Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Witschge
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Witschge

    Orginele uitluitdemper R1 2001

    Wie heeft er een orginele uitlaatdemper voor een R1 2001 over? Ga namelijk 16 juli op Assen rijden en aangezien de TT de laatste tijd al genoeg boetes voor geluidsoverlast heeft gekregen zullen ze mijn sportdemper niet door de vingers zien :P De demper mag wat mij betreft beschadigd of...
  2. Witschge

    Led R6 achterlicht met geintegreerde knippers

    Doordat dat ik het dubbel heb besteld, heb ik een splinternieuwe led achterlicht met geintegreerde knipperlichten voor een R6 2001-2002 te koop. Inclusief weerstandjes en aansluitconnectors(van die knijp klemmetjes, maar zit natuurlijk ook een gewone aansluiting aan,zie foto) Heeft mij €...
  3. Witschge

    Weerstand led-knipperlicht?

    Kort maar krachtig: hoeveel ohm moeten de weerstanden zijn als je ipv gewone knipperlichten led-knippers gaat installeren? Ik heb er nl. wel 2 bijgekregen maar ze knipperen veel te snel.
  4. Witschge

    undertail R6 2001

    Ben op zoek naar een orginele undertail voor 2001 R6, het liefst rood. Het is voor een projectje dus mag licht beschadigd zijn. Het gedeelte waar het achterlicht in valt moet wel onbeschadigd zijn.
  5. Witschge

    olieverbruik

    Is olieverbruik bij een R1 een echt R1-kwaaltje? En hoe is dit te verhelpen? Oftewel: wordt dat een dure grap om te verhelpen?
Terug
Bovenaan Onderaan