Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: spiraldive
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. spiraldive

    ZRX trefpunt deel 5

    ZRX Trefpunt (deel 5) Welkom op deel #5 alweer! Dit is het trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders (1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers)en een eenzame Vmax rijder. Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1 en deel #2 en deel#3...
  2. spiraldive

    De ZRX Trefpunt Agenda

    Beste ZRX forum leden, Plaats hier alle afspraken voor bezoeken, ritten e.d. Zodoende houden we overzicht en kunnen we altijd onze afspraken terugvinden zonder alle post's door te zoeken. Leve het gemak!
  3. spiraldive

    ZRX trefpunt deel 4

    ZRX Trefpunt (deel 4) Welkom op deel #4! Dit is het trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders (1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers). Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1 en deel #2 en deel#3. [hr]De laatst gehouden ZRX...
  4. spiraldive

    Honda RVF400 NC35 te koop

    Datum eerste toelating 03 Mei 1997. Kilometerstand 31348. Restrictie 180 km/h verwijderd. Nieuwe accu, achterband, remblokken achter, ketting. Beurt inclusief kleppen stellen gehad in Januari 2009, tevens warm en droog in de winterstalling gestaan. Wegens 3 maanden ziekenhuis vanaf Mei...
  5. spiraldive

    Belofte maakt schuld - foto's van mijn NC30

    Zoals eerder beloofd een aantal foto's van mijn onlangs aangeschafte nc30, persoonlijk vind ik het een erg mooie fiets. Misschien zijn er wat mede forum deelnemers die deze motor kennen?
Terug
Bovenaan Onderaan