Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Edje89
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    2 slicks en 2 x supercorsa

    Gebruikte super Corsa slick en nette profiel Corsa Super Corsa V2 zeer veel profiel Dot 3312 sc2 180 60 17 Slick sc1 Pirelli dot 2013 gebruikt 120 70 17 Foto's via app 06-268454 een twee
  2. E

    aanhanger 1 motor incl inrijklem

    te koop ivm aankoop aanhanger voor 2 motoren; aanhanger incl inrijklem, excl oprijplaat. spatborden zijn zwart geschilderd en t rood is 'iets' verkleurd door de zon. doet gewoon goed zijn werk en is geremd. prijs 200 euro, afhalen in Twente. foto's via app: 06-2684 54 één twee of...
  3. E

    setjes velgen R6 rj03

    voor de R6 1999-2002; 2 complete setjes: velgen incl banden, schijven en bussen. 1 x Michelin Pilot Power, 50% dot 2013 1 x regenbanden. 250 euro per set :) pb of whatsappje: 06-2684 54 één twee Erwin
  4. E

    setjes velgen R6 rj03

    nog te koop: 2 complete setjes; velgen incl banden, bussen en schijven. 1 x regenbanden, 1 x incl Pilot Power. 250,- per set. *O* 06-2684 vijf vier 12 afhalen regio Twente.
  5. E

    (nieuwe) banden: Pirelli & Dunlop

    te koop: setje nieuwe Pirelli Superbike Pro slicks. 180 / 55 en 120 voor. Dot: 3311, komt van zolder. prijs: 180 euro Dunlop gebruikte circuit band, teab Pirelli Diablo supercorsa setje: teab alles in 1 koop: 240 :) af te halen in Twente. 06-26 84 vijf 4 12 Edje : Erwin
  6. E

    Gezocht radiator r6 rj11 / rj15

    Zoals titel aangeeft: op zoek naar een radiator die niet lekt. Reacties mag via pb of 06-268454 een twee. Edje
  7. E

    2 sets Wielen r6 1999-2002

    Incl bussen en schijven, beide zwart. 1 x incl gebruikte mpp circuit bandjes en 1 x zonder banden. 275 per set. Eerste koper heeft keus uit laatste onderdelen voor dit model, Onderkuip, kont kuipje en ander klein spul, begint in de weg te liggen. Edje
  8. E

    Gezocht: y pijp r6 2006

    Y pijp die m'n katalysator overbodig maakt. Wie heeft er of weet er nog 1? Edje 06-2684 vijf vier 1 twee
  9. E

    db killer montage beugel en linkpijp laser hotcam

    Beste, gezocht: een db killer voor een Laser Hotcam nummer 2066 h0001 jama een montage beugel voor dit model en een linkpijp eventueel zodat deze demper gemonteerd kan worden op een R6 RJ11. Edje
  10. E

    onderdelen R6 2007 RJ11 blauw

    Beste, ik heb nog liggen: originele blauwe kuipen incl kleine knipperlichten, geen schuif schade. standaard rem schakel set inclusief remslang en potje. originele standaard
  11. E

    tandemasser 133 x 300 cm, geremd, incl kenteken

    allen! zijn er hier geinteresseerden voor een tandemasser: 133 cm breed 3 meter lang geremd, 4 goede banden inclusief kenteken is een paar jaar terug helemaal opgeknapt maar heeft daarna bij ons buiten gestaan: is optisch niet de mooiste maar zeer degelijk: wellicht voor iemand...
  12. E

    setjes velgen r6 1999 - 2002

    2 setjes zwarte velgen voor de R6 voor 1999 tot 2002. 1 set inclusief Michelin Pilot Power, schijven en tandwiel. 1 set wordt verkocht zonder banden maar ook inclusief schijven en tandwiel. MF prijs: 250 per set. daarnaast nog een onderkuip, netjes wit en een kontkuip met een...
  13. E

    Michelin Pilot Power dot 0114

    Beste, een Michelin Pilot Power met op t midden nog 3,2 mm profiel. dot is 0114 en geen gekke slijtplekken of dergelijke. is nog zo'n 75% Edje :]
  14. E

    laatste onderdelen r6 2002

    Regenbanden op velg met schijven en tandwielen Michelin pilot power op velgen met schijven en tandwielen 2 setjes complete velgen dus. onderkuip en kuipdeel van het zitje T-stuk Complete blok incl frame foto's volgen zsm Mail bij interesse ( zie profiel) Of 06 26 84 vijf...
  15. E

    Rsv Factory 2004 ruilen circuit motor

    2004, 29500 km, achterbrug modificatie gehad, dynamo in augustus 2013 vervangen en toen ook een nieuwe accu en voorvorkkeerringen. donkere MRA ruit,stompgrips, Akrapovic dempers, lekker zwaar geluid! buddy seat en buddycover, ketting en tandwielen nieuw: 525 ketting in t goud en 16-42 tandwielen...
  16. E

    verschillende r6 2002 onderdelen

    heb nog in de aanbieding: :] 2 sets velgen inclusief schijven en tandwiel ( 1 x incl regenbanden) goedlopend blok incl ecu kuipdelen, demper spatbordje voor cockpit teller / unit, achterveer voor achter (SO products) en meer klein spul... interesse? 06-2 zes 84 vijf vier 1...
  17. E

    R6 2002 in onderdelen

    Regenbanden op velg met schijven en tandwielen Michelin pilot power op velgen met schijven en tandwielen 2 setjes complete velgen dus. onderkuip en kuipdeel van het zitje T-stuk Complete blok incl frame foto's volgen zsm Mail bij interesse ( zie profiel) Of 06 26 84 vijf...
  18. E

    Set Pirelli Diablo slicks 190 55 17: kratje pils

    Dot code uit 2011 zit nog meen ik voldoende op voor 2 daagjes. Kratje Grolsch Ben 2 en 3 sept op assen
  19. E

    Circuitdag Lelystad 27-7

    Beste, Ter overname een circuitdag op Lelystad op 27-7 in de namiddag. 70 euro :) 4 sessies Groep snel maar daar is makkelijk te wisselen. Vr. Gr Edje
  20. E

    Mooie CB 450s voor 825 euro!

    Hallo, te koop: CB 450s uit 1987 staat van de motor is super netjes ziet er voor zijn leeftijd zeer goed uit. kenteken is MH-67-JG de motor heeft nu 56430 km gelopen. voordelen van deze motor: - spliksplinternieuwe achterband - veel extra olie - extra zadel en achtervelg met...
  21. E

    CB 450s onderdelen 25 euro

    Hallo allemaal, heb hier nog een Honda CB 450s in onderdelen. deze wil ik graag kwijt aan anderen die nog onderdelen kunnen gebruiken. heb je dus iets nodig laat t dan even weten dan kan ik aangeven of ik het nog in mijn bezit heb en met een foto plaats ik t hier. Prijs komen we wel...
  22. E

    Shark RSI wel of niet doen?

    wie heeft er ervaringen met de Shark RSI, lees positief en negatief. voor mensen die hem hebben koop jij hem weer of ga je voor een andere? en ja betreft de windruis, ik heb otoplastieken van Alpine ;) dit is de helm die ik op het oog heb. alvast bedankt Edje
  23. E

    25 kw vraagje

    Hallo allemaal, :) heb een vraag over mijn 25 kw motor, en weet het had het miss beter in het 25 kw topic kunnen zetten maar hier lezen meer mensen het. ik las zojuist in de Moto73 nr 2 van januari 2009 dat een 25 kw rechtzaak gewonnen was door een KNMV-lid. nu heb ik een 25 kw motor...
  24. E

    motor start niet

    Hallo forumleden, ben in het bezit van een CB 450s uit 87 *O* maar deze wou vandaag niet starten. heb de accu sinds het laatste ritje, 23 december, aan de drupellader gehad. wou vandaag even het ding starten en mooi even laten draaien. Maar niks. heb de accu geplaatst, naar buiten...
  25. E

    Superpole dempers

    Hallo MF-ers, reden van dit topic is omdat ik een aanbieding heb gekregen om Superpole dempers op mijn CB 450s te laten plaatsen. De kosten zijn 380 euro inclusief monteren en op maat maken. men zegt dat ik er op kan wachten en dat het maximaal 2 uur duurt. wanneer ik niet tevreden...
Terug
Bovenaan Onderaan