Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: arjenh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Restauratie uitlaat Yamaha TX750

    Hallo beste brikken liefhebber. Ik denk dat dit subforum de juiste plaats is voor mijn vraag. Ik ben een Yamaha TX750 aan het restaureren en heb het lastigste voor het laatst bewaard.. De uitlaten. Niet meer nieuw te vinden. En ook zeer moeilijk in nette staat gebruikt te vinden. Er worden wel...
  2. A

    velorex met twee zitplaatsen in lengterichting

    Hallo allemaal. Mijn Velorexje wordt een beetje te smal voor mijn twee belhamels. Eentje is inmiddels 5 en de andere 3. Daarom zit ik te denken om ze in de lengterichting te laten zitten. Heeft iemand dit al eens gedaan en zo ja wil die dan misschien een foto delen ter inspiratie? Alvast...
  3. A

    XS 650 met Velorex 562 project

    Hallo allemaal, Ik rij al 27 jaar motor maar ben nog volledig maagd op zijspan gebied. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik een leuk Velorex spannetje op de kop getikt en die moet nog aan de XS650 vastgeknoeid worden. De peuter moet namelijk mee kunnen om überhaupt nog een paar...
  4. A

    Travelmaniacsweekend 2008

    In het weekend van 13 & 14 september wordt het jaarlijkse reizigersweekend gehouden. Alweer voor de 7e keer! Ieder jaar kiezen we een andere locatie in Nederland. Dit keer zijn we te gast bij kampeerboerderij Kamperhoek in Vogelwaarde (Zeeuws-Vlaanderen). Het TMW is een treffen voor mensen...
Terug
Bovenaan Onderaan