Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wjn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wjn

    Ducati DDA voor o.a Hypermotard, 1098, 1198, etc

    Ducati DDA voor o.a Hypermotard, 1098, 1198, Streetfighter, 848, Desmosedici etc. Volgens de support website ook voor 1199 Panigale geschikt. Website: Ducati Data Analyzer Web Support Nieuwprijs > € 200,= Vraagprijs € 75,=
  2. wjn

    Afdekhoes Ducati Hypermotard/ Bike Cover

    Originele Ducati luxe (zachte) afdekhoes voor Ducati Hypermotard (mj. 2008 - 2012). Nieuwprijs € 150,= Vraagprijs € 75,=
  3. wjn

    Acerbis handguards (Ducati Hypermotard)

    Gebruikt als vervanging voor de originele handkappen met spiegels op het circuit. Adapters voor meerdere diameters sturen erbij. Vraagprijs € 49,=.
  4. wjn

    SPECIAL: 22 liter benzinetank Ducati Hypermotard

    Mijn Hypermotard is verkocht, de grote benzinetank verkoop ik los. Tanken wanneer jij wilt, niet wanneer het moet. - 22 liter tank - ca. 400km bereik mogelijk - Alle montagebenodigdheden aanwezig - Vervangende filters (airbox wordt vervangen) aanwezig Geschikt voor Hypermotard met...
  5. wjn

    Titanium achterasmoeren Ducati Hypermotard

    Aangeboden 2 titanium moeren voor achteras van de Hypermotard 1100(S). - M38x1,5 (velg), blauw eloxeert - M33x1,5 (tandwiel), blauw eloxeert - Dop SW46 (velg) - Dop SW41 (tandwiel) Nieuwprijs € 195,= Vraagprijs € 99,=
  6. wjn

    Bagagerek + tas voor Ducati Hypermotard 1100(S)

    Bagagerek + tas voor Hypermotard 1100(S) mj.2008 - 2012 Groot genoeg voor weekendtrips (flexibel stuk kan met de rits afgesloten worden om de tas te verkleinen). Origineel Ducati Performance Parts Incl. regenhoes -> waterdicht. Incl. extra inbusbouten. Wordt als set verkocht...
  7. wjn

    Hypermotard Leggera uitlaat (NCR)

    Hierbij mijn NCR uitlaat te koop. Deze is door NCR gemaakt voor de NCR Hypermotard Leggera. Specificaties: Geproduceerd door Zard voor NCR. Titanium spruitstukken. Carbon dempers. Geen kat / klep. Nummerplaathouder zit erbij. incl. db killers. Geen beschadigingen. Foto's: Let op...
  8. wjn

    Ducati Performance Carbon Heel Guards voor Hypermotard

    Set originele Ducati Performance Heel Guards voor de Hypermotard 1100/S. (mj 2008 - 2012). Vervangt de steunen voor de bijrijder, zie foto's. NIET MEER ORIGINEEL VERKRIJGBAAR Nieuwprijs € 240,=. Gemonteerd op mijn Hypermotard: (klik op afbeelding voor grotere foto.) Vraagprijs € 99,=
  9. wjn

    Ceramische schijven

    Heeft er iemand hier ervaring met ceramische schijven, zoals van bv. Sicom of BrakeTech? This domain has been registered for a customer by nicsell http://www.braketech.com/sportbikes/AXIS-StarBlade-CMC-Rotors.php
Terug
Bovenaan Onderaan