Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cvcaelen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Reis Frankrijk van 04/05 tot 11/05/2013

    Frankrijk is populair blijkbaar: een verslagje van ons reis: een rit door de Gorges de la Bourne: en ergens in het Jura-gebergte: Let niet op de kwaliteit van de camera: het is een goedkoop ding van op e-bay, maar het geeft wel een idee. Veel kijkplezier Christiaan
  2. C

    C&A on the move: Normandiëreis 2012

    Ik zou een blad kunnen vullen hoe deze reis, het idee erachter, tot stand is gekomen, maar dat doe ik dus niet omdat het Arie zijn 50-ste verjaardagsreis is geweest. Dus aan Arie de eer :) dit is Arie dus: en dit ben ik: We hadden op zaterdagmorgen 12/05 om 07h15 in Drongen...
  3. C

    mijn eerste echte kampeerreis

    Maandag 23/05/11: Om 06h30 vertrokken, volgetankt en de nodige basiscontroles gedaan (nogmaals), beetje nerveus (weinig kunnen eten als ontbijt), maar vol goeie moed! Vlot verkeer tot in Aalst, maar dan in de file tot voorbij Zaventem. Gelukkig kunnen wij tussen de file doorrijden...
  4. C

    verhaaltje: onderhoud gedaan

    Onderhoud van een V7 Classic door een Dummy Eigenlijk niet zo dummy als ik laat blijken, wel qua Guzzi (nog maar een goeie twee jaar eigenaar van een Guuzt) maar toch zeker ook geen "garagist", eerder enthousiaste knutselaar (het gewone olie wisselen/luchtfiltertje/remmen etc deed ik...
  5. C

    Te Koop: XJ600S

    Yamaha Diversion XJ600S van het bouwjaar 1994 75.000 zelf gereden Km's op de teller Nieuwe koppeling op 60.000Km Nieuwe batterij op 70.000Km Motorisch zeer goed in orde: nog steeds verbruik van gemiddeld 4.5 à 5 liter/100Km Rijwielgedeelte goed in orde Kuipschade na kleine schuiver Weg...
  6. C

    XJ600S start soms wel , soms niet

    Goeiemorgen, Mijn Diversion XJ600S uit 1993 met 72500Km op de teller heeft sinds kort een startprobleem: als ie koud staat , start ie zonder problemen als ie warm staat , krijgt de startmotor de zaak niet rondgedraaid, het dimlicht gaat omzeggens uit tijdens de startpoging na een...
Terug
Bovenaan Onderaan