Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. antoinedoppenberg

    combinatie Zumo 220 - Jabra BT3030

    Hallo! Bij het zoeken naar een goed en goedkope motornavigatie kwam ik uit op de combinatie Zumo 220 - Jabra BT3030. Er zijn meer redenen, maar hier een paar belangrijke: - Telefoneren op de motor wil ik niet - Muziek luisteren ook niet - Ik wil een Garmin (goede ervaring mee) - Goede...
  2. antoinedoppenberg

    VRO1 zo 5 sept Lelystad

    Zondag a.s. staat voor mij VRO1 op het programma. Waar ik benieuwd naar ben is het volgende: - Gaan er die dag ook mede-forummers? - Iemand slimme tips / truuks, bijv. wat je mee moet nemen? - Mijn verzekering dekt het wel als ik onderuit ga, alleen zak ik een aantal tredes. De...
  3. antoinedoppenberg

    16" apehanger

    Hallo, Wie heeft er ervaring met het rijden op een Harley met een 16" apehanger? Bij voorkeur op een Street Bob. Rijdt dit lekker, of juist helemaal niet? En krijg je geen verkrampte handen of zo? Bedankt!
  4. antoinedoppenberg

    advies aankoop Harley

    Hoi allemaal, Vorige week heb ik mijn Harley verkocht. Nu op zoek naar een andere! Zowel een Softail als een Street Bob vind ik erg mooi en eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur uit naar een Street Bob. Als ik naar mijn beurs kijk, kan het er een worden van rond 2006 of 2007. In ieder geval...
  5. antoinedoppenberg

    warm draaien motor

    .
  6. antoinedoppenberg

    koppelingskabel vervangen

    Hoi allemaal, Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de koppelingskabel van een HD? Is dit lastig, of een makkie? Nog tips? Bedankt vast.
  7. antoinedoppenberg

    slippende koppeling

    .
  8. antoinedoppenberg

    electra probleem?

    Hallo medeforummers, Dit weekend heb ik mijn nieuwe stuur gemonteerd. Hij is breder dan mijn oude stuur, dus ik moest de electra kabels verlengen. Het verlengen is gelukt en ik heb alle kabels netjes gesoldeerd. Na het aansluiten de accu weer aangesloten en getest of de lampen e.d. weer...
  9. antoinedoppenberg

    tank spuiten

    Hoi allemaal, Vanmiddag tot mijn grote schrik er achter gekomen dat er benzine onder mijn lak is gekomen en dat er nu een grote luchtbel onder zit. Lak is dus beschadigd en dat terwijl ik hem in 2008 nog heb laten spuiten. Reparatie kost bij navraag zo'n 300 euro. Dan wordt alleen het...
  10. antoinedoppenberg

    HOG Benelux Rally Luxemburg 2010

    Wie gaan er allemaal naar de Benelux HOG Rally 2010 in Larochette, Luxemburg? Klik hier voor meer info. Misschien leuk om met een aantal die kant op te rijden.
  11. antoinedoppenberg

    benzinetank demonteren Harley FXRS van 1988

    Hallo allemaal, Om mijn bedrading weer netjes te maken moet ik mijn tank demonteren, vervolgens de bedrading aan elkaar solderen en de krimpkous krimpen. Nou lijkt het eenvoudig om de tank te demonteren (twee bouten voor- en achterkant), maar waar moet ik op letten? Bijv. tank eerst leeg...
  12. antoinedoppenberg

    Mini ape vs. flyerbar

    Even een poll: wat is mooier bij mijn motor? Ik twijfel nog wat ik er op wil zetten. Flyer bar (nog niet gekocht) Mini ape (wel gekocht, bedrading nog niet aangesloten) Huidig stuur
  13. antoinedoppenberg

    mini ape hanger op mijn HD

    Hallo allemaal, Dit weekend heb ik een mini ape hanger gekocht. Heel blij mee, maar nou moet hij er nog op. Op zich geen probleem, maar de kabels moeten ook vervangen worden. Dat zie ik niet zo zitten om zelf te doen. Of stelt dit niet veel voor? Iemand ervaring? Verder heb ik nu het...
  14. antoinedoppenberg

    Nokia 5800 vastzetten op het stuur

    Op mijn Nokia 5800 heb ik Garmin. Via het koptelefoontje krijg ik de aanwijzingen, zodat hij in mijn binnenzak kan blijven. Toch lijkt het mij wel handig om hem te bevestigen op het stuur. Wat vinden jullie van deze optie: Te koop via hsow. Kosten: 9,20 euro _O- Zou dit stevig...
  15. antoinedoppenberg

    motor beveiliging

    Hallo mede-forummers, Ja, ik weet dat er al heel veel topics zijn over motor beveiligingen. Helaas zijn er zo veel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb ze wel gelezen, maar het is mij niet veel duidelijker geworden. Naast mijn huis heb ik een schuurtje gebouwd waar de...
  16. antoinedoppenberg

    spanningsproblemen

    Hallo allemaal, Helaas heb ik wat problemen met de spanning op mijn motor. Vanuit diverse posts, o.a. de how-to's heb ik voor mijzelf een soort handleiding gemaakt. Morgen ga ik er mee aan de slag. Wie-o-wie zou willen kijken of het allemaal klopt, voordat ik het verkeerd doe?? Bedankt...
  17. antoinedoppenberg

    startproblemen

    Hallo mensen, Gisteren heb ik gereden van Amersfoort naar Harderwijk (binnendoor; dus zo'n uur onderweg), ben toen 5 minuten gestopt en wilde toen verder rijden. Niet dus! Er zat totaal geen stroom meer in de accu. Vervolgens de pechhulp laten komen, aan de jump-starter en toen kon ik weer...
  18. antoinedoppenberg

    Harley rijders omgeving Amersfoort

    Hallo allemaal, Sinds twee jaar heb ik een HD en ik vind het erg leuk om alleen te rijden. Regelmatig rij ik ook via de chapter een ride-out mee en dat vind ik ook erg leuk. Toch zou ik wel vaker met een (kleiner) groepje willen rijden. Gewoon 's avonds of in het weekend. Natuurlijk wel...
  19. antoinedoppenberg

    Wie kent Motormechanica in N'gein?

    Heeft er iemand ervaring met Motormechanica in Nieuwegein? Service, betrouwbaarheid, netheid, onverwachte kosten? Ik wil mijn Harley daar een beurt laten geven, maar ik ken ze nog niet. Iemand ervaring?
  20. antoinedoppenberg

    Motormechanica Nieuwegein?

    Wie heeft er ervaring met Motormechanica in Nieuwegein? Service, betrouwbaarheid, netheid, onverwachte kosten? Ik wil mijn Harley daar een beurt laten geven, maar ik ken ze nog niet. Iemand ervaring?
  21. antoinedoppenberg

    Wie wil mijn Harley tank, spatborden e.d. spuiten?

    Dit is de motor zoals die er nu uit ziet. Nou ben ik niet gek van de rode lijntjes en zou daarom het e.e.a. willen laten overspuiten. Zelf heb ik de ruimte er niet voor (blij dat ik de motor in de schuur kwijt kan *D ). Wie wil deze onderdelen spuiten? Uiteraard verwacht ik wel een zeer...
Terug
Bovenaan Onderaan