Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: phoentje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. phoentje

    Sena 30K Sena Mesh intercom communicatie systeem

    Aangeboden wegens niet gebruiken (enkel een aantal keren gebruikt tijdens het karten). Complete kit met toebehoren. Accessoires zijn niet gebruikt. Garantie verlopen. Vaste prijs van 160euro.
  2. phoentje

    Yamaha R1 (RN32) 2016 onderdelen

    Te koop aangeboden van een maatje: (gegevens onderin, gelieve mij geen PB te sturen) Hierbij verkoop ik wat onderdelen die gedemonteerd zijn van mijn Yamaha R1 (RN32) 2016. Motorblok incl injectoren & toebehoren (compleet). Heeft 6500 km gelopen en heeft versnellingsbak modificatie gehad...
  3. phoentje

    Gezocht: Set velgen + schijven voor de r6 2008

    Ik zoek voor mijn R6 2008 een set velgen incl schijven in goede staat. Velgen en schijven dienen uiteraard recht te zijn. Eventueel spuitwerk is geen probleem. Richtprijs 300-500 euro afhankelijk van de staat
  4. phoentje

    MotoGP Marc Marquez aluminium 120 x 80cm incl. Ophangsysteem

    Te koop aangeboden deze originele op hoog kwaliteit afgedrukte plaat van MotoGP coureur Marc Marquez. Maat: 120 cm x 80 cm Ophangsysteem: Ja Beschikbaarheid: 1 stuk 60 euro
  5. phoentje

    Carbon Heel Plates Yamaha R6 2008-2016

    Te koop aangeboden. Carbon Heel Plates Yamaha R6 2008-2016 vaste prijs 40 euro
  6. phoentje

    Valentino Rossi Replica Loopfiets

    Te koop aangeboden wegens niet meer in gebruik: Valentino Rossi Replica Loopfiets 80€
  7. phoentje

    Racesport.nl - Support en win actie!

    Na drie geslaagde Racesport.nl support acties organiseert de snelste motorsport website van Nederland dit jaar opnieuw een support actie, een actie waarbij wederom een groot aantal fantastische prijzen te winnen zijn. Klik hier om direct naar de actie te gaan!
  8. phoentje

    BRIDGESTONE 120/70ZR17 + 180/55ZR17 S20 EVO SUPERSPORT BAND

    BRIDGESTONE 120/70ZR17 + 180/55ZR17 S20 EVO SUPERSPORT BAND Te koop aangeboden 1 jaar oude set van Bridgestone banden. Ongeveer 1000km bereden incl. afgelopen circuitdag. 120/70ZR17 (58W) BRIDGESTONE - S20F EVO DOT 2815 180/55ZR17 (73W) BRIDGESTONE - S20R EVO DOT 3015 Profiel op de...
  9. phoentje

    Originele remleidingen voor+achter R6 2008-2016 (nieuw)

    Te koop aangeboden Originele remleidingen voor+achter R6 2008-2016 ongebruikt. Prijs 35 euro
  10. phoentje

    Pitbox 6 juni CRT Assen

    Zitten nu met 4 man in 1 box. Wat mij betreft nog plaats voor 2 of 4 personen. Wij hebben niet zo veel mee :)
  11. phoentje

    Difi Textiel Motorjas Maat M (zwart/blauw)

    Difit MotorJas Textiel Kleur zwart/blauw Maat Medium Binnenvoering Waterdicht Vaste lage prijs 35 euro
  12. phoentje

    Puma Motorschoenen Testastretta II - Maat 41

    Puma Testastretta II 1 jaar gebruikt op mijn motor scooter. Echter wegens verkoop hiervan dus te koop. Maat 41 Kleur zwart. Prijs 59 euro
  13. phoentje

    MQP Motorbroek Heren Maat M

    Wegens niet meer gebruiken. Te koop deze zwarte textiele motor broek. - geen schade - uitneembare voering - bescherming in de kniestukken - kleur zwart - aanritsbaar ook heb ik een textiele Difi jas te koop. (ligt even niet thuis. advertentie volgt nog) vaste prijs 20 euro
  14. phoentje

    Held® Keltor Protector Vest (Size M)

    Te koop aangeboden. Held® Keltor Protector Vest (Size M). Niet gebruikt incl. bon en garantie. Kaartjes zijn nog bevestigd aan het vest. Nieuwprijs: € 139,95 Vaste Prijs: € 120,00 Product beschrijving: CE Level 2 gekeurd protectievest. Voor heren én dames protectievest Los...
  15. phoentje

    Held® Keltor Protector Vest (Size M)

    Te koop aangeboden. Held® Keltor Protector Vest (Size M) Niet gebruikt incl. bon en garantie. Kaartjes zijn nog bevestigd aan het vest. Nieuwprijs: € 139,95 Vaste Prijs: € 120,00 Product beschrijving: CE Level 2 gekeurd protectievest. Voor heren én dames protectievest Los...
  16. phoentje

    MOTOR GP Droomteam Competitie 2015

    Wat kun je in dit topic? Voorlopig nog even niets. Volgend jaar februari/maart is er meer nieuws over het nieuwe seizoen. Wel kun je hier alvast info delen over de wintertests etc! Bookmarken maar! Seizoen 2015 is vanaf 10-11-2014 geopend! Dan beginnen de officiële eerste tests voor...
  17. phoentje

    MOTOR GP Droomteam Competitie 2014

    Wat kun je in dit topic? In dit topic zal ik alle aangemelde (MF) Teams bijhouden en na iedere race een uitslag publiceren en tevens de tussenstand bijwerken. Dit is dus onze eigen MF competitie die parallel meedraait aan de competitie van Motor. Je team hoeft niet percee ingeschreven te...
  18. phoentje

    Graves Motorsports Yamaha R6 Carbon Slip-On 2006-2013

    Te Koop: Graves Motorsports Yamaha R6 Carbon Slip-On 2006-2013 Zelf geimporteerd uit Amerika 2 jaartjes geleden. Wordt vervangen als het goed is door een Akrapovic :) Nieuwprijs $500 = +/- 400€ excl. verz kosten...
  19. phoentje

    Yamaha R6 2007 blauw - Keychain

    Te koop: kekke keychain Yamaha R6 2007 Blauw - Keychain Kwam hem nog tegen in de kast. Wellicht voor de liefhebber van de R6 2007 ;) Gaat op de post voor 5€ incl. postzegel (past in de brievenbus). PM-en aub (weg=weg)
  20. phoentje

    Pazzo (imitatie) remhendels Yamaha R6 '08 - '13

    Omdat ik andere heb gekocht bied ik mijn oude remhendels aan. Dit zijn imitatie Pazzo hendels. Het ontwerp is identiek. Ze zijn iets verkleurd. De schroefjes moeten vervangen worden (bij elke leverancier van pazzo's te krijgen voor een paar euro) want deze zijn wat stroef waardoor de...
  21. phoentje

    MOTOR GP Droomteam Competitie 2013

    Welkom bij de: De MOTOR GP Droomteam Competitie 2013 start in MOTOR Magazine nummer 6 van 21 maart 2013. De inschrijvingen op Wacosoft zijn gesloten!!! ! [hr] Wat kun je in dit topic? In dit topic zal ik alle aangemelde (MF) Teams bijhouden en na iedere race een uitslag publiceren...
  22. phoentje

    Beenbeschermhoes Mbk Skycruiser / Yamaha XMAX Tucano Urbano

    Omdat ik mijn XMAX te koop heb staan bied ik mijn Beenbeschermhoes "Tucano Urbano" te koop aan. Deze is niet beschadigd in top staat en minder dan 1 jaar oud. Bon + garantie aanwezig. Deze hoes is winddicht en waterdicht en bied een goede bescherming tegen regen/kou etc. Nieuwprijs bij...
  23. phoentje

    't Gooi wil gvd blowen!

    't Gooi goat booooooleeeeeeeeeee Vrijdag 22 Maart gaan we bowlen in Almere. Grillen op de steen voor 31,95pp (excl. drankjes) 19.00u beginnen we met het bowlen, daarna eten en drinken om 20.00u, Trekweg 31 1338 GA Almere Tel. 036 - 54 91 0 91 [/URL] Om even in de sfeer te komen! >>...
  24. phoentje

    't Gooi @ BSB

    British Superbikes[/URL] Een heel weekend naar de British Superbikes voor € 35. Jeugd t/m 15 jaar heeft gratis toegang. Alle tickets geven toegang tot de paddock! 21-23 september Het prestigieuze en zeer hoog aangeschreven kampioenschap British Superbikes (BSB) staat in 2012 voor het...
Terug
Bovenaan Onderaan