Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rec
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rec

    ATC Moto

    Net het Franse "Café Racer" tijdschrift gekocht en daar stond best een leuk linkie in. www.atcmoto.com
  2. Rec

    Sportbanden voor lichte moto

    Hoi, Ben er een tijdje tussenuit geweest, maar recentelijk weer op de moto aktief. Ga van de winter mijn F650 ombouwen naar ne Super/Minimono voor op straat. Vraag is, welk rubber is de dag van heden goed in de lichte klassen? Voorwiel: 110 of 120 breed Achterwiel: 130, 140 of 150 breed...
  3. Rec

    Honda CB500/4 K0 in onderdelen

    Honda CB500/4 K0 in onderdelen te koop. Blauw. Kompleet maar in onderdelen. Extra goudkleurige tank, zadel, emblemen. Prijs overeen te komen. Graag reaktie via mail, fd775@telenet.be Cheers, Filip
  4. Rec

    CB500/4 K0

    Yep, net één gekocht. Het is wel een bouwpakket geworden, maar voor €225 mag je niet klagen. En der zit nog een hoop originele spulletjes bij. Het zal waarschijnlijk een racer worden, dus er zal nog het een en ander verkocht worden. Pics volgen nog.
  5. Rec

    Ardennen 11 mei

    Yep, als 't weer mee zit wordt het terug Ardennen. Samenkomst 10u00 aan afrit 25a op E313 (tankstation). Eventueel ook nog in Awans, ligt aan de opkomst.
  6. Rec

    1° Ardennenoffensief 2003

    Zondag 4 mei trekken we nog eens naar de Ardennen. Nog liefhebbers? Samenkomst 10u00 aan afrit 25a op E313 (tankstation).
  7. Rec

    MF-feestje in België

    Aan onze Belgische MF-ers. Wie heeft er zin in een Belgisch meetinkje/feestje? Wanneer: 22 maart Planning: smorgens: motorrit smiddags: bakje friet snamiddags: motorrit vooravond: bagage droppen in jeugdherberg avond: stappen in stad Antwerpen nacht: hopelijk doorbrengen in jeugdherberg Op...
  8. Rec

    Wanneer 2e editie Bunnik ?

    Zoals de titel al zegt, komt er nog een 2e editie van \"Bunnik 2002\" ? En wanneer? (zo dan ;) )
  9. Rec

    Tomahawk :? :?

    Tja, wat moet je hier van vinden :? Motor: Viper V10, 8.3 liter, 500PK
  10. Rec

    Toch nog een lekkere V-Max ;-)

    Toch nog een lekkere V-Max uit België ;)
  11. Rec

    GSXR1000 ijsracer

    Eén van de extreme ijsracers :9~ http://www.algonet.se/~ice-r-r/galleripoe/galleri_poe.htm
  12. Rec

    Beschermende motorkledij overbodig bij 240 Km/h ??

    In 1948 vond men het niet echt nodig om een record te breken. Zijn leren overall was bij de vorige run stuk gefladdert en zonder ging toch sneller. Eerste poging 235 Km/h en in zwembroek en badmuts 240 Km/h |( Bijnaam: "bathing suit bike"
  13. Rec

    Nieuwe Vincent

    :9~ www.vincentmotors.com :9~
  14. Rec

    Elektrisch schema CBR250RR

    Ik zoek een bedradingsschema voor een Honda CBR250RR Om dit fietsje aan het draaien te brengen
  15. Rec

    06 Oct. Rit in Belgenland + FOTO'S!

    Het werd nog eens tijd voor een ritje in Belgenland. Zondag 6 Oct is het zover. Plaats vertrek: Marktplein St. Niklaas Tijdstip: 12u00 Wie gaat er mee? 1. Recumbent 2. Sniper 3. CPUburn 4. ennekke 5. Jb_khan 6. botje 7. Stray Lastbiker 8. JohnV 9. Lukraak 10. Deauvinic 11. Jonas ? 12. B2 ...
  16. Rec

    Monster Bike

    Voor echt off-road http://www.fleckproducts.com/mnstrbike-hydr.html
  17. Rec

    Super Motorscooter

    Als je niet tevreden bent met je Burgman : http://www.defiantscooter.com/
  18. Rec

    Wat ben ik al lang op het forum ;)

    Kreeg het volgende te zien wanneer ik inlogde: Hoi, welkom terug Recumbent! Je vorige bezoek was op donderdag 01 januari 1970 01:00. Ben dan toch een M-F veteraan ;)
  19. Rec

    Nieuwe eigenbouw demper op mijn Gixxer

    Heb gisteren mijn nieuwe homemade demper gemonteerd. Sniper vond hem een "diepe" sound maken.
  20. Rec

    Alarm voor Ducati 998R

    Zoek een alarm voor een Ducati 998R. Max prijs 500 Euro Kent er iemand een erkende plaatser? Wat voor type alarm heb jezelf en wat koste het?
  21. Rec

    Zondag 1-9 : Rit in België

    Iemand geïnteresseerd in een Belgisch ritje? Suggesties?
  22. Rec

    Monster Bike !!!

    Made in Russia
  23. Rec

    OGK of HJC helm ???

    Ben van plan om een nieuwe helm te kopen. Mijn Arai begint een beetje los te zitten en maakt nogal veel geruis. Twijfel echter tussen 2 merken, een OGK FF3 of een HJC AC-10. Heeft hier iemand ervaring mee? Ruisarm is wel een pluspunt voor mij. Twee voorbeelden:
  24. Rec

    Kicxstart Moto Acxtion 16 juni

    Te gek evenement en wat een hoop volk. Lekker weer en voor ieder was er wat te beleven. LOSER OF THE DAY : Die gast met die MV F4 in de burnout competitie. En maar gassen met een stilstaand achterwiel, resultaat: versnellingsbak aan gort. Was trouwens ook nog een leuke aktie van Linda te zien...
  25. Rec

    WSB Kyalami

    :} :} :} BAYLISS :} :} :} The man to beat.
Terug
Bovenaan Onderaan