Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Komkommer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Komkommer

    Bestand downloaden uit galerij geeft verkeerde bestandsnaam

    Als ik een foto selecteer uit bijvoorbeeld deze post: ~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en) dan opent de dia-voorstelling. Als ik vervolgens op het download-icoontje klik, dan download het bestand, maar de naam van het bestand is...
  2. Komkommer

    Priveconversatie mag niet van forum

    Ik krijg de volgende foutmelding: "Oeps! Computer says no..." "You have reached maximum conversations can create. Allowed maximum conversation limit is 0. " Wat doe ik verkeerd?
  3. Komkommer

    HD springer rem past niet

    We zijn bezig om een 1948 big twin op te knappen met een mix aan nieuwe en oude onderdelen. We lopen nu tegen 't probleem aan dat bij het monteren van het voorwiel, dat als we de voorrem willen monteren dat de brake shackle niet tussen voorvork en remplaat past. Heeft iemand een idee waar de...
  4. Komkommer

    Mooie radiator tenere xt

    Hallo, Ik heb besloten om mijn motor in onderdelen te verkopen en ik bied hierbij nu een mooie radiator aan, afkomstig van een XTZ 660 tenere. Hij is een beetje scheef, maar niet lek! Nog volledig rallyproof. Zie ook mijn andere advertenties: Mooi spaakwiel tenere xt
  5. Komkommer

    Mooi spaakwiel tenere xt

    Hallo, Ik heb besloten om mijn motor in onderdelen te verkopen en ik bied hierbij als eerste onderdeel een mooi achterwiel aan, afkomstig van een XTZ 660 tenere. Zoals je op deze foto goed kan zien zit er ook nog een redelijke schijfrem op. De lagers zitten een beetje vast, maar...
  6. Komkommer

    Accu van mijn motorbusje opladen met twee acculaders?

    Het busje waar ik mijn motoren altijd in vervoer heeft een tijd stil gestaan bij de garage (want oud busje en de onderdelen zijn moeilijk te vinden). Nu hebben ze hem teruggebracht met een lege accu... Ding heeft een cappaciteit van 90Ah, zou ik 'm kunnen laden met twee acculaders van 5A elk?
  7. Komkommer

    CR 250 ('90 ongeveer) onderdelen, oa frame met kenteken

    CR 250 frame met origineel kenteken: Achterwiel + achterbrug + remklauw + rempomp: CDI en Bobine: Tank + spatborden + kapjes: Uitlaat: [hr] Zadel: bieden. [hr] Achterschokbreker, ogenschijnlijk twee jaar geleden gereviseerd en daarna eigenlijk niet meer op gereden: bieden.
  8. Komkommer

    Leeftijd, motormerk en motorsoort - de feiten

    Er wordt altijd geschertst dat BMW's voor oude mensen zijn. Maar ik wil nu wel eens weten hoe dat op MF zit. Na het stemmen op deze drie polls, zal het systeem zelf verbanden vinden en deze hier laten zien (het kan wel even duren voordat er genoeg stemmen zijn). De leeftijdpoll is een algemene...
  9. Komkommer

    Liefhebbers-enduro "Mulder" Yamaha 350 "25kw"

    Aangeboden is een echt liefhebbersdingetje. Als basis is een Suzuki SP370, met een Yamaha XT350 blok, Suzuki Full Floater achterbrug en een Kawasaki voorvork met schijfrem. Het is een beetje naar voorbeeld van de befaamde motor waar meneer Mulder kampioen mee is geworden (maar dan met een...
  10. Komkommer

    Yamaha XTZ660 Tenere met gereviseerd blok. 1350 euro

    Aangeboden: een Yamaha XTZ660 uit 1997, met een kappenset van 1993. Het blok is voorzien van een nieuwe nokkenasketting, zuiger en klepseals. De cilinder is nu een eerste overmaat en de kleppen zijn opnieuw ingeslepen. Er staat 35000 op de teller en na de revisie is er ongeveer 500km mee...
  11. Komkommer

    Allroadmap.nl - navigeren over onverharde wegen

    Vele handen maken een mooie route. Het grootste probleem dat ik als allroadrijder ervaarde, was het gebrek aan kennis van legale wegen waar ik over mocht rijden. We weten allemaal wel een paar weggetjes in de omgeving, maar het is over het algemeen te weinig om ons echt te kunnen vermaken...
  12. Komkommer

    Sportster XLX 1000 '85 25.000km eerste eigenaar

    Al meer dan 25 jaar in het bezit van mijn ouders en nu te koop: Een compleet originele Harley Davidson XLX 1000 uit 1985 (belastingvrij). De motor heeft al die jaren netjes in de garage gestaan, en vaak overwinterd in een verwarmde ruimte. Hij heeft wel wat gebruikssporen (krasjes hier en...
  13. Komkommer

    Wat remt harder, wielen of de zijkant van je motor

    Zie poll. Op asfalt.
  14. Komkommer

    Wanneer komt motormeuk op motor-forum

    Ik meende dat ik mijn video al bovenaan MF zag staan, maar hij is nu weer weg. Moet ik iets doen om hem ook op MF te zetten? komt uberhaupt alles op MF te staan?
  15. Komkommer

    100.000 geregistreerde gebruikers

    Ik zag bovenin staan dat er tijdens dit schrijven 100.003 geregistreerde gebruikers zijn. Mag ik het MF feliciteren met dit aantal!?!
  16. Komkommer

    Rally Report Raid de l'amitie

    Proloog In mei 2010 heb ik meegedaan aan de Raid de l'amitie en hier volgt dan eindelijk het verslag. Ik heb voor het vertrek nogal wat moeten sleutelen en dat heb ik ook in mijn verslag gewerkt. Voor mensen die niet zelf sleutelen zal het eerste deel niet echt tot de verbeelding spreken en...
  17. Komkommer

    Zoeken op gebruikersnaam binnen een topic

    Kan deze functionaliteit weer terug?
  18. Komkommer

    Bulletcam + opnameapparaat

    Een 580x bullet camera 120gb opnameapparaat, met videoweergave. Het opnameapparaat zet de videobeelden direct om naar DivX. Zo is 1 uur filmen ongeveer 1gb groot. Op batterijen in het apparaat en voor de videocamera (aparte voeding) kan ik zo'n drie en een half uur achterelkaar...
  19. Komkommer

    Michelin Anakee 21 en 17 inch, beide voor 100 euro

    Nog geen 100 km mee gereden. dotcode achter: 0607 dotcode voor: 0808 150 euro voor beide
  20. Komkommer

    Thailand offroad rond kerst 2009

    Zijn er mensen rond kerst in thailand die zich vervelen en eventueel zin hebben om een stukje offroad te rijden? Gewoon, geen agenda, geen duidelijk plan. In ieder geval niet betalen aan "gidsen" die zelf lekker gratis willen rijden.
  21. Komkommer

    Veer vervangen achterschokbreker

    Is dit op een manier goed zelf te doen? Het gaat om een schokbreker van een yamaha TT 600.
  22. Komkommer

    Nieuw wol CRD uitlaat

    Ik heb een CRD die nogal een matige herrie maakt. Dus ik denk, de wol zal wel op zijn. Achterkantje er af, zit er een mooie reflectiedemper in: Achter dat schot zit volgens mij het compartiment waar dan het wol moet zitten: Maar, zoals je ziet loopt het buisje niet helemaal door, dus...
  23. Komkommer

    Laatste rss posts

    Ik wil van bijv: Het driede Grote XT/TT topic gewoon altijd de laatste posts zien in een rss feed. Maar ik kom er niet echt uit welke feed ik precies moet hebben.
  24. Komkommer

    Voorspatbord XTZ 660

    Iemand nog een spatbord liggen voor een XTZ 660? Liefst in metalic blauw of groen (de motor is toch al een mengelmoes van die twee kleuren).
  25. Komkommer

    Velgen XTZ660

    Ik wil naast mijn noppenbanden ook nog een setje straatbanden klaar hebben liggen. Heeft iemand toevallig een setje liggen?
Terug
Bovenaan Onderaan