Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bbbasterd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bbbasterd

    ktm superduke 990 standaar/R schokdemper verschil..

    Goedemorgen, Ik vroeg me af wat de verschillen zijn tussen de standaard en R schokdemper... Volgens mij is de R een cm langer. Ik vraag me af wat het verschil in ruimte ongeveer is tussen de buddysit en het achterwiel...
  2. bbbasterd

    GoPro HD Wide

    Goeiedag! Ik wil een cameraatje aanschaffen: Gopro HD Wide (motorsports) Bij de set zit oa een zuignapmount voor bv op de tank. Nu vraag ik mij af of iemand deze heeft en of dat ding wel altijd goed blijft zitten... Heeft iemand info voor mij? Alvast bedankt!
  3. bbbasterd

    sliders op R1 2004 plaatsen..

    Middag! Ik ga sliders op mijn brommer zetten. Nu is mijn vraag, kan je de motorsteunbout er gewoon uitdraaien, of moet er wat ondersteund worden ofzo? Alvast bedankt voor de info. Bas
  4. bbbasterd

    motor kopen zonder boekjes..

    Goedenavond! Ik heb een motor op het oog die ik wil kopen (R1 uit 2005), echter de verkoper heeft er geen boekjes bij. Hij heeft hem door inruil verkregen en het is een origineel NL'se motor. Kan ik op 1 of andere manier achterhalen waar deze in onderhoud is geweest, wanneer dit bij een...
  5. bbbasterd

    Fireblade SC33 '99 zwart/grijs

    Honda Fireblade sc33 '99 zwart/grijs 2900euro * hugger * tailraiser * yoshimura-uitlaat (vet geluid) * carbon * klein voor-tandwiel * speedohealer * 38000km * nieuwe spanningsregelaar * nieuw luchtfilter * nieuwe olie + filter * rollenbank uitdraai Accu moet vernieuwd of...
  6. bbbasterd

    tip: goedkope camera-mount

    Dit moest ik toch even delen, als het niet al eerder op dit forum geplaatst is... Al die camera-mounts kosten toch meestal min. 50e, maar hier een goedkope "pvc-met-een-paar-boutjes" oplossing, zie de link: Ga ik toch maar is proberen... Groeten!
  7. bbbasterd

    Verbruik fireblade '98 1 op 11???

    Mogge! Mijn blade uit '98 verbruikt rond de 1 op 11. Ik rij best pittig, maar toch ook redelijke stukken snelweg... Is dit een te hoog verbruik? En waar zou dat aan kunnen liggen? Alvast bedankt voor de info. Bas
  8. bbbasterd

    motorrijden omgekomen Bergen aan Zee..

    Ik lees zojuist in de Telegraaf over een motorrijden die tijdens een fotosessie uit de bocht is gevlogen en is overleden... Is dat iemand van hier? Zoja, sterkte voor de nabestaanden en de mensen die erbij waren uiteraard... Lijkt me echt verschrikkelijk om dat te moeten zien...
  9. bbbasterd

    speedohealer geschikt voor mijn blade???

    Goedemiddag! Ik heb op mijn blade uit '98 andere tandwielen, waardoor de snelheids- en km-teller niet meer correct weergeeft. Nu kom ik er bij toeval achter dat er een zogenaamde "speedohealer" te koop is. Dit apperaatje kan dit soort zaken corrigeren. Volgens een site is dit ding ook...
  10. bbbasterd

    accu kapot???

    Goedemiddag! Ik heb 2 maanden geleden mijn accu vervangen, echter de laatste tijd start hij slecht en de laatste weken heeft de accu bijna geen kracht meer waardoor hij niet aanslaat. Heb alles doorgemeten, en stationair geeft hij 14,5v spanning op de polen. Het lijkt dus dat alles...
  11. bbbasterd

    72kw op kenteken ipv vol vermogen (96kw)..

    Goeiedag! Ik heb een fireblade met 130pk, echter op mijn kenteken staat 25kw... Nu vraag ik mij af wat voor problemen ik daar mee kan krijgen mocht ik een keer aangehouden worden... En wat moet je doen om de juiste gegevens op het kenteken te krijgen? Alvast bedankt voor de info. Bas
  12. bbbasterd

    tailraiser monteren..

    Goedenavond! Ik wil graag een tailraiser monteren, echter vraag ik me af of dat veel werk is... Heb wel het een en ander gelezen daarover op het forum, echter niet voor een Honda Fireblade... ik weet niet of het bij alle motoren een beetje hetzelfde zit? Heb ergens gelezen dat het...
  13. bbbasterd

    accu vervangen..

    Middag! Ik wil mijn accu vervangen, echter vraag ik me af hoe ik dat zadel loskrijg... Accu zit toch onder het zadel? Heb een Honda Fireblade uit 98... Alvast bedankt voor de info. Bas
  14. bbbasterd

    toch maar eens voorstellen..

    Mogge! Ik loop al een tijdje mee hier, dus ik dacht: toch maar even voorstellen! Ik ben Bas, uit Vleuten, rij al mijn hele carriere (1 jaartje) op een fireblade... eerst een oerblade uit 94, zo'n wit/rood/blauwe, en nu een uit 98... Leuk forum is dit, met veel praktische info waar je...
  15. bbbasterd

    snelheidsmeter geeft veel meer aan dan werkelijkheid..

    Middag! Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen dat mijn snelheidsmeter een veel hogere snelheid aangeeft dan werkelijkheid? Bv bij 120 op de teller rijd ik iets meer dan 100... Beetje vreemd, waardoor ook de km-stand hoger is dan in werkelijkheid... Alvast bedankt voor de info...
  16. bbbasterd

    oliepeil..

    Mogge! Ik heb onlangs een fireblade '98 gekocht, echter blijkt nu het oliepeilertje te zijn afgebroken van dat draaidopje... Heeft iemand enig idee hoe ik nu mijn olie een beetje goed kan pijlen? Alvast bedankt voor de info. Bas
  17. bbbasterd

    heel licht tikkend/knarsend metaalgeluid bij optrekken

    Middag! Ik heb proefgereden op een Fireblade '98 die ik wil kopen. Het enigste vreemde vond ik een heel licht tikkend/knarsend achtig metaal geluid, wat ergens onder de tank vandaan kwam... Heeft iemand toevallig enig idee wat dit zou kunnen zijn? Voor de duidelijkheid, het is dus geen...
  18. bbbasterd

    HOE vervang ik achterband/remschijven/blokken/kettingset

    Goedemiddag! Ik heb een Honda Fireblade uit 1994, en wil graag mijn achterband/remschijven/blokken/kettingset in 1x vervangen... lijkt me wel zo handig, gezien voor al deze dingen het achterwiel los moet. Is dit mogelijk om zelf te doen? Ik ben niet bijzonder technisch aangelegd... maar...
  19. bbbasterd

    Fireblade onderdelen vervangen

    Mogge, Kan iemand mij vertellen wat het ongeveer zal kosten om een achterband, ketting/tandwielen, en achterremschijf/blokken te laten vervangen... Is er eventueel iemand rond Utrecht die dit tegen een leuke prijs kan doen? Alvast bedankt voor de info. Mvg, Bas
  20. bbbasterd

    onzuiver schakelen van 1 naar 2..

    Beste allen, Ik heb sinds een paar weken een Honda Fireblade uit '94. Echter, bij het schakelen merk ik dat als ik van zijn 1 naar 2 schakel, dit niet soepel gaat. Hij blijft regelmatig in zijn vrij hangen, of hij gaat wel in zijn 2, maar niet soepel. Je voelt en hoort dat hij soms ratelt...
Terug
Bovenaan Onderaan