Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: crash 750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. crash 750

    Berik combi pak inc laarzen handschoenen en helm

    Wegens (voorlopig)niet meer rijden.mag mn berik combi pak weg. Kleur:zwart met wit/blauw Maat 50(ik ben zelf 180 met 75kg) Laarzen maat 45 Handschoenen xxl Helm maat m Pak is hooguit 15x gedragen(met onderkleding) Voor fotos even een pb(lukt me ze niet te plaatsen)
  2. crash 750

    Vraagbaak srad inc tank steuntje

    Ik heb hier nog een orginele haynes vraagbaak van de 600/750 srad liggen Enook nog een alu steuntje om een tank hoog te houden.en nog n wat kuipbouten. Mag voor een kratje hertog jan in gouda opgehaald worden ;) (ik ga niet versturen)
  3. crash 750

    gsxr 600 srad in onderdelen

    spullen komen van een gsxr 600 van 98 met blokschade af dit heb ik nog liggen: tank incl brandstof pomp 75,- luchtfilter box inc inl rubbers 25,- radiateur los 40,-,- frame zijkuipsteuntje 10,- remklauwen voor(moeten rereviseert worden) 25,- subframe 25,-(draadend...
  4. crash 750

    elektrode las apperaat ELEKTRA BECKUM SB 200 CT

    omdat ik hem niet gebruik een zgan ELEKTRA BECKUM SB 200 CT kan op 230 en 400v spec: Netspanning: 230/400 V bij 50-60Hz - Instelbereik traploos bij 230 V: 20-110 A - Instelbereik traploos bij 400 V: 60-180 A - Ingangsvermogen bij 230/400 V max. 4,2/9,0 kVA - Zekering 230 V: T 16 A -...
  5. crash 750

    klep (de)montage set incl slijpers en pasta

    zoals de titel luid universeel setje met 2 klepslijpers en fijne en grove pasta. 1x gebruikt samen 35,-
  6. crash 750

    hydraulische motor brug/lift?

    ik heb hier nog een hydraulische rolstoellift staan die ik wou ombouwen tot motor brug,helaas is mijn schuur hier toch net iets te klein voor,vandaar dat ik hem nu hier aanbied. is dus met elektrische motor. ik heb m zelf nog niet uit kunnen testen,omdat er niet genoeg olie meer in zit,maar...
  7. crash 750

    a/f waarde 125cc 2takt?

    hoi,ik ga binnen kort zelf m'n gereviseerde cagiva mito 125 op de testbank zetten,maar welke a/f moet ik gaan aanhouden?,ik heb al zitten googelen maar kan geen cijvers vinden..
  8. crash 750

    hoe me teller los te halen?

    ik wil graag me tellerplaatjes overzetten,maar hoe krijg ik nauw dat ding uitelkaar? ik heb m al voorzichtig even (5min)in de oven gehad op 100gr maar er komt geen beweging in. foto'tjes iemand nog wat tips?
  9. crash 750

    complete kuip cagiva mito 125cc(mk1)

    heb hier nog een complete kuip liggen van een cagiva mito model '91/''94 alleen het in het kuipruitje zit een barstje verder helemaal heel word streng bewaakt :P onderkuip zit er ook bij. inc voorzadel(achter niet) ex knippers vaste mf prijs 125,- binnenkort nog meer mito...
  10. crash 750

    kaal rijwiel gedeelte cagiva mito

    ik heb hier nog een kaal rijwiel gedeelte van een cagiva mito 125cc frame is van een evo(zonder kenteken)en de vork van een mk1(oudere type) leuk voor een rd350 of super mono vaste mf prijs 125 euri's heb ook nog een complete kuip(ex tank) van een mk1 liggen die mag voor 150 weg.
  11. crash 750

    Diverse onderdelen srad 750 '97

    hej in verband met dit :P wat foto's van demontage blok srad verkoop ik me srad in onderdelen het gaat om een 750 uit 97 met 38.000 km de lijst van wat ik nog heb liggen: stuurschakelaar rechts...
  12. crash 750

    rijwiel gedeelte srad met uniek kenteken!

    vanwege dit... wat foto's van demontage blok srad heb ik hier nog een rijwiel gedeelte van een gsxr srad staan met gepolijst frame en velgen met remmen alleen zonder kroonplaat(ivm contackt) kenteken :+ vaste prijs van 1000 eury's de rest van de onderdelen staan op mp
  13. crash 750

    wat foto's van demontage blok srad

    hej,ik heb hier een blokje van een srad liggen waarvan de drijfstang zou zijn afgebroken, ik was wel benieuwd,dus heb het blokje uit elkaar gehaald. eerste indruk. belooft niet veel goeds :P daarna de carbs erafgehaald en zag ik dit ik mis wat klepjes blokje eronderuit halen wat...
  14. crash 750

    alle onderdelen srad 750 1997

    bij deze gaat me srad in onderdelen weg alle spullen zijn in goede staat. kuip compleet met tank en verlichting 700,- motorblok 28600 km verkocht carberateurs met dynojet kitje 100,- frame met kenteken...
  15. crash 750

    2 takt zuiger vraagje

    even een vraagje. als je zuiger op bdp staat,moeten dan je spoelpoorten vrij zijn? of zo dicht? anders ga ik me zuigertje even bewerken ;)
  16. crash 750

    lagers en keeringen,in welke volgeorde terug?

    mischien een beetje stom maar ,ik ben met een revisie bezig van m'n cagiva mito 125cc. maar in welke volgeorde moet ik het nu terugplaatsen.(baklagers) mij lijkt het eerst de lagers en dan de keeringen,dit omdat ik het blok moet verhitten,en dat je mischien anders je keeringen sloopt/smelt?
  17. crash 750

    gsxr srad 750 topstaat inruil (beperk)t2takt mogelijk

    na lang wikken en wegen zet ik dan toch m'n pareltje te koop. het gaat dus om een suzuki gsxr srad 750cc uit '97 km stand net 28.000! opties: hindel rvs 4-2-1 uitlaat systeem met aluminium demper dynojet gasnaalden kitje k&n luchtfilter(vervangings) wave schijfremmen en stalen...
  18. crash 750

    cagiva mito 125cc 2takt 25kw

    te koop cagiva mito is van 1993 125cc 2takt km +/- 15.500(loopt nog op) bij 14.800 nieuwe zuigert. ik heb deze fiets zelf in onderdelen gekocht en weer opnieuw opgebouwd zie: Cagiva Mito ONLY (part 2) (ergens halverwege beginnen) foto rechter spiegel zit er inmiddels ook...
  19. crash 750

    bos demper honda cbr 900

    hallo ik heb hier nog een izgs bos demper liggen.ik had hem bij een handelaar voor me suzuki srad gekocht,maar bleek dus net niet te passen.. hij is dus voor een cbr 900,welk bouwjaar weet ik niet. ik heb er zelf 180 euro voor betaald. mf prijs 100 euro!!
  20. crash 750

    letterlijk en figuurlijk auw! srad 750 '97

    hallo met pijn in me hart en handen/voeten/knieen...zet ik bij deze m'n mooie srad te koop. kmst ong 25.000! opties. compleet hindel uitlaat set met alu demper. dynokitje. k&n luchtfilter gepolijste velgen. stalen remleidingen voor. wave schijfremmen voor. val doppen en blauw...
  21. crash 750

    volledig hindel uitlaatsysteem srad

    ik bied bij deze aan een volledig uitlaatsetje van het merk hindel hij zit nu onder mijn gsxr 750 srad van 97 demper heeft iets steenslag link mp: http://link.marktplaats.nl/257370653
  22. crash 750

    hoe zelf je carbs goed te reinigen gsxr750 '97?

    hej heeft iemand tips om je carb's op een zelfde soort manier als ultrasoon te reinigen,maar dan met huis,tuin en keuken middeltjes? ik heb een srad van 97 die had 2 jaar stil gestaan,ik heb de boel al een beetje doorgespoten(commpressor),maar hij loopt nog niet helemaal lekker. let me know!
  23. crash 750

    dynojet/yosimura kit stage 1 gsxr1100w

    te koop een nieuwe yosimura/dynojet kitje link naar mp: http://link.marktplaats.nl/245057040
  24. crash 750

    te koop gsxr 1100w '94 met kuuren

    omdat ik er simpelweg geen tijd en geld voor heb,bied ik met pijn in me hart aan: een suzuki gsxr 1100w van 94(waterkoeler) net 32.000 op t klokje. opties: 4in 2 in 1 uitlaat met yosimura rs3 demper k&n luchtfilters(zijn aan vervanging toe) ontstekings vervroeger wp voorvering...
  25. crash 750

    het 'grote' K#T me motor is naar de klote topic

    heb je het ook weleens meegemaakt? het eerste mooie weekend van het jaar.... vogeltjes fluiten,zonetje schijnt,kort om tijd om te scheuren... :] ik in me pak in de auto op weg om me motor uit de stalling te haalen. het zeiltje eraf gehaald,en jahoor,hij glimpt nogsteeds.. :9~ sleutel...
Terug
Bovenaan Onderaan