Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Schumi123
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Schumi123

    Voorspatbord zx6r '00-'02

    Doe een goed bod. Bleek niet op een 98-99 model te passen.
  2. Schumi123

    ZX-6r 99 functie van onderdelen

    Ik heb een klein ongelukje gehad met mijn motor. Nu mis ik echter een aantal onderdelen. Ik vraag me af wat er op het rood omcirkelde frame zit bevestigd. De koplamp? Hier hangt bij mij namelijk iets aan van afgebroken plastic. Tevens vraag ik me af waar de andere twee rood omcirkelde...
  3. Schumi123

    ZX-6R 1999 tank groen

    zie foto. Verkeerd in een nette staat, alleen een kleine deuk aan de linkerzijde. Ter hoogte van de clipon en veroorzaakt door de clipon
  4. Schumi123

    Koppeling hermonteren zx6r 99

    Beste mf-ers, Ik heb een klein probleempje met mijn zx6r, wanneer ik vol gas weg trek heeft de koppeling de neiging om te happen. In de veronderstelling dat ik deze goed had gemonteerd, wil ik graag eerst om advies vragen. De koppelingsplaten waren niet nieuw, maar al gebruikt. Hierdoor is...
  5. Schumi123

    Kopellingsholder en pick up coil holder

    Ik vroeg me af waar in nederland dit soort gereedschap kan worden gehaald. Ik heb het namelijk al in Engeland bestelt, maar na 2 weken heb ik deze nog steeds niet mogen ontvangen. Ik wil er dit weekend mee aan de slag, dus vandaar eigenlijk. Mogen ook 2 losse gereedschap stukken zijn, maar...
  6. Schumi123

    ZX-6R 99 3e versnelling kapot

    Hallo MF'ers De derde versnelling van mijn zx-6r uit 99 maakt sinds kort een raar geluid, deze is ws zo goed als versleten. Daarom ben ik op zoek naar een goedkoop alternatief. Ik zat ik er zelf aan te denken om er een blok van een andere zx-6r onder te monteren. Het liefst van een 636...
  7. Schumi123

    Michelin Pilot Power 2CT 180/55ZR-17 (3000 km oud)

    Ik heb hier nog een Michelin Pilot Power 2CT achterband liggen, waar ik niks meer mee doe. Deze heeft ongeveer 3000 km gemaakt en heeft in het midden nog ongeveer ~3.5 mm over, aan de zijkanten ~4,4 mm. Goed voor nog duizenden kilometers rijplezier.
  8. Schumi123

    Dunlop Qualifier 180/55ZR-17

    Voor heb ik sinds kort een nieuwe voorband liggen, maar zou graag met hetzelfde merk achter willen gaan rijden. Mijn vraag is er nog iemand met interesse voor een Dunlop Qualifier achterband met circa 6000 km. Profiel in het midden ligt rond de 1.5 mm. Wat meer naar de zijkant is deze ~4 mm
  9. Schumi123

    ZX-6R '99 lekt olie bij koppakking

    Mijn motor blijkt olie te lekken. Gaat gelukkig niet naar binnen, maar naar buiten. Nou lijkt het bij de koppakking vandaan te komen, daar zag ik het tijdens het rijden iig vandaan stromen. Ongeveer ter plaatse van de tweede uitlaatpoort. Mijn vraag is dit uberhaupt mogelijk bij de koppakking...
  10. Schumi123

    Michelin Pilot Power 2CT 120/70ZR-17

    Ik heb hier nog een Michelin Pilot Power 2CT voorband liggen waar ongeveer 3000 km mee is gereden. Doe een goed bod en je mag de band van mij overnemen. Afmetingen: 120/70ZR-17 Dot code: HBCW 980T Productiedatum: week 08 - 2009 Profieldiepte: ~4.5 mm in het midden (gaat nog duizenden...
  11. Schumi123

    Stand nokkenassen

    Een tijdje terug is het motorblok van mijn zx-6r uit 99 in de soep gelopen, daarbij brak er een klep af. Ik kwam op marktplaats een goedkoop vervangend blok tegen. Deze bleek echter olie te verbruiken en daarom heb ik die afgelopen vrijdag bij de sloperij om kunnen wisselen voor mijn inmiddels...
  12. Schumi123

    Cilinder bekrast zx-6r

    De kop moest eraf en omdat de kop er toch al af lag leek het mij wel handig de cilinders ook gelijk even te bekijken. Aangezien dit blok tweede hands is overgenomen. Nu kwam ik echter het volgende tegen (zie foto's). De krassen (1 kras in cilinder 3 en 2 krassen in cilinder 4) zijn voelbaar...
  13. Schumi123

    Nieuwe bougie slaat wit uit?

    Er was naast dat mijn hele blok in de soep was gelopen, ook 1 bougie kapot gegaan. Ik heb inmiddels 1 nieuw blok en 1 nieuwe bougie. Het vreemde is echter dat die ene bougie wit uit slaat. Blok moet nog worden afgesteld, maar staat op dit moment zeker te rijk. Iig bij de andere drie cilinders...
  14. Schumi123

    Kleppen speling groter of kleiner?

    Ik ben bezig met het stellen van mijn kleppen, echter vraag ik me af hoe ik dat het beste kan doen. Ik heb namelijk een klep die ik op 0.23 kan stellen maar ook op 0.28, gaat in stapjes van 5. De speling moet tussen de 0.22 en 0.31 liggen. Mijn vraag wat raden jullie aan. Krapper of beter te...
  15. Schumi123

    Welk blok past er in een ZX-6R '99

    Gister is er bij mijn motor een klep afgebroken. Ik ben nu dus op zoek naar een vervangend blok, aangezien dat zowat nog goedkoper is. Ik zat er nu echter aan te denken om er een blok van een zx-9r 98-02 of van een zx-6r 00-02 onder te plaatsen. Aangezien deze beide meer vermogen leveren. Ik...
  16. Schumi123

    Dunlop Qualifier 180-55/17 en 120-70/17 Ca. 2000 km oud

    Ik heb nog een setje banden staan die ik niet meer gebruik, ze mogen daarom weg. Het gaat om een setje Dunlop Qualifiers. Ze hebben circa 2500 km gelopen, de voorband heeft nog ca 2,75 mm over en de achterband nog ca 4,5 mm. Doe een goed bod, verzenden is mogelijk.
  17. Schumi123

    [GEZ]Schakelpedaal ZX-6r 98-02

    Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar het schakelpedaaltje, gezien die van mij is afgebroken. ZX-6r model 99, maar die is universeel met de modellen van 98-02. Over de prijs worden we het wel eens.
  18. Schumi123

    Stickers waar te halen?

    Ik heb een klein ongelukje gehad, waardoor me kappen er nu zo uit zien: Daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee. De kappen kunnen gespoten worden voor een redelijke prijs, maar de stickers zijn echt veel te duur. 270 euro. Nou vroeg ik me af, weet iemand een goedkoop alternatief. Ik zelf...
  19. Schumi123

    Shoei XR-1000 ervaringen gevraagd

    Sinds een week heb ik een nieuwe shoei xr-1000 als helm. Alleen heb ik het idee dat hij te groot is. Aan de voorkant past er geen vinger tussen. Ook op recht doorgaande stukken is het een ideale helm. Maar wanneer ik boven de 140 rij en naar bijvoorbeeld links of rechts kijk. Komt er een...
  20. Schumi123

    Kawasaki ZX-6R '98-'02 Voortandwiel 15T

    Voor mijn motor heb ik een nieuwe kettingset besteld, echter heb ik er los een 14 tands voortandwiel naast gekocht. Het 15 tands tandwiel hou ik daardoor dus over. Het tandwiel is volledig nieuw en nooit in gebruik geweest. Het tandwiel kreeg ik geleverd bij een DID kettingset en is daarom van...
  21. Schumi123

    Een bougie nat?

    Ik heb enkele weken mijn kleppen gesteld en was nu toch wel benieuwd hoe de bougies er uit zouden zien. Na ze gecontroleerd te hebben bleken ze allemaal redelijk de juiste kleur te hebben, wat me helaas wel op viel. Was dat er 1 bougie wat nattig was. Maar niet alleen de kop, ook de gehele...
  22. Schumi123

    Verwisselen bougiedop kan dat??

    Ik ben nu al regelmatig tegengekomen dat mensen adviseren om de bougiedoppen te verwisselen, wanneer 1 cilinder niet goed blijkt te werken. Zo kan je dan zien of het daadwerkelijk aan je bougiedop of ontsteking ligt. Dat is allemaal wel logisch, maar wat ik me dan afvraag. Bijvoorbeeld...
  23. Schumi123

    Helmen uit het buitenland, waar te bestellen?

    Beste mensen, ik vroeg me af waar je goedkoop helmen uit het buitenland kan importeren. Laatst zag ik iemand op het forum die er 1 uit japan had gehaald. Nou is dat natuurlijk erg interessant, vooral als je het niet zo ruim hebt. Hebben jullie enig idee welke sites goedkoop helmen...
  24. Schumi123

    simpel bougie vraagje

    Ik weet dat een bougie er koffie bruin moet uitzien om de juiste afstelling te hebben, maar nu bekeek ik laatst eens mijn bougies en zie ik dat het rondom de kern erg licht bruin is bijna wit. En de kern incl vonker koffie bruin. Wat betekend dit? 20 km terug heb ik een laser demper...
  25. Schumi123

    Laser demper los na montage

    Ik heb sinds een maand een laser demper, maar nu viel een motor dealer laatst op dat deze nogal los zat. Ik dacht zelf dat dit zo hoorde. Maar wat denken jullie ervan. Is dit bij een laser? uitlaat
Terug
Bovenaan Onderaan