Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wsx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Verkocht

    .
  2. W

    Verkocht

    Verkocht
  3. W

    Verkocht

    Verkocht
  4. W

    Spiegels

    Setje spiegels. Zie foto. Incl. Vliegenlijkjes. :+ Prijs € 10,-
  5. W

    .

    .
  6. W

    2 kaarten TT Assen te koop ( Haarbocht) € 61,- per stuk

    Zijn 2 kaartjes voor de Haarbocht verkoopprijs was €61,- per stuk. Dit moeten ze minimaal opbrengen aangezien ze nu bij bijvoorbeeld ticketshop weggaan voor 89,- VAK DH RIJ 4 Ik zou gaan met mijn vriendin en nog wat vrienden maar wij 2 kunnen helaas niet. Iemand interesse toevallig...
  7. W

    Vertrekpunt Nijmegen en omgeving Megameeting 3 Mei 2009

    UPDATE! Zoals gezegd hierbij het Vertrektopic voor de Megameet op 3 Mei 2009! *O* 1e MF MegaMeeting 2009 op zondag 3 mei Vertrekpunt: Anac Tankstation Energieweg 102 Verzamelen: 09:30 Vertrekken: 10:00 Zorg ervoor dat je er op tijd bent want wie wil deze geweldige dag nou...
  8. W

    GSX-R 600 SRAD 1997 32000 km

    N.V.T. meer. :W
  9. W

    Vertrekpunt Megameet Nijmegen en omgeving

    Hierbij het vertrektopic Nijmegen en omgeving. :] :] :] *O* *O* *O* Er zal vertrokken worden vanaf het Texaco tankstation op de wijchense weg bij Orient plaza. Verzamelen vanaf: 9:30 Vertrekken: 10:00 Ps. Dit is geen georganiseerde rit en je rijd dus ook op eigen verantwoording...
  10. W

    Ook ik heb het asfalt mogen kussen

    Ja ja ook ik behoor nu tot de 2de groep motor rijders. Was gister even lekker aan het touren even de drukte van de verhuizing van me af aan het zetten. Zonnetje scheen rijden ging lekker wat wil je nog meer. Totdat ik de afslag bij ons op de rondweg pakte deze afrit eindigt in een scherpe...
  11. W

    nieuw lid

    goeiemiddag, mijn naam is Yoeri. Ben al een paar weken aan het lezen hier en vond het wel eens tijd worden om me aan te melden. ik ben bezig met mijn rijbewijs hoop het 9 augustus te halen heb alle examendata al vast staan. Dus heb het lekker moeilijk gemaakt voor mezelf :D Ik heb al een...
Terug
Bovenaan Onderaan