Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Henkbmw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Henkbmw

    Daytona motorlaarzen maat 40

    Ik heb een paar nagenoeg nieuwe Daytona motorlaarzen, maat 40, staan. Ze waren bestemd voor mijn vrouw, helaas zijn ze net iets te groot voor haar. Zijn absoluut waterdicht, Goretex voering, dus ook ademend. Voor 50 euri's zijn ze voor jou....... ;) (wil er vanaf, staan nu in de weg!!)...
  2. Henkbmw

    Te koop: 2x Doorwaai Jas merk EVO

    Te koop: 2x Doorwaai Jas, merk EVO. Maat van beide: XYL Jassen zijn 2 jaar oud en nauwelijks gedragen. Vraagprijs: 75,= Euro p/s of 140,= voor beide
  3. Henkbmw

    BMW 1200.. Pannenkoekenmeet 2011-1

    Pannenkoekenmeet Zaterdag 9 april a.s. Wie: Iedereen die de R1200 een warm hart toedraagt en van pannenkoeken houdt. Wat: Slap "ouwe beppen", brommers kieken, en pannenkoeken eten!! Waar: Pannenkoekenbakker in Buren, Gld. Aanvang 14.30u en Hoe: Als het ff kan op de brommeRT(bij slecht...
  4. Henkbmw

    Welke filmcamera voor op de motor?

    Hoi allemaal, Als ik een filmcamera voor op de motor zou willen aanschaffen, waar kan ik dan terecht en welke zou ik dan moeten kiezen???? Hoop dat jullie me opweg kunnen helpen, bvd
  5. Henkbmw

    Rivierentocht 20 juli 2008

    Voor de liefhebbers: Morgen rijden we met een aantal M-F ers de "Rivierentocht" wat garant staat voor redelijk wat dijken :] en mooie vergezichten over typisch hollandse vergezichten............... :9 Vertrek: 10.00u bij Rest "de Rotonde", afslag 15 aan de A-2. Route is op GPS, stuur ff...
  6. Henkbmw

    21 oktober 2007 Schitterend toertochtje

    21/10/2007 4e ZULTRIT BMW MTC 's Hertogenbosch Toerrit – 5 punten. Start te: Herberg De Poeling Poeldonk 17 'Den Dungen 073-5942955 Info: 0412-637309 Inschrijfgeld: € 5,00 (z.h.) Lengte: 150 km. Inschrijven vanaf...
Terug
Bovenaan Onderaan