ik bij Louis in Duitsland wat interne reinigingsprodukten gekocht: - Procycle® interne motorreiniger -> voor het vervangen van de olie, bij de warme oude olie doen en motor nog 10 minuten laten draaien. - Profi Fuel Max -> in de tank, zuivert het hele brandstofsysteem. Hebben...
  2. gav

    Open uitlaten op S4 :moet eprom vervangen worden?

    Ik rij nu met half open uitlaten (Shark met ABE). Nu mag het geluid nog wel wat voller en zou ik graag open uitlaten willen monteren. Moet ik dan ook de Eprom vervangen of kan ik zonder problemen open uitlaten monteren? Alvast bedankt! Ps. mocht dit wel gaan... Is er wellicht iemand die...
  3. gav

    'Half open demper' aanpassen naar 'Open demper'

    Op mijn S4 zit een set lage ovale carbon dempers van het merk Shark. Nu maken ze op zich geen verkeerde sound maar ik zou toch wel wat meer richting het zware werk gaan. Is het mogelijk om de binnenzijde van de dempers zodanig aan te passen dat er wat meer db's tevoorschijn komen? Iemand...
  4. gav

    Monster met meer trekkracht, maar???

    Als ik nu op mn monster 600 het voortandwiel vervang door eentje met minder tanden zal 'ie toch meer trekkracht hebben, niet? Maar dan maakt 'ie ook meer toeren bij constante snelheden. Heeft iemand hier al eens mee geexperimenteerd?!
Terug
Bovenaan Onderaan