Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fer6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fer6

    buddyseatcover

    heeft er iemand, of weet er iemand een buddyseatcover te koop voor een honda cbr 1000 rr van 2007, het is een hrc maar andere kleur maakt niet uit ik pas hem wel aan. groetz.
  2. fer6

    complete kappenset

    is er iemand die een complete kuip of kappenset besteld of gekocht heeft. zo ja waar heb je deze aangeschaft en hoe was de pasvorm? groetz.
  3. fer6

    yamaha r6 2006

    mooie zwarte r6 2006, km stand 22,800 kleur zwart, vorige maand nog helemaal na laten kijken, nieuwe olie in voorvork tevens keerringen vervangen. vaste prijs 6250 euro
  4. fer6

    motoren op motorbeurs duur?

    het viel mij op dat de meeste motoren duurder waren dan vorig jaar of heb ik naar de verkeerde motoren gekeken haha, bijv een yamaha r6 van 2000 ik heb de mijne verkocht voor 3250 die was van 2001 op de beurs vroegen ze nog 3900. groetz.
  5. fer6

    gezocht onderdelen cbr 600 rr 2004

    heeft iemand een voorvork,velg,remklauw,remblokken,of een komplete voorvork liggen voor een cbr 600 rr van 2004. groetz.
  6. fer6

    onderdelen honda cbr 600 rr van 2004

    weet iemand toevallig een adresje waar je tweedehands en nieuwe onderdelen kan kopen een vriend van mij heeft een schuivertje gemaakt. groetz.
  7. fer6

    te koop r6

    mooie r6 van 2000 kleur rood wit zwart in november beurt gehad 25000 km op de teller seatcover en undertail kan erbij geleverd worden.vorige eigenaar heeft ooit aan undertail liggen klooien zit nu ijzer plaatje onder buddyseat (niet zichtbaar) vraagprijs 4000 euries
  8. fer6

    megaphone r6

    heeft er nog iemand eentje in de aanbieding voor niet al te veel geld stuur anders even een fotooootje groetz. fer6
  9. fer6

    r6 te koop

    bouwjaar juny 2000 21000 km op de teller kleur rood/wit/zwart nieuwe achterband (500 km) nette motor speciale buddyseat cover ( originele ook buddyseat ook aanwezig) kleine knipperlichten voor. prijs 5750 euries.
  10. fer6

    kleurencode R6 1996 (rood/wit/zwart)

    een goede middag moterfreaks. ik ben op zoek naar de kleurcodes van een rood wit zwarte r6 van bouwjaar '99 heb namelijk een soloseat gekocht maar wil hem in dezelfde kleuren spuiten. groetz.
Terug
Bovenaan Onderaan