Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MelvinFJ1200

    AGM Strada 125cc

    AGM Strada125 Mooi?
  2. MelvinFJ1200

    Slip-on uitlaatdemper ??

    Ik ben opzoek naar een leuke demper voor mijn 300cc scooter. Ik vroeg me af of er veel motorscooter rijders zijn die waarde hechten aan een speciale uitlaat demper. Mijn idee is dat het veel geld kost (400-600euro) en dat je er alleen een mooiere look en geluid van krijgt. Heb jij een...
  3. MelvinFJ1200

    Honda NX 650 Dominator

    Bij deze verkoop ik onze Honda NX 650. Net een grote beurt gehad met nieuwe olie, bougie, bougiedop, nieuwe voorband (Conti Road Attack), kleppen gesteld, luchtfilter vervangen. Motor MOET snel weg ivm prive omstandigheden Provincie Zuid-Holland Soort Allroad Bouwjaar 1995 Basiskleur...
  4. MelvinFJ1200

    Gestolen in Alphen a/d Rijn - en weer terug!

    Mijn AGM 250TS zwart is vannacht tussen 1 en vanmiddag 13 uur gestolen voor mijn huis!!!!
  5. MelvinFJ1200

    Bandenspanning

    In het boekje van mijn motor scooter staat nergens de bandenspanning vermeld. Weet iemand hier hoe je de bandenspanning kan bepalen?? Het zijn 110-90-12 banden, voor en achter.
  6. MelvinFJ1200

    Koplamp lampjes

    Ik vind de kleur van de lampjes van mijn CHinese motorscooter niet bijzonder. Ik vraag me af welke lampjes jullie aanraden om beter op te vallen in het verkeer. Xenon vindt ik overbodig en is me te kostbaar. Wat adviseren jullie?
  7. MelvinFJ1200

    MelvinFJ1200

    Hallo allemaal! Na een jaartje rondtuffen op mijn eerste motor, een Yamaha FJ1200 van 1990, heb me dan eindelijk op het al bekende MF Motorforum aangemeld. Ik hoop het veel ervaringen te kunnen delen, tips op te doen, technische info/adviesen te krijgen, enz enz enz. Bye bye! Melvin
Terug
Bovenaan Onderaan