Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: annielennie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Te koop: Suzuki GSX400FWS - 600 euro

    UPDATE: MOTOR IS VERKOCHT
  2. A

    Te koop: Honda Hawk 1991

    Motor is verkocht! Ik bied mijn mooie blauwe Honda GT650 Hawk te koop aan. De motor rijdt perfect en het is een fijne motor om mee te toeren, maar ik rijd er te weinig op dus het is zonde dat deze motor stil staat... De motor is ideaal voor kleinere mensen en/of vrouwen (niet al te zwaar en...
  3. A

    Honda Hawk: tellerplaat van mp/h naar km/u

    Ik ben in bezit van een Honda Hawk waarbij op de cockpit/toerenteller de aanduiding van snelheid in miles per hour is. Weet iemand óf en hoe ik dit kan veranderen naar km/u.. Zijn er stickers voor gemaakt bijv.? Of welke andere toerenteller zou passen? Op het NTV/Hawk topic krijg ik weinig...
  4. A

    Te koop: motorbroek Bering / textiel / maat XL / dames

    Ik bied mijn motorbroek van het merk Bering te koop aan. Het is een zwarte textielen motorbroek, vrij luchtig; lekker in lente/zomer/najaar als het niet te koud is. Maat XL. Nieuwprijs destijds 100 euro. Broek is weinig gedragen. Protectie bij knieen en heupen. Broek is wasbaar. Reden van...
  5. A

    Laarzen Daytona Bandit XCR maat 39

    Daytona laarzen, de Bandit XCR in maat 39 te koop. De laarzen zijn in juni dit jaar gekocht (nieuwprijs 210 euro). Er zit nog 1,5 jaar garantie op (bon aanwezig). Ik doe de laarzen weg omdat ik van hetzelfde merk de Daytona Lady Star wil aanschaffen (laarzen met verhoogde binnenzool)...
  6. A

    Suzuki GS500e verlaagd / bj 1994 / 24.000km

    Te koop: zwarte Suzuki GS500e, vol vermogen. Motor is verlaagd voor de kleinere mensen onder ons (materiaal aanwezig om weer te verhogen). Er zit een laser uitlaat op (originele uitlaat aanwezig) en een Puig kuipruitje. Motor heeft geen technische mankementen en geen schade, rijdt prima...
  7. A

    Annielennie

    Hoi allemaal! Al een tijdje aan het lezen op dit forum. Druk bezig met halen motorrijwijs (alleen verkeersdeelneming moet nog) en kan niet wachten om m'n eigen motor de weg op te sturen :-) Mijn budget is niet zo groot, denk aan de gs500 om te beginnen, een echte beginnersfiets ook als ik...
Terug
Bovenaan Onderaan