Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nino
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nino

    Nieuwe zadels Gsxr 1000 K7 en Gsxr600/750 K8

    Doe maar een goed bod! 1 origineel zadel Gsxr600/750 K8 1 custom zadel Gsxr600/750 K8 (Alcantara)
  2. Nino

    Wiz Titanium sliders

    17,50 incl verzenden!
  3. Nino

    Grondanker!

    Foto zegt genoeg: Af te halen in Ede voor 25,- euro.
  4. Nino

    Hyperkewl koelvest maat L (2x gedragen!)

    Zgan vest, werkt perfect! Onderdompelen in water, paar minuten laten liggen, eruit halen, licht uitwringen en je hebt het een heeeeel stuk aangenamer. Lekt geen water of iets dergelijks dus de rest van de kleding blijft echt droog. Werkt 5-6 uur en kan daarna weer opnieuw gebruikt worden...
  5. Nino

    Supersic R.I.P. shirt maat XL (nieuw)

    Nieuw shirt, mijn maat niet dus mag weg. Achterkant: Voorkant: 10-tje incl!
  6. Nino

    Matzwarte Schuberth S1 PRO maat 54/55

    Gebruikte maar nette en vooral superrrrstille S1 Pro! Weinig gedragen en absoluut nooit laten vallen. Alles zit er nog op en aan: Pinlock Zonnervizier Zeer goed ventilatie Helmhoes Kinstukje Prijs: 235,-
  7. Nino

    Alpinestars GP Plus handschoenen maat XL

    Weinig gedragen handschoenen van Alpinestars, niet in de regen gedragen en geen scheuren of andere gekke slijtageplekken. Gewoon netjes! Prijs: 75,- euro
  8. Nino

    Alpinestars RC-1 2piece zwart maat 52

    Mooi net kwaliteitspak met: GP-protectoren uitneembare mesh binnenkant Speedhump Zgan sliders Stukken stretch voor een goede pasvorm en luchtig bij warm weer. Weinig gedragen en altijd tijdig ingevet. Prijs: 350,- euro
  9. Nino

    Alpinestars SMX Plus zwart maat 43

    Weinig gedragen maar wel wat gebruikerssporen. Sluitingen werken uiteraard perfect! Prijs: 100,- euro
  10. Nino

    Büse Belluno vest, als beste backprotector getest

    Prijs: 95,- euro
  11. Nino

    Linkpijp Z750(R) 2007/2012

    Korte linkpijp voor de Z750 Er zitten door het draaien van de bocht wel wat krasjes op, zie foto! Aansluitdiameter 51mm Prijs: 35,- euro
  12. Nino

    Rizoma Reverse (beetje schade)

    Prijs: 25,- euro
  13. Nino

    Suzuki tankpad

    12,- euro incl. verzenden!
  14. Nino

    Suzuki blouse maat L (nieuw)

    Valt iets groter. Kaartje (29,95) zit er nog aan. Prijs: 10,-tje incl. verzenden.
  15. Nino

    Custom zadel Gsxr600/750 K8

    Nieuw zadel en opnieuw bekleed. Geschikt voor de Gsxr600/750 K8 Prijs: 95,- euro
  16. Nino

    Custom zadel Gsxr K8 / Staafje Titanium / Wiz tit. sliders

    Nieuw zadel en opnieuw bekleed. Geschikt voor de Gsxr600/750 K8 Prijs: 95,- euro Staafje titanium 1,5cm dik en 15cm lang Prijs: 20,- euro incl. verzenden Wiz sliders, kunnen nog wel even mee. Prijs: 22,50 incl. verzenden
  17. Nino

    Dikke plus RM Motortechniek (Rhenen)

    Vandeweek heb ik met de Z een ritje richting Tiel gemaakt om een setje Tailrisers op te halen. Op de terugweg besloot ik nog even langs Rhenen (industrieterrein Remmerden) te rijden om een bakje koffie te doen bij mijn vriendin. Bij het oprijden van de Steenoven zag ik een nieuwe motorzaak...
  18. Nino

    Titanium Akrapovic slip-on Z750 (2007/2012)

    +- 1800km oud en uiteraard onbeschadigd. Prijs: 500,- euro
  19. Nino

    Poserzadel Gsxr600 / Gsxr750 K8

    Nieuw zadel met nieuwe bekleding. Het zwarte deel is origineel, grijs is Alcantara en witte stiksels. Mag weg voor 100,- euro. (incl. de evt. verzendkosten) Of af te halen in Ede!
  20. Nino

    Wiz titanium kneesliders

    Over te nemen voor 25,- euro incl. verzenden.
  21. Nino

    Ronde vlekken op nieuwe titanium Akra, hoe kan dat?

    Toen ik vanmiddag de motor uit de schuur haalde schrok ik toch wel een beetje. Mijn mooie Akra zit vol lichte vlekken, paar aan de zijkant maar het meeste bovenop? Het komt niet door een vloeistof want de motor en de schuur zijn droog en de vlekken zijn rond. Rij wel zonder Db-killer en er...
  22. Nino

    Gezocht: Tracktraining 26 06 11 Level 2

    Moet level 2 zijn!
  23. Nino

    Dunlop Sportmax Qualifier 120/70ZR17 + 180/55ZR17 853km oud!

    Zgan set recente Dunlop`s. (geen circuitgebruik) Achterband is van week 52 2010 Voorband is van week 50 2010 Prijs: 145,- euro
  24. Nino

    2x gedragen Motorhelm RXA Dragon

    Te Koop: Zgan RXA Dragon helm maat S 55/56. (kevlar/fiberglas) Gekregen maar helaas niet helemaal mijn helm. Echt 2x gedragen en nog geen maand oud, is van binnen en buiten helemaal als nieuw. Nieuwprijs van deze helm is 225,- euro. Helmhoesje zit erbij! Mag nu weg voor 90,- euro.
  25. Nino

    Zgan motorbok + toebehoren

    Op te halen in Ede. Doe een goed bod!
Terug
Bovenaan Onderaan