Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Isdatzo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Isdatzo

    Alles verkocht

    Weg
  2. Isdatzo

    Gezocht: linker spiegel GS500E met kuip '97

    Zie bijgevoegde foto's voor het soort spiegel waarnaar ik op zoek ben. Nieuw en tweedehands kreeg ik hem zo snel nergens gevonden, dus wellicht op deze wijze. Als iemand iets heeft, of iets weet, dan hoor ik het graag!
  3. Isdatzo

    verkocht

    Nu heb ik zelf op reis een vervelend ongelukje gehad (zonder motor) en kom ik even niet meer aan rijden toe. Ik zat al langer te overwegen om de 690 te verkopen om er iets voor terug te halen waarmee ik ook wat langere afstanden kan rijden en wat meer offroad kan doen, en nu heb ik de knoop...
  4. Isdatzo

    [Te huur] Motorstalling Utrecht (stad)

    Niet meer van toepassing.
  5. Isdatzo

    [Gezocht] Kuipset R6 (RJ11)

    M'n huidige kappen hebben hun beste tijd gehad dus ben ik op zoek naar een redelijk net setje om ze te vervangen.
  6. Isdatzo

    [Te huur] Stalling Utrecht - dichtbij centrum

    Er komt vanaf november een plekje vrij in onze gedeelde garage in Utrecht (omgeving Leidseweg). Je deelt de garage met 2 anderen en er is ruimte genoeg om ook je kleding of wat andere spullen op te slaan. Kosten: €42 per maand.
  7. Isdatzo

    Veel onderdelen Honda CBR1000RR SC57 (2004-2007)

    Dit heb ik nog liggen: Hitteschild - gebruikt Uitlaatbochten - goed Einddemper - goed kvs reservoir - goed koppelingscilinder - goed spanningsregelaar - goed luchtfilters - goed tellerunit stand onbekend - goed clipon rechts + stuurschakelaar - goed standaard - goed linksysteem...
  8. Isdatzo

    Veel onderdelen Honda CBR1000RR SC57 (2004-2007)

    Dit heb ik nog liggen: Hitteschild - gebruikt Uitlaatbochten - goed Einddemper - goed kvs reservoir - goed koppelingscilinder - goed spanningsregelaar - goed luchtfilters - goed tellerunit stand onbekend - goed clipon rechts + stuurschakelaar - goed standaard - goed linksysteem...
  9. Isdatzo

    [Gezocht] Metalen stukken koelsysteem R6 (RJ11/RJ15) - SPOED

    Ik heb met enige haast (als in: uiterlijk zondag) de twee metalen koppelstukken van het koelsysteem nodig. Ze zitten rechtsvoor aan de onderkant, in de buurt van de waterpomp. Nummer 15 hier: 2007 Yamaha YFZ-R6 (YZFR6W) Water Pump | Flemington Yamaha Nummer 32 hier: 2007 Yamaha YFZ-R6...
  10. Isdatzo

    [Gezocht] Metalen stukken koelsysteem R6 (RJ11/RJ15) - SPOED

    Ik heb met enige haast (als in: uiterlijk zondag) de twee metalen koppelstukken van het koelsysteem nodig. Ze zitten rechtsvoor aan de onderkant, in de buurt van de waterpomp. Nummer 15 hier: 2007 Yamaha YFZ-R6 (YZFR6W) Water Pump | Flemington Yamaha Nummer 32 hier: 2007 Yamaha YFZ-R6...
  11. Isdatzo

    Gezocht: GPS laptimer

    De titel dekt de lading aardig :z .
  12. Isdatzo

    Ruime gesloten aanhanger

    verkocht
  13. Isdatzo

    Motorblok Honda CBR1000RR 2006/2007 SC57

    Compleet motorblok (startmotor, gasklephuis, etc). Lopend uit de motorfiets verwijderd, op verzoek zijn er filmpjes beschikbaar waarop het motorblok lopend te zien (en horen) is. Dynamodeksel heeft wat krassen, verder in topconditie. KM-stand +- 28.000. Ophalen (omg. Eindhoven) verdient de...
  14. Isdatzo

    Racekuipen CBR1000RR 2006/2007 SC57

    Merk: Ricambi Weiss Staat: goed, lichte gebruikssporen. Van de tankcover is 1 bevestigingspunt beschadigd maar op zich is dat vrij makkelijk zelf te repareren. Ophalen / bekijken in omg. Eindhoven (in overleg kan ik het ook brengen).
  15. Isdatzo

    1000RR SC54/SC57 wielen (compleet met schijven etc)

    Goede staat, geen beschadigingen, geen deuken. Schijven zijn niet krom en prima dikte. Zelfs de banden zijn nog bruikbaar :P . Erin hangen en rijden :] . Prijs: 600 euro
  16. Isdatzo

    Motor in beslag genomen wegens rijden zonder dB-killer

    Dat overkwam mij gisteravond dus. Na de hele middag lekker gereden te hebben rijd ik rustig door de stad naar m'n garagebox (ik woon in het centrum van Utrecht). Nog geen 100 meter voor ik er ben gaat het "STOP POLITIE" bordje aan in de zwarte volvo die achter me reed -O- . Ze zaten pas...
  17. Isdatzo

    Hoeveel stroom verbruikt een motorfiets (circuitgebruik)?

    Ik zit eraan te denken om de loodaccu in m'n '07 circuit R6 te vervangen door een LiPo- of LiFePO4-accu (voorkeur ivm explosiegevaar) en de dynamo eruit te trekken. Maarrr dan moet ik weten welke capaciteit ik nodig heb.. iemand enig idee hoeveel zoiets verbruikt tijdens een dagje racen?
  18. Isdatzo

    Hoe lossen we dit op (hap uit carter)?

    Plaatje zegt meer dan 1000 woorden: Waarschijnlijk zat er al een scheur, dat verklaart waarom er een boel kit zat. Nu is het feest natuurlijk helemaal compleet. Iemand suggesties?
  19. Isdatzo

    Oliekanaaltje NAKS blokkeren

    Ik ga m'n hydraulische spanner vervangen door een handmatige (en nee ik heb geen zin in een discussie over de voor- en nadelen van handmatige spanners ten opzichte van de OEM :P ) en nu moet ik dus het oliekanaaltje dat de originele spanner van druk voorziet op de één of andere manier blokkeren...
  20. Isdatzo

    Zadel susuki GSX-R 1000 K3/K4

    Geen idee of 'ie ook op andere jaren past.
  21. Isdatzo

    Twee koppelingsdeksels (zwart+antraciet) triumph daytona 675

    Zwart, prima toestand Antraciet, licht beschadigd (prima als (reserve)deksel op je circuitracer etc):
  22. Isdatzo

    Originele kentenplaathouder R1 2007 ("taartschep")

    Nieuwstaat. Kan er weinig meer over vertellen :+ .
  23. Isdatzo

    Kuipwerk triumph daytona 675 (rood) + achterlicht

    Eén onbeschadigd (bijna nieuwstaat) kuipdeel rechts: Eén licht beschadigd kuipdeel rechts (bevestigingspunten allemaal nog vrijwel intact): Eén beschadigd kontje:
  24. Isdatzo

    Scorpion uitlaatdempers (oa. voor Aprilia RSV) - 50 en 54mm

    Passen vast op meer motoren. Verkeren in prima staat, een paar heel lichte gebruikskrasjes en een heel klein deukje. Zie foto's: Binnendiameter linkpijp: 54mm. Binnendiameter demper zelf: 50mm. Lente demper: 56cm (van einde linkpijp tot uiteinde demper).
  25. Isdatzo

    Div. onderdelen GSX-R 1000 K4:Velgen, subfame, radiator, etc

    Ik heb dit nog liggen: - Subframe - Remklauw en -pomp achter. - Rempomp voor (zit een 'tik' in, reviseren lijkt me wenselijk) - Radiator - Koelvloeistofreservoir - Stuurdemper - Airbox - Kuipsteun - Rearset rechts - Uitlaatbochten - Velgen (lak is niet heel mooi meer)...
Terug
Bovenaan Onderaan