Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. BanditManiac

    Motorlaarzen Damen mt.38/39

    Te koop: Motorlaarzen Merk Damen Maat 38/39 Ik heb zelf maat 39 en ze pasten prima. In goede staat!! Foto's: http://www.marktplaats.nl/a/motoren/kleding-motorkleding/m658987052-motorlaarzen-merk-damen-mt-38-39.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousAction=freeAdPlacement
  2. BanditManiac

    Motor spijkerbroek dames mt. 40

    Te koop: Motor spijkerbroek voor dames met bescherming. Merk Motomod Maat 40 Nieuw gekocht, nauwelijks gedragen. voor foto's zie...
  3. BanditManiac

    Remmen Bandit 650SA (2005) ontluchten?

    Ik heb een vraag: Ik krijg de remmen van mijn bandit 650SA niet ontlucht. B| Ik heb mijn voorremmen en achterrem gereviseerd en ontlucht, maar bij beide krijg ik nu geen druk. Heb ook al de banjebouten bij de remklauwen en het reservoir gehad. Ik heb ook al de achterrem 2 dagen ingedrukt...
  4. BanditManiac

    Helm Hjc cs-12N Mt. S

    Te koop; Grijs/zwart/witte HJC helm type CS-12N Maat S (56cm) - Thermo composiet buitenschaal - Snelsluiting - uitneembare voering - Ventilatiesysteem - helder vizier Alleen gedragen tijdens de eerste rijlessen, daarna een helm met zonnevizier gekocht ;)
  5. BanditManiac

    Nieuwe Cyccoon spiegels met geïnt. knippers

    Te koop: nieuwe Cyccon spiegels met geïntegreerde knipperlichten. hart tot hart maat schroefdraad is 42 mm (standaard volgens mij) Pasten prima op mijn Bandit maar helaas zag ik alleen maar mijzelf of lucht......zijn origineel voor een GSX volgens mij. nieuw in doos met blanke en...
  6. BanditManiac

    Dames leren broek Rev'it mt. 38

    Te koop: Rev'it Damesbroek leer maat 38 Slechts 1x gedragen. nieuw 219 euro! Boekje en kassabon aanwezig! Alleen serieuze biedingen aub! Dit is een leren broek die over de laars valt! Van de Rev'it site: Black Standard Marryl Lady. "The Marryl pant is designed for the...
  7. BanditManiac

    Undertail Suzuki Bandit Gsf 650 S 05-'06

    Nieuwe undertail!! Kleur: matzwart gespoten Materiaal: polyester inclusief instructie en bevestigingsmateriaal in tegenstelling tot plaatje, zonder zijreflectoren (ook geen gaten) en kentekenplaatverlichting! Klik gekocht voor 98 euro, hoop er ook zoiets voor terug te krijgen.
Terug
Bovenaan Onderaan