Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Michiel Jansen

    Garage/ Schuur/ Berging voor demontage en hergebruik

    In verband met nieuwbouw plannen moet de huidige garage plaats maken voor een grotere stenen garage. Omdat ik het zonde vind om deze in te leveren voor oud-ijzer zou ik liever zien dat een liefhebben deze garage komt demonteren op op eigen locatie weer terug te bouwen. De garage zal half...
  2. Michiel Jansen

    SMset Wielen+Voorvork Honda CR / CRF

    Te koop aangeboden: Set wielen + voorvork om een Honda CR aan te passen voor supermotard Voorvork: KTM 620 SM passend voor Honda CR Voorwiel: KTM naaf met excel velg (17" x 3,5") remschijf: Motomaster 320 mm remklauw: Brembo Achterwiel: Haan naaf met excel velg (17" x 4,25") Op dit...
  3. Michiel Jansen

    TK: Honda CBR 600 FS 2001, circuitmotor + spare parts

    Wegens chronisch tijdgebrek en te veel hobbies ben ik dit jaar helaas nog niet aan circuitrijden toegekomen, aangezien de ambitie om circuit te rijden ook steeds minder aan het worden is wil ik mijn circuit motor in de verkoop zetten. Te koop: Circuit-racer Honda CBR 600 FS 2001, kleur...
  4. Michiel Jansen

    Het Honda CBR600F/FS Topic deel 94 "Laatste stuiptrekking"

    Het kutste, klotigste, teringste, tyfuste, testosteronste topic van Motor-Forum -O- :Z :/ :N |( :( :X :r -O- -O- DEEL 94 -O- -O- Laatste stuiptrekking -O- Ga eens deaud kut, klote, tering, tyfus, testosteron topic -O- Voorgaande vernederingen...
  5. Michiel Jansen

    CBR600F PC35 onderdelen, Kuipruitje, remschakelset, en meer

    te koop aangeboden voor een Honda CBR600F/FS (PC35) Powerbronze light smoked kopruit (geen dubble bubble) in nette staat, wel wat gebruikers sporen geen diepe krassen oid. 45,- euro incl. verzendkosten (binnen nederland) Valter moto rearset adjusters nette staat, incl moeren...
  6. Michiel Jansen

    Het Honda CBR600F/FS Topic deel 92 "CBR600F veteranen Topic"

    De snelste van Motor-Forum Het EX CBR600F(S) rijders topic -O- -O- DEEL 92 -O- -O- CBR600F(S) veteranen Topic *O* OFFICIEEL HET GEZELLIGSTE TOPIC VANAF 2006 *O* Voorgaande Delen 01,02,03,04,05,06,07,08,09,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25...
  7. Michiel Jansen

    Het Honda CBR600F/FS Topic - deel 90: Newby BBQ gewenst

    De snelste traagste van Motor-Forum :} *O* *O* DEEL 90 *O* *O* Newby BBQ gewenst *O* OFFICIEEL HET GEZELLIGSTE TOPIC VANAF 2006 *O* Voorgaande Delen 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30...
  8. Michiel Jansen

    Het Honda CBR600F/FS Topic deel 61 "Vlees aan het plafond ?"

    De snelste van Motor-Forum :} *O* *O* DEEL 61 *O* *O* "Vlees aan het plafond ?" *O* OFFICIEEL HET GEZELLIGSTE TOPIC VANAF 2006 *O* Wat gebeurde hiervoor? Het Honda CBR600F/FS Topic deel 1 Het Honda CBR600F/FS Topic deel 2 Het Honda CBR600F/FS Topic deel 3...
  9. Michiel Jansen

    Het Honda cbr600f/fs topic 44 "Tandjes wisselen topic"

    de snelste van MF :} (Met het langst lopende T-shirt topic van MF :+ ) DEEL 44 Tandjes wisselen topic *O* OFFICIEEL HET GEZELLIGSTE TOPIC VANAF 2006 *O* Wat gebeurde hiervoor? HET Honda CBR600F topic!!!! HET Honda CBR600F topic deel 2!!!! HET Honda CBR600F topic deel...
  10. Michiel Jansen

    Het Honda cbr600f/fs topic 43 "het anti geel topic"

    de snelste van MF :} (Met het langst lopende T-shirt topic van MF :+ ) DEEL 43 het anti geel topic *O* OFFICIEEL HET GEZELLIGSTE TOPIC VANAF 2006 *O* MET HET LANGST LOPENDE T-SHIRT TOPIC VAN MF :+ [/URL] Wat gebeurde hiervoor? HET Honda CBR600F topic!!!! HET Honda...
  11. Michiel Jansen

    CBR600F/FS topic kartmeeting / nieuwjaarsborrel

    Omdat er dit jaar naar mijn mening te weinig meetings zijn georganiseerd gaan we het volgend jaar beter doen ... dat doen we door maar gelijk te beginnen met een nieuwjaarsborrel *O* alleen borrelen kan heel gezellig zijn maar het is natuurlijk nog leuker als we met zijn allen iets leuks gaan...
  12. Michiel Jansen

    cbr600f/fs (m)eating? / toertocht brabant 20 Juli

    na een voorstel in het cbr600f/fs topic, heb ik bij deze maar een topic aangemaakt met betrekking tot een toertocht / meeting / pyamafeestje op 20 juli 2008 verzamelplaats update 2 er heeft zich een probleempje voor gedaan, afslag 25 bij de total pomp is namelijk afgesloten van het weekend...
  13. Michiel Jansen

    Nieuw hier: Michiel Jansen

    goeie dag allemaal, ik ben Michiel Jansen 22 jaar komt uit brabant en wel uit het dorpje klundert. Momenteel ben ik nog bezig met het behalen van de nodige papiertjes, maar met een beetje geluk moet dat niet al te lang gaan duren :) donderdag 31 mei heb ik mijn intake les gehad, en...
Terug
Bovenaan Onderaan