Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sung mi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sung mi

    RSZ ZAC Assen 15 april PITBOX plek over

    Er is nog plek voor 1 a 2 personen in een pitbox 15 april in Assen, graag reageren binnen dit bericht als je wat zoekt. Thx Alex
  2. sung mi

    ZAC 1 aug Croix pitbox delen

    Zijn er nog gegadigden om een pitbox te delen aankomende maandag in Croix? Ik weet zo niet of er nog beschikbaar is maar als er andere zijn om te delen kan ik er eentje reserveren bij beschikbaarheid. Ben zelf met twee personen, kunnen er denk nog wel 2 of 3 bij. Thx Alex
  3. sung mi

    Gezocht; pitbox plek ZAC 13 mei

    Iemand nog een plekkie of een aantal die ook een box willen delen? Graag een berichtje via whatsapp 0638363073
  4. sung mi

    Ducati 916 748 996 race circuit kuip set

    Ultra dunne dus veder lichte race kuip set voor een Ducati 916 model Uiteraard met wat creativiteit ook pas te maken op wat anders Reacties welkom via 0638363073 Prijs 175 euro
  5. sung mi

    Gave special paint Ducati Monster 600 bj 1999 open uitlaten

    Gave special paint Ducati Monster 600 met een aantal mooie opties. Let op; motor is geheel schade vrij. Motor ziet er optische erg netjes uit en loopt motorisch prima. Mooi diep Ducati geluid uit de Sil open carbon hoge dempers. Opties die op de motor zitten Special paint tank, professioneel...
  6. sung mi

    Pitbox 26 juni CPZ gegadigden gezocht

    Iemand of iemand en interesse om een pitbox te delen 26 juni Zac Zandvoort? Stuur maar een appje 0638363073
  7. sung mi

    Gezocht SGT Assen CRT 12 juli

    Kan iemand mogelijk toch onverhoopt niet of geen zin of motor stuk of weet ik wat... neem graag de dag of een aantal sessies over! Reacties kan naar whatsapp 0638363073
  8. sung mi

    TK Honda Fireblade Cbr 1000 RR 07 racer / circuit motor

    Aangeboden nette goed lopende Honda Cbr 1000 RR bj 2007. === 4500 euro Opties Nette goed gespoten race kuip werk RVS witte remleidingen LSL stuurdemper met CNC gevreesde bevestigingsplaat HRC ECU (38770-NL9-C40) incl amerikaanse kabelboom zonder HISS Nieuwe display Carbon blokprotectie Nieuwe...
  9. sung mi

    Ducati Caferacer teab inruil mogelijk VERKOCHT

    Aangeboden; compleet gerestaureerde Ducati ST4 916 cafe racer. Zitje op basis van een oud model SS, nieuw subframe gelast door VVMRacing Professioneel spuitwerk parelmoer wit en gepoedercoat frame en achterbrug Diverse cnc gefreese onderdelen zoals koplamp ophanging en expansie vatje...
  10. sung mi

    HRC kitkabelboom SC57 gezocht

    Heeft iemand mss een gebruikte kit kabelboom liggen voor een Honda Cbr 1000 RR Sc57? Zo ja graag een pbtje of reactie hier. (en ja TK heeft nieuw alleen is dat nogal prijzig)
  11. sung mi

    Pitbox 30 april ZAC ASSEN

    Iemand nog een plek over in een pitbox de 30ste? Of een aantal die samen een pitbox willen huren? FF reageren, is wel zo gezellig en natuurlijk goedkoper! Gr Alex
  12. sung mi

    Te Koop; Honda Cbr 600 RR PC40 2009 racer

    Aangeboden ivm beëindiging race carrière Honda Cbr 600 RR bj 2009 racer (geen kenteken) Veel opties Geen schade, lakt super netjes HRC kabelboom incl race ECU HM quickshifter STM slipperclutch Paiji R&D compleet uitlaat systeem (ultra stil, je kan zonder db killer rondrijden; 114 awpk)...
  13. sung mi

    TKR Rijhoogte meter Honda Cbr600RR

    Orginele Ten Kate Racing Products rijhoogte meter, geschikte voor 600 modellen 50 euro vast prijs
  14. sung mi

    Gezocht Rijder (s) 501

    Ik kan helaas niet mee doen aan de 501, zoek een plaatsvervanger voor mijn plek. Graag ff mailen naar; Alexvandervoorn@gmail.com Thx
  15. sung mi

    Pitbox Assen delen 25 maart

    Duurt nog ff maar alvast dit topicje; 25 maart kunnen we weer rijden op Assen en ben nog op zoek naar een aantal om een pitbox te delen tijdens de crt dag! Hoor het wel, gr Alex
  16. sung mi

    Circuit kuipset Honda Cbr 600 RR PC40 - 100 euro

    Kuipsetje bestaande uit; twee zijdelen (eentje heeft een klein beetje schade), onderkuip (puntje moet iets verstevigd worden), zitje + zitting, tankcover, topkuip 100 euro Reacties graag via de pb
  17. sung mi

    Pitbox delen 8 april

    Zijn er nog gegadigden om een pitbox te delen tijdens de zac openingswedstrijd in Assen? Laat ff weten scheelt weer in de kosten en je staat lekker droog. Ook als je nog een plekkie over heb dan hoor ik dat graag Alex
  18. sung mi

    Damen race overall mt 54

    Aangeboden; Damen race overall, licht schuiver mee gehad, is weg te poetsen. Pak is verder heel netjes, geen scheuren ed. Incl binnen overall die uit ritsbaar is om te wassen. Incl nog bijna nieuwe kneesliders Maat 54; ben zelf 1.92 en ong 80 kg. Nieuwprijs; 800 euro, nu vaste prijs 200 euro...
  19. sung mi

    Pitbox 4 april CRT Assen

    Voor 4 april hebben we een pitbox (5) en mochten er nog zijn die willen sharen laat het dan ff wetten. Scheelt weer in de kosten en is wel zo gezellie We zijn nu met zijn 2en, hoor het wel Alex
  20. sung mi

    Kuipdelen Honda CBR600RR racer 2007 - 2010

    Aangeboden; zitje, voorspatbord en tankcover hotbodies = 100 euro Reacties via de mail; alexvandervoorn@gmail.com
  21. sung mi

    Pitbord compleet

    Aangeboden; compleet pitbord incl cijfers prijs = 75 euro Reacties graag via de mail; alexvandervoorn@gmail.com
  22. sung mi

    Pitbox OW cup 2013

    Ben eigenlijk op zoek naar een vast clubje racers die een pitbox willen delen in het seizoen 2013. 4 man in een box lijkt me ideaal. Heb je interesse laat het ff weten. Thx Alex
  23. sung mi

    Gezocht na CRASH = race kuip Cbr 600 RR 09

    Gezocht na een crash in Assen; gebruikte nette racekuip compleet met tankcover, tevens ben ik op zoek naar een rechter clipon, subframe, remhendel. Als je nog iets heb graag ff een pbtje. Thx Alex
  24. sung mi

    Gezocht; motorblok Honda Cbr 600 RR 2009

    Gezocht; een goed motorblok met bijvoorkeur lage km stand voor een Cbr 600 RR bj 2009 of 2010, alle reacties zijn welkom! Thx Alex
  25. sung mi

    Gezocht setje gebruikte Pirelli Corsa 3 of Michelin 2ct

    Heeft iemand nog een gebruikte set Pirelli Corsa 3 of Rosso of Michelin Pilot Power 2CT liggen? Maat 120 - 180 of 190 Reacties naar; alexvandervoorn@gmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan