Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Racekip #1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Racekip #1

    Gripone P3

    Te koop aangeboden. Gripone P3 systeem. Traction control en wheelie control. Past op Kawasaki en yamaha motoren. Is werkend van mijn motor gehaald. 2x wiel wielsensor Regelaar erbij om hem harder of zachter in te laten grijpen. Prijs: 350,-
  2. Racekip #1

    Zx6r 2005 / 2006 onderdelen

    Hoi, Ik verkoop onderdelen van een 2005 zx6r. Ik heb het volgende in de aanbieding. Frame zonder kenteken Achterbrug met bobbins Subframe Motorblok Voorpoten losse onderdelen of tegen meer prijs in elkaar gezet met nieuwe keeringen en olie. Radiator met schade Scorpion uitlaat...
  3. Racekip #1

    Het ZX-6R topic deeltje 84, Word 2013 HET jaar voor Gijs?

    *O* Welkom in alweer het 84e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd...
  4. Racekip #1

    Het ZX6R topic deel 79, met de vlam in de pijp

    *O* Welkom in alweer het 79e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd...
  5. Racekip #1

    Het ZX6R topic deel 78, Krijgen we nou eindelijk die BBQ?

    *O* Welkom in alweer het 78e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd...
  6. Racekip #1

    Bi-Xenon projectors ingebouwd

    Laatst werd er een oproep gedaan of er iemand was die zijn koplampunit om wou laten bouwen, naar bi xenon projector headlights. Op de foto's zag het er al gaaf uit, dus ik heb gelijk mijn motor aangeboden. Na wat mail verkeer en uitwisseling van info heb ik mijn motor naar hem toe gebracht, en...
  7. Racekip #1

    Het ZX6R topic Deeltje 76 Easy like sunday morning

    *O* Welkom in alweer het 76e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  8. Racekip #1

    Het ZX6R topic deeltje 74 BBQ bij charlotte?

    *O* Welkom in alweer het 74e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  9. Racekip #1

    Het ZX6R Topic deetje 70 Weg met de pekel

    *O* Welkom in alweer het 70e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  10. Racekip #1

    Het ZX6R topic deeltje 68 De bladeren vallen van de bomen

    *O* Welkom in alweer het 68e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  11. Racekip #1

    Het ZX6R topic deeltje 67 NO BOOBIES!!

    *O* Welkom in alweer het 67e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  12. Racekip #1

    Het ZX6R topic Deel 61. Live to Ride

    *O* Welkom in alweer het 61e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in...
  13. Racekip #1

    Zx6R Lentemeet

    *O* *O* *O* LENTEMEET!!!! *O* *O* *O* Wanneer: 10 April Waar: Achterhoek Wat: Ritje met BBQ. We verzamelen bij de Mac Donalds in Doetinchem. Benzinepomp zit een stukje verder dus als iedereen eerst naar de pomp toe rijd en dan met een volle tank begint aan het ritje hebben we er...
  14. Racekip #1

    * Achterhoek United * deel 24: Laat de lente maar komen

    Welkom bij Achterhoek United *O* deeltje 24 *O* *O* Laat de lente maar komen *O* [hr] *O* Time To Ride! *O* Wil je graag met een paar mensen rijden, maar heb je geen (motorrijdende) vrienden? Post dan hier dat je wilt gaan rijden en waar en hoe laat je wil verzamelen dan zijn er...
  15. Racekip #1

    PAS OP Daytona met frame schade

    Hallo mede mfers, Ik kwam deze advertentie tegen op marktplaats. http://link.marktplaats.nl/288202769 En het betreft een Daytona uit 2007 met nog geen 10k op de teller met een "een beetje" glijschade. Nou valt de glijschade ook wel heel erg mee, maar er zit ook schade aan het frame. Bij...
  16. Racekip #1

    ZX6R Seizoens afsluit meeting

    Halleu zx6ers en topicgangers. Ik wil dit seizoen toch afsluiten met een meeting. *D 1 November De meeting word gehouden in de achterhoek. Verzamelen bij de Mac Donalds te Doetinchem. (afslag 4 aan de A18) Ik dacht rond 10 uur te verzamelen, dan kunnen de mensen nog een bakkie koffie...
  17. Racekip #1

    Miniaturen verzameltopic deel 4

    Nou heren en dames, We zijn alweer aangekomen in het vierde deeltje. En er zitten en aantal fanatieke verzamelaars in dit topic. :} Voorgaande delen. Verzamelen van Motor miniaturen verzamelen van motor miniaturen deel 2 Miniaturen verzameltopic deel 3 Linkjes naar online shops...
  18. Racekip #1

    ***Achterhoek United 21***

    Welkom bij Achterhoek United *O* deeltje 21 *O* *O* zomer editie *O* *O* Time To Ride! *O* Wil je graag met een paar mensen rijden, maar heb je geen (motorrijdende) vrienden? Post dan hier dat je wilt gaan rijden en waar en hoe laat je wil verzamelen dan zijn er vast wel meer mensen die...
  19. Racekip #1

    ***Achterhoek United 19***

    *O* *O* Welkom bij Achterhoek United in deeltje 19 *O* *O* *O* *O* Lente editie *O* *O* [hr] :] Wintermeeting!!! :] Hij was weer fijn! Motorstek profiel van HyPeR-X http://www.motorstek.nl/album/roy%20%22r%22/1257 [hr] *:) Wie maakt waarop aanspraak??? 2008 *:)...
  20. Racekip #1

    ***Achterhoek United Deel 18***

    *O* *O* Welkom bij Achterhoek United in deeltje 18 *O* *O* [hr] :] Wintermeeting!!! :] Hij was weer fijn! Motorstek profiel van HyPeR-X http://www.motorstek.nl/album/roy%20%22r%22/1257 [hr] *:) Wie maakt waarop aanspraak??? 2007 *:) Dit is de uiteindelijke uitslag...
  21. Racekip #1

    Carbon deksel ZX6R 636 2003/2004

    Omdat hij bij mij helaas niet past. (2006 model) Te koop een Carbon blokdeksel voor de rechterkant van je blok. Schade vrij ziet er gewoon echt netjes uit. gr. Jurris 85euro incl. verzenden.
  22. Racekip #1

    Stuurdemper Öhlins

    Hoi, Ik heb een stuurdemper liggen van Öhlins. Komt van een ZX10R af. gloednieuw dat ding is gelijk vervangen voor een andere. (Die de persoon van wie ik hem gekocht heb nog had liggen.) Hij heeft een slag van 63mm. 18 of 20 standen verstelbaar. Is op meerdere modellen pas te maken/pas...
  23. Racekip #1

    Vertrekpunt Megameeting Doetinchem/Velp 14 september 2008

    We worden rond 11.00 in Veenendaal verwacht dus om ongeveer 9.15 verzamelen in Doetinchem bij de MacDonalds. Om een uur of 9.30 gaan we via Arnhem (Esso Velperbroek) door naar Veenendaal. (dus rond 10.00 zijn we wel in Velp) Wij rijden via de dijk van Arnhem naar Veenendaal. dit is het...
  24. Racekip #1

    ‘Je bent gewoon jaloers!’

    Ik kwam dit toevallig tegen op internet en ik vond het wel een leuk stukje. Deze foto stond op de site.(volgens mij is/was het een mfer ik weet het wel zeker) Jarenlang heb ik me geërgerd aan motorrijders. Steeds vaker, en steeds meer. Want zeg nou zelf, motorrijders: ze doen maar...
  25. Racekip #1

    ***Achterhoek United Deel 16***

    *O* *O* *O* Welkom in Deeltje 16. *O* *O* *O* :9~ :] }) Circuitrijden }) :] :9~ Circuit rijden Assen! 19 september 2008 Als nu iedereen even zichzelf opgeeft en hier post (of me mailt) wat je volledige naam is en in welk niveau zorg ik dat de mensen met hetzelfde niveau...
Terug
Bovenaan Onderaan