Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Peet3kabo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Peet3kabo

    RSV Mille achterbrug vanaf 2004

    Hallo, Ik ben op zoek naar een Mille achterbrug vanaf bouwjaar 2004, het liefst 1 zonder de eerste problemen van het scheuren zonder het bekende gat. Dus als iemand er nog 1 heeft liggen en we blijven natuurlijk hollander dus niet te duur zou ook mooi zijn. Is voor inbouw in mijn SL1000...
  2. Peet3kabo

    CBR900RR RSU voorvork en velg CBR600 F2

    Ik zet hem hier ook maar even neer. Ik heb de beslissing genomen om een andere richting uit te gaan en de verkoop van mijn woning zit er aan te komen, dus moet er ruimte komen en gaat dit project wijken. Alles is hier te bekijken. Motorblok van een GSX1100R uit '92, het laatste 1127...
  3. Peet3kabo

    40mm carburateurs van een Suzuki GSXR1100 uit '91

    Ik heb hier nog een setje 40mm carbs liggen van een GSXR1100 uit '91. Carbs zijn gewoon goed, motor heeft kort geleden nog gelopen voordat hij gedemonteerd werd. Hebben wel een tijdje stil gestaan dus misschien is een schoonmaakbeurtje niet verkeerd. Prijs 100 euro Filmpje
  4. Peet3kabo

    Pilot Power band 120/70 ZR17

    Ik heb hier een pp band liggen. Deze is vant weekend gedemonteerd omdat er een spijker in de achterband zat en ik goedkoop een compleet setje Dunlops kon krijgen. Band heeft een paar honderd kilometer gereden. DOT 9/12 Prijs 50 euro, is nog zo goed als nieuw.
  5. Peet3kabo

    setje velgen gsxr1100 '91

    Heb hier nog een setje velgen staan van bovengenoemde motor. Compleet met banden schijven tandwieldrager en tandwiel Marktplaats
  6. Peet3kabo

    HoSu "NITRO-glycerine"

    Mijn vorige projectje is nog niet klaar maar zal dat waarschijnlijk ook nooit worden, er zijn altijd wel dingen te veranderen en aan te passen. Daar staat tegenover dat hij nooit weg gaat en ik dus de tijd er wel voor heb. Nu dus een nieuw project ernaast, ben er al mee bezig en start hier...
  7. Peet3kabo

    Onderdelen GSXR-1100 '91

    Alle onderdelen voor de liefhebber op het blok en toebehoren na, deze gebruik ik voor een volgend project. Niet alles is in perfecte staat, motor heeft op een oor gelegen en een aantal jaren daarna stil gestaan. Ergens belang bij roep dan maar. gaat om deze motor:
  8. Peet3kabo

    DB killer Sebring Twister

    Ik ben op zoek naar bovengenoemde DB killer, is voor een type TW1. Dit ivm aankomende vakantie in Duitsland, better save then sorry. Misschien dat er iemand nog iets heeft liggen........
  9. Peet3kabo

    gezocht, startkoppeling R6 '99 2000

    Ik ben dus op zoek naar een startkoppeling van een R6 uit '99 a 2000 om de startkoppeling van mijn CB900F uit '79 te vervangen en verbeteren. Misschien heeft iemand nog een liggen........
  10. Peet3kabo

    Gezocht, versnellingsbak Suzuki 1400 intruder

    Ik ben voor mijn broertje op zoek naar een goede versnellingsbak van een 1400 intruder. Wie heeft er nog wat liggen misschien, kan die jongen vant zomer weer rijden.
  11. Peet3kabo

    Solide Heftafel voor de doe-het-zelver

    Ik heb hier een zeer solide heftafel staan voor de handige Doe-het-zelver. Het enige wat eraan gedaan moet worden is een nieuw hefsysteem, het oude heb ik verwijderd omdat het lekte en niet werkte. Waarom ik het niet afmaak? Ik heb nu een gratis nieuwe heftafel welke wel niet van mij is, maar...
  12. Peet3kabo

    Remblokjes Sumitomo 6-zuigerklauwen

    Ik zoek remblokjes voor mijn remklauwen. Dit zijn Sumitomo's, 6 zuigerremklauwen voor op een FZR1000. Heb al een heleboel op internet gezocht maar kan niet echt wat vinden, misschien zijn hier mensen die me dat zo kunnen vertellen of een plek weten waar ze deze waarschijnlijk wel hebben...
  13. Peet3kabo

    Cb900f Bol D'or Marshall 4 in 2, redelijk zeldzaam

    Voor de liefhebber heb ik nog een Marshall 4 in 2 uitlaat voor een CB900F Bol D'or. Past niet op de mijne vanwege de verbouwing waarmee ik bezig ben anders was hij hier onder gekomen. Nu is hij voor diegene die er belang bij heeft en zo niet dan blijft hij hier mooi liggen, ligt niet in de weg...
  14. Peet3kabo

    Topkuip zat op een CB900f maar is niet origineel

    Ik bied deze topkuip aan ivm met het niet gebruiken en hij komt van een donorfiets. Hij zat oorspronkelijk op een CB900F maar hier is hij niet origineel voor bedoeld. Past vast op meer fietsen dus als je er belang bij hebt dan roep je maar. Hoeft niet het meeste te kosten, ligt mij alleen...
  15. Peet3kabo

    3 sets comstar velgen CB900F en div andere onderdelen

    Ik heb hier voor de liefhebbers nog: voor de CB900F Bol D'Or uit 1979 3 sets comstarvelgen (2 zilver en 1 goud kleur) 2 achterbruggen 2 voorvorken 2 middenbokken 2 keer remmerij compleet (staat weet ik niet, komen van een sloper af dus nooit me gereden) 2 luchtfilter boxen Worden...
  16. Peet3kabo

    Gsxr 36mm carbs passend voor een CB900F Bol D'or

    Ik heb hier nog een plug & play setje carbs van een gsxr750 liggen voor op een CB900F Bol D'or dus. Heb ze er 1 keer op gehad en gaan als een raket. Dan vraag je je af waarom dan verkopen, nou ik heb nog een setje welke ik zelf passend gemaakt heb op een bol en hier zitten k&n filters op. Ik...
  17. Peet3kabo

    Gezocht, 2 kaarten Motor Elfstedentocht

    Zoals de titel aangeeft zoek ik nog twee kaarten voor de motorelfstedentocht voor dit jaar. Had altijd kaarten via een ander, maar zijn mij dit jaar vergeten. |( |( Lekker is dat dan. :(
  18. Peet3kabo

    Lasapparaat (liefst MIG)

    In de titel staat liefst MIG, maar nog liever TIG natuurlijk (maar ja, meestal de prijs he) Wil wat beginnen (lees proberen) te lassen, dus iemand nog een leuk lasapparaatje over of ergens in een hoekje en welke die niet gebruikt? Liefst eerst niet te duur, wil eerst zien of het wat is. Laat...
  19. Peet3kabo

    Hoe afgebroken bougie loskrijgen?

    Ik heb een bougie die ontzettend vastzit. Heb het al geprobeerd met een goede bougiedop op de ratel en een pijpsleutel met een bahco. Hierna ingespoten met wd40 een paar keer en daarna een paar keer weer geprobeerd om de bougie los te draaien. Uiteindelijk bedacht dat ik misschien eerst het...
  20. Peet3kabo

    Slip-on demper, 51mm aansluitmmat

    Ik zoek een uitlaatdemper voor een redelijk prijsje voor heel af en toe wat rijden in duitsland. Moet dus wel en demper met E-keur zijn en het liefst ook nog een db killer. Heb nu een lekker klinkende demper maar deze mag niet bij de buren. Aansluitmaat van de demper moet 50 a 51 mm inwendig...
  21. Peet3kabo

    2 paar Comstar velgen van een Honda CB900F uit '79

    Ik heb nog 2 paar comstar velgen van een bol uit '79 over. Zijn met goede remschijven en misschien heeft iemand er wat aan. 1 paar zilverkleurige 1 paar goudkleurige (met kleurverschil) Laat maar horen als je belangstelling hebt.
  22. Peet3kabo

    Topkuipje van een ouwe motor

    Ik heb een kuipje van een Honda Bol d'or uit '79 afgesloopt en heb deze niet meer nodig. Past waarschijnlijk op vele andere motoren aangezien hij origineel hier ook niet ophoorde. De vorige eigenaar had hier zelf een bevestiging voor op het stuur gemaakt. Misschien iets voor de liefhebber...
  23. Peet3kabo

    2 paar Comstar velgen van een Honda CB900F uit '79

    Ik heb nog 2 paar comstar velgen staan van een bol uit '79 waar ik verder niks mee doe. 1 paar zilveren velgen 1 paar goudkleurige velgen (met kleurverschil) Beide zijn met nog goede remschijven. Doe een leuk bod en ze zijn voor jou. Heb eventueel ook nog wel meer onderdelen van een...
  24. Peet3kabo

    Iemand om een tandwielkransdrager af te draaien gezocht

    Ik zoek iemand om mijn tandwielkranshouder plu minus 11mm af te draaien zodat ik geen offset tandwiel hoef te gebruiken. Het liefst in de buurt van Leeuwarden en anders zo dicht mogelijk in de buurt. Enige vergoeding is natuurlijk geen probleem. Het gaat trouwens hier om: Laat...
  25. Peet3kabo

    Gsx-r 750 carburateurs

    Is er hier toevallig iemand die een setje Gsx-r 750 carburateurs over heeft en wel aan mij wil slijten. Ik denk zo van de jaartallen '90 tot '95. Geef maar een brul.
Terug
Bovenaan Onderaan