Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. koen borsboom

    Ervaringen met knie braces?

    Ik heb nu een paar jaar de alpinestars B2 knie braces. Deze zijn nu echt wel aan vervanging toe. Ik heb van iemand een paar keer met de Leatt knie braces mogen rijden, maar die vielen me toch tegen (wellicht ook net iets te klein) Asterisk Cyro Cell ziet er wel goed en betaalbaar uit...
  2. koen borsboom

    te koop set pirelli MTR 06 Dragon Rain banden

    Nieuwe regenbanden, ooit gekocht voor Aprilla SXV supermotor project Af te halen in Woerden of Bodegraven voor 24 blikjes Heineken...........
  3. koen borsboom

    cti 2 knie braces voor redelijk bod!

    te koop aangeboden: 2 stuks CTI 2 Knee Brace / Knie Brace Geschikt voor "high impact sports" zoals motorcross en/of enduro Voorkomt en ondersteund bij problemen met voorste en/of achterste kruisbanden Gebruikt maar in redelijke staat en compleet met alle hulpstukjes en kussentjes...
  4. koen borsboom

    iemand ervaring met Bel ray "thumper"motor olie?

    Hallo, Heeft er iemand ervaring met "thumper oil"van Bel Ray. Volgens de fles speciaal voor 1 cylinder 4 takten. Scheelt dik 5 euro/liter met de motorex die ik nu gebruik. Ik ververs nu om de 6 uur in mijn crf450 en dan gaat 17,50 euro per liter voor motorex cross power 10W50 wel in de...
  5. koen borsboom

    rijrichting crossbaan gouda andersom voor 2009?

    Ik was pas in gouda voor inschrijving 2009. Nu zag ik dat de baan verbeterd was. Zou het kunnen dat je nu na het startveld linksaf over de nieuwe schans onder het spoor doorgaat? Dan zou de schans nm een vloeiende oprit en een getrapte afrit hebben wat in mijn ogen beter te rijden/springen...
Terug
Bovenaan Onderaan