Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: W_4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W_4

    Givi verhoogd windscherm Tenere >2008

    1 seizoen mee gereden, toch omgeswitched naar de ruit verhoger van Touratech. Wat tekst van internet gepikt: Givi Tourenscherm Model: Yamaha XT 600 Z Tenere Bouwjaar:2008 - 2012 Kleur:helder-doorzichtig Hoogte:39,5 cm Breedte:42 cm - Hoger dan het originele windscherm - Spoiler...
  2. W_4

    Nolan N102 systeemhelm met N-COM basis set en intercom

    Ik bied een gebruikte Nolan N102 systeemhelm aan. Ziet er goed uit, maar is voor mijn vriendin te klein helaas (waar deze voor gekocht was). Ik heb zelf ook een N102 met ander motief en daardoor weet ik dat dit een prima helm is. Helm heeft een heel prettig en veilig opklap mechanisme...
  3. W_4

    Motor draait teveel toeren na vervanging katalysator

    Hey guys, hopelijk is er nog iemand die een vraagje kan/wil beantwoorden. Heb het al in het BMW Rockster topic geplaatst, maar daar komen niet zoveel MF-ers :) Ik heb vanavond een Zach y-pijp / katalysator vervanger / collector aangebracht. Maar ik was in eerste instantie vergeten dat er nog...
  4. W_4

    Ervaring met het uitlaatmerk HP Corse? (voor BMW Rockster)

    Ik heb een BMW R1150R Rockster (80s edition) uit 2003. Momenteel zit daar nog de catalysator bak onder met een laser demper (met door-de-vorige-eigenaar vastgelaste db-killer). Het plan is om een y-pijp als catalysator vervanger te gaan gebruiken en dan ook eventueel een andere demper als het...
  5. W_4

    Gloednieuwe en bloedmooie AGV Stealth SV Track

    AGV Stealth SV Track - maat XL Oh wat was ik blij toen ik 'em binnenkreeg. Eerst dan nog een verkeerde maat, maar met omruil (deden ze erg netjes bij www.motorkledingoutlet.nl) daarna een XL (60/61). En toen werd m'n motor verkocht ... en heb ik nu een motor met andere kleuren ... en toen...
  6. W_4

    Original Motor Mover

    Foto's spreken voor zich denk ik. Originele motormover voor voor- of achterwiel manouvreren in bijvoorbeeld een schuur of garage of om je motor bijvoorbeeld in je poort zo te bewegen dattie je schuur uberhaubt in kan :) Ik heb 'em alleen met m'n Thundercat gebruikt, de DRZ heeft er nooit...
  7. W_4

    Artago ART4 goedgekeurd schijfremslot met houder

    ART4 goedgekeurd schijfremslot, staat er zelfs op gedrukt. Pin is op z'n dikste punt 16mm. Beide sleutels er natuurlijk bij. Is van begin 2010, toen switchte ik van verzekering en moest ik ineens een ART4 slot. Echter, nu heb ik een nieuwe motor met zwevende remschijven en nu heb ik hier...
  8. W_4

    Originele Yamaha Thundercat uitlaat - zeer goede staat

    Originele uitlaat van een 1997 Thunderdat. Zal vast ook wel op andere jaren passen. Chroomkleurig, heeft ongeveer 8000km op de motor gezeten, daarna is er een Sebring onder gegaan. Je krijgt 'em in de doos van de Sebring. Zit er nog vrijwel als nieuw uit. Heb je dus door een schuiver een...
  9. W_4

    Motor "liftje"/steun voor lichte motor (supermotard/crosser)

    Ik zal 't vast wel niet goed noemen, maar ik kan even niet op een beter woord komen. Foto's spreken meestal boekdelen :) Merk DRC. Ongeveer 1,5 a 2 jaar oud. Ik gebruikte 'em voor m'n Suzuki DRZ 400 SM maar iedere crosser of supermotard zal dit bruikbaar voor zijn gok ik...
  10. W_4

    Te koop: supermooie DRZ400SM (DR-Z Supermotard)

    Dit is eigenlijk meer een interessepeiling. Ik ben gecharmeerd geraakt van de BMW F800S en wil kijken of ik de DR-Z kan verkopen en zodoende met wat bijleg naar een F800S kan gaan. Het gaat om een Suzuki DRZ-400SM van maart 2007. Kilometerstand is een kleine 7000km 7745km (bleek iets meer te...
  11. W_4

    Garmin Nuvi 510 met 2010 kaarten (en met garantie)

    Ik ga toch maar voor een Zumo of een Rider, dus wil weer van mijn vrijwel gloednieuwe en waterdichte Garminnetje af :) Het gaat om een Garmin Nuvi 510 Zie hier wat info: Garmin Nuvi 510 En hier de recensie met betrekking tot het gebruik van de Garmin Nuvi 510 op de motor: 510 op de...
  12. W_4

    Originele uitlaat Thundercat, framesliders en midden-stand

    Foto's volgen nog, maar ik heb te koop: Originele uitlaat van een 1997 Thunderdat. Zal vast ook wel op andere jaren passen. Chroomkleurig, heeft ongeveer 8000km op de motor gezeten, daarna is er een Sebring onder gegaan. Je krijgt 'em in de doos van de Sebring. Zit er nog vrijwel als nieuw...
  13. W_4

    Iemand toegang tot koerslijst ANWB / Bovag ?

    Voor zover ik weet is er geen online manier om de koerslijsten van de ANWB/Bovag te checken (toch?), maar mss werkt iemand bij een motorzaak waar zo'n boekje ligt. If so, dan ben ik zeer benieuwd naar de in/verkoopprijzen van de laatste 3 jaren (dus vanaf 2005) voor de Suzuki DR-Z 400 SM en...
  14. W_4

    Mooie thundercat in zwart-grijs combi

    Maar eens beginnen met de plaatjes :) Zwart/grijze Thundercat, zie je erg weinig (behalve die andere"" op het forum :) ). - Sebring uitlaat (originele nog in de Sebring doos aanwezig) zit een heerlijk geluid in, lekkere brom bij stationair, janken boven de 10000rpm - Spyball...
Terug
Bovenaan Onderaan