Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: marco-xr500
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    cb 750 kz motorblok

    hallo mensen, Zoals omschreven zoek ik een goed lopend cb750 kz motorblok van bouwjaar rond de 83. Het liefst uiteraard een revisie blokje of iets dergelijks. Mag ook uiteraard een blok zijn met een redelijke km stand voor waarde dat hij lopend te horen is. Eventueel heb ik een...
  2. M

    Hulp gezocht bij demonteren blok CB750KZ

    hallo medebrikkers. Ik zoek eigenlijk een hobby monteur die met mij een cb 750 kz blok wil (De)monteren. heb een ruil blok liggen die ik er onder wil zetten ben al een beetje aan het sleutelen geweest maar het wil nog niet echt vlotten zeg maar :) en zie er wel tegenop het electrische...
  3. M

    Cb750 met gsx 750e carbs?

    Hallo even een vraagje heb een cb750kz met open k&n luchtfilters nou loopt hij hier niet best op. Zal het beter lopen met gsx750e carberateurs? Heb hier het een en ander over gelezen maar weet natuurlijk niet of de gsx750e carbs het gene is waar over gesproken word als met het er iver heeft dat...
  4. M

    cb750 cafe racert te koop marktplaats

    iemand van hier...
  5. M

    Cb750kz onderdelen

    Gezocht voor een cb750kz 1984 op papieren denk model 83. Goedlopen blok 750cc of big bore. Rem schakelset K&n open luchtfilters (ovale) Heb eventueel ook onderdelen ter (in)ruil. Uiteraard hoeft dit niet. Mvg marco
  6. M

    Cb750kz blok

    Zoals titel vermeld zoek ik een cb750kz blok bouwjaar rond 83 moet goed lopen en starten. Liefst een gereviceerd blok (deels gereviceerd mag ook). Mvg marco
  7. M

    Onderdelen voor CB 750 KZ 1983

    onderdelen voor een cb 750 kz uit 1983 wat ik heb liggen is veel los spul zoals bv: voor en achterwiel incl remschijven, 30 euro (verkocht) as, 5,- km teller pick up 5,- dashbord km stand 58000 25,- (verkocht) ketting en tandwielen nog redelijke motor blok 3x niet zo best meer ter...
  8. M

    Cb750kz cafe racer

    Hallo mensen. Sinds kort rijd ik weer op een cb750 k7 naar mijn werk. Heb hem gekocht met in achterhoofd er een cafe racer van te maken. Nou zag ik op marktplaats ineens een cb750kz zwart te koop staan voor niet veel geld. Geheel cafe racer klaar eigenlijk heb hem dan ook direct gekocht...
  9. M

    honda cb 750 loopt slecht

    ik heb hier een niet al te best lopende honda cb 750 uit 1982 ben er al geruime tijd mee bezig maar krijg hem niet goed lopend. wat is er gedaan : nieuwe accu nieuwe bougies carberateurs reinigen carberateurs zelf enigzins goed in elkaar gezet het was een zoekplaatje de vorige...
  10. M

    xr500r gebruiker er bij

    hallo mensen, ben marco heb sinds kort een xr500r in mijn bezit. Na 4 jaar op een gsx600f uit 2001 te hebben gereden toch een crosser gekocht. Ben hem aan het opknappen moet zeggen het schiet al aardig op. Foto is mijn broertje nieuwe foto volgt na het optische tunen van de bike. Nou heb ik...
  11. M

    xr500r gebruiker er bij

    hallo mensen, ben marco heb sinds kort een xr500r in mijn bezit. Na 4 jaar op een gsx600f uit 2001 te hebben gereden toch een crosser gekocht. Ben hem aan het opknappen moet zeggen het schiet al aardig op. Foto is mijn broertje nieuwe foto volgt na het optische tunen van de bike. Nou heb ik...
Terug
Bovenaan Onderaan