Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Matn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Matn

    TK HBM Spoelbak

    Doe een bod en haal op in Rotterdam
  2. Matn

    TK inrijbokje

    Doe een bod en haal op in Rotterdam
  3. Matn

    TK Bandenwarmer voorband

    Doe een bod en haal op in Rotterdam
  4. Matn

    Spullen voor handmatige bandenwissel

    Alles wat je nodig hebt voor handmatige bandenwissel. - Balanceerapparaat - Loodjes - Afdrukapparaat - Bokje/tafel - lepels - vet - etc. 80 euro. Ophalen in Rotterdam.
  5. Matn

    Verkocht - caravan met motorluik

    Nette KIP KE-33 In 2019 onderstelbeurt en nieuwe banden gehad. Stromend water, ook zonder 220V (Accu + zonnepaneel) Extra groot dakluik (Heki) En erg belangrijk: koelkast! Inclusief lange stroomkabel, luifel en rijplank. Euro 1200,-
  6. Matn

    Verkocht

    Nieuw gekocht in mei 2015, km 9500 CBR1000RR SP (Ohlins + Brembo) ABS verwijderd Stalen remleidingen HM quickshifter Contactslot verwijderd, snelsluiting tankdop TK snelgas TK snelwisselsysteem achter Katalysator verwijderd door Ten Kate 1 keer lowsider grindbak maart 2017 (km 5370) Winter 2018...
  7. Matn

    TK: 28 September Assen met Trackdays4All

    Ter overname: 28 September Assen met Trackdays4All 169 euri Groep 3 of 4 (wordt maandag ingedeeld op basis van je rondetijd)
  8. Matn

    Het nieuwe Zandvoort

    Ik las dat er flinke kombochten komen op Zandvoort. Lijkt me fijn :) Iemand meer nieuws daarover? In 2020 snel maar weer met MSL meedoen! (ben benieuwd wat de prijs wordt voor een dagje verbouwd circuit...)
  9. Matn

    Te Koop: circuitdagen Dijon 1 en 2 september

    Helaas kan ik niet zelf gaan, dus te koop: circuitdagen Dijon zondag 1 en maandag 2 september. Schijnt erg mooi circuit te zijn, de zondag is al vol. Organisatie Eybis. Ik heb er 368 euro voor betaald.
  10. Matn

    Clover RS-7 racehandschoenen XXL vrijwel nieuw

    Clover RS-7 racehandschoenen XXL vrijwel nieuw. Zie RS-7, Motorcycle Gloves, Clover Erg weinig gedragen, ze zitten me net iets te krap. Jammer want erg mooie handschoenen. 80 euro + verzendkosten (of ophalen in Rotterdam)
  11. Matn

    TK Regenbanden Bridgestone Racing Battlax W01

    TK Set Regenbanden Bridgestone Racing Battlax W01 Maar een paar sessies gebruikt, zien er nog erg goed uit. 190/650R17 120/600R17 Dotcodes 2716 en 2516 100 euro; ophalen in Rotterdam
  12. Matn

    Suzuki GT550 - 350 euro

    Na lang twijfelen zet ik mijn Suzuki GT550 te koop. Het leek me een leuk project, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Je kunt het kopen voor de onderdelen of zelf verder opbouwen. Ik heb het blok gereviseerd. Rijwielgedeelte zit nog in elkaar. Elektronica, carburateurs etc. liggen in...
  13. Matn

    Honda CBR1000RR (SC59) K&N luchtfilter

    Ik heb hier al een tijdje een K&N luchtfilter liggen die ik niet gebruik. Iemand interesse? 45,- incl verzendkosten
  14. Matn

    Regenbanden Metzeler Racetec 100 euro

    Regenbanden Metzeler Racetec K1 voor en achter 190/60-17 120/70-17 Gemaakt eind 2014 (dot 4314 en 4714) Voorband vrijwel geen slijtage (ik rem als een mietje in de regen :+ ) Achterband meer slijtage maar zeker nog te gebruiken 100 euro ophalen in Rotterdam Verzenden ook mogelijk
  15. Matn

    Bandenspanningstabel / Bridgestone RS10

    Heeft iemand nog ergens een goede bandenspanningstabel? Ik heb die hier wel eens gezien maar kan het even niet meer vinden. Specifiek gaat het me nu om de Bridgestone RS10. Mijn dealer raadt (koud) 2.2 voor en achter aan, wat me nogal hoog lijkt. Ben wat gaan googelen en het blijkt dat...
  16. Matn

    TK AIM Mytach GPS laptimer

    AIM Mytach GPS laptimer (sporthorloge, met 10Hz instelling voor motorsport) Compleet met Nederlandstalige handleiding en alle onderdelen in doos. En inclusief aluminium houder voor montage op motor (heb ik apart gekocht twv 35 euro) 145 euri exclusief eventuele verzendkosten Bieden mag...
  17. Matn

    Martin's Suzuki GT550 restauratieproject

    Afgelopen winter heb ik een GT550 gekocht met als doel deze op te knappen. Zoiets heb ik niet eerder gedaan dus het gaat voor mij echt een project worden. Geen idee waar het eindigt. Heel veel tijd heb ik er niet voor, het zou wel eens een paar jaar kunnen gaan duren. Ik denk het in twee...
  18. Matn

    9 en 10 juli Eybis Assen

    Na topdagen in Brno vorige week was mijn race agenda ineens weer leeg. En toen bleek er dit weekend gewoon nog plaats op Assen via Eybis :] Ik rij zaterdag, zijn er meer van hier?
  19. Matn

    Stapeltje gebruikte Bridgestone slicks

    Bridgestone Battlax Slicks Gaan weg omdat ik graag op nieuw rij, maar er is nog prima een aantal dagen op te rijden. 2x 120/600 R17 V02 medium 3x 190/650 R17 V01 medium Hele set in een keer ophalen in Rotterdam Doe een bod
  20. Matn

    ZAC trainingsdag 11 april

    Omdat ik zo dom ben geweest niet te boeken voor een voorjaarstraining |( was ik hard op zoek naar een dagje voor de eerste race van 30 april. En dat wordt 11 april Zandvoort. Check!
  21. Matn

    Expansie uitlaten (RD350)

    Expansie uitlaten Denk dat ze voor een RD350 zijn. 30,- Ophalen in Rotterdam
  22. Matn

    GPT laptimer

    Te koop: GPT laptimer met baken Functioneert 100% Alleen klein slijtagespoor op display (maar is goed afleesbaar). Verkoop het voor een kennis van me, dus als we er uit zijn verdere afhandeling met hem. Ophalen in Dordrecht. 75,- euri
  23. Matn

    Honda CBR ABS onderdelen

    Ik heb alle onderdelen van de ABS (en dat zijn er nogal wat...) in vrijwel nieuwstaat van mijn Fireblade afgehaald. Dus ECU, pompen, sensors, kabels etc. Als je iets nodig hebt, ik hoef er niet veel voor te hebben.
  24. Matn

    Te Koop Yamaha R1 2004-2014 wielset

    Te Koop Yamaha R1 2004-2014 wielset Voorwiel zonder schijven, met metalen haaks ventiel Doe een bod Niet opsturen, alleen ophalen in Rotterdam of Amsterdam
  25. Matn

    Gratis: dames motorbroeken mt 40-42-22

    Gratis ophalen in Rotterdam dames motorbroeken IXS (leer) maat 22 Revenger (leer) maat 40 Evolution (jeans/kevlar) zwart maat 42 Alledrie broeken zijn erg netjes, weinig gebruikt.
Terug
Bovenaan Onderaan