Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -=Erik=-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -=Erik=-

    Binnenwerk clip-on verwijderen R1 2007 2008 RN19

    Beste MF-ers, Zojuist heb ik nieuwe Barracuda hevels gemonteerd. Ik had ook een remhendel protector van Barracuda meebesteld en wilde deze vanavond ook monteren maar krijg het binnenwerk van de clipon er niet uit. Heb handvat etc er al af gehad maar er zat geen pinnetje aan de buitenkant van...
  2. -=Erik=-

    Welke vloeibare pakking

    Beste MF'ers, Ik heb een suzuki gsxr 750 uit 1992 en deze lekt een beetje benzine bij 1 carburateur. Op de carburateurs zitten kunststoffen aansluitingen met daaraan een slangetje. Nu is er vorig jaar één van deze aansluitingen door midden gebroken en kwam ik erachter dat je deze niet van de...
  3. -=Erik=-

    Kussentje monoseat GSXR 750

    Hallo, Ik ben op zoek naar een kussentje voor een monoseat van een GSXR 750 uit 1991 / 1992. Als iemand een heeft liggen zou ik hem graag willen overnemen. Als iemand een bedrijf of sloop weet die nog een heeft, dan zou ik dat ook graag willen weten O-) Alvast bedankt!
  4. -=Erik=-

    Kuipknipperlichten smoke

    Ik heb momenteel deze knipperlichten Ik ben opzoek naar een donker glaasje voor dit standaard type kuipknipperlicht. Ik meende laatst een foto gezien te hebben maar kan deze nergens meer vinden. Ook kan ik deze knipperlichten in smoke uitvoering niet bij de webshops vinden.. Weet...
  5. -=Erik=-

    Uitlaatbochten GSXR750

    Hallo allemaal, Ik heb een GSXR750 bouwjaar 1992 en het is een oliegekoeld amerikaans model. Nu zijn mijn uitlaatbochten doorgeroest en ik heb vandaag andere bochten binnen gekregen (2e hands maar niet verroest) Deze zijn ook voor een gsxr750 oliegekoeld model. Maar toen ik zonet even ging...
  6. -=Erik=-

    ff voorstellen.

    Goedemiddag allemaal 8-) Erik, 18 jaar, Provincie Groningen * Autorijbewijs sinds 14-03-2007 * vanaf 13 Augustus 21 Juni met Motorrijbewijs beginnen!! Daarna nog even doorsparen en groene kwaak zx6r '03/'04 kopen O-) Groeten.
Terug
Bovenaan Onderaan