Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. G

    GSX-R750, 1989 €700,-

    Ik heb hier voor de liefhebber nog een GSX-R750 staan van 1989. Motor opgehaald omdat dit één koop was met wat meer spullen, hoef er dus niet de hoofdprijs voor. Minpunten: - Oliekoeler niet orgineel. Zit een rechte van een 1100 op, deze is beschadigd maar dicht. - Kuipdelen hier...
  2. G

    Intruder VS700 Lane Splitter.

    Zit ik tijdens de vakantie (nu dus ook) terwijl de kleine meid slaapt even achter internet... scoor ik voor een appel en een ei een intruder VS700.. Een intruder rigoreus verbouwen valt niet mee, dan moet je eigenlijk alleen het blok behouden..frame valt niet veel mee te doen.. Plaats van de...
  3. G

    Motortrailer, niet netjes maar wel goed en goedkoop!

    Niet netjes, wel goed. Helaas heeft de lichtbak wat schade, werkt echter gewoon helemaal naar behoren. Prima trailer, 120 met de motor erop is heel goed te doen. Ik heb het ding voor 150 gekocht, toen nog met een lichtbalk die goed was... nu voor €125,- even een nieuw kape over de lens...
  4. G

    Honda CB750 SOHC hardtail (eigenbouw kenteken!) vr.pr €4250,

    Eventueel te koop, mijn hardtail CB750 SOHC... De motor beschikt over een eigenbouw kenteken, gewoon legaal en zonder risico (verzekering / politie) rijden dus. Een unieke fiets, bij mijn weten de enige in die te koop staat in nederland. Blok loopt als een zonnetje, door de vorige...
  5. G

    CB750 SOHC hardtail eigenbouw project.

    Eigenlijk en project dat zo goed als af is... maar hier even wat foto's..
  6. G

    Krauser kofferset met sleutels

    Zaten op een Suzuki GSX1100EFE.. pas te maken voor veel motoren.. Doe een bod.... 2 kratjes bier ofzo...
  7. G

    Honda Fireblade, 2001, € 3250,-

    Door inruil op een andere motorfiets verkregen, staat daarom dus pas enkele weken op mijn naam. Betreft een uit Belgie geimporteerde Blade... in keurig nette staat zonder schades. Ook in het verleden geen schadefiets geweest, anders heel vakkundig gerepareerd want ik kan er helemaal niets...
  8. G

    Eigenbouw GSX-R750 Hardtail met eigenbouw kenteken!

    Wegens stoppen met motorrijden biedt ik hierbij mijn laatste neit afgeronde project aan, Betreft een hardtailframe van hardup-choppers uit Engeland, inclusief accu/electra bak. - GSX-R 750 blok, slechts 20.000 gelopen. Orginele teller aanwezig als bewijs. - Set GSX-R wielen, orginele...
  9. G

    Alu kroonplaten, zeer dik! Streetfighter/special.

    Ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen interesse hebben in een set dikke aul kroonplaten.. Geheel passend voor een GSX-R, dus incl. stuuraanslag etc. dus voor alle bouwjaren van 1989 t/m 1996 en veel types GSX- Gewoon plug & play.. Betreft dezelfde set die in mijn hardtail project...
  10. G

    GSX-R750W, 1993....motorisch en optisch schade.

    Motor is van een maatje van me, ik zal proberen het verhaal zo duidelijk mogelijk neer te zetten.. Motorisch probleem, naar alle waarschijnlijkheid een gebroken zuigerveer in de 4 cilinder. Met een gangetje van +/- 230 km/uur hield de motor in en gooide via de ontluchting een flinke sloot...
  11. G

    Alle vragen en antwoorden voor m´n toekomstige project.

    Hallo allemaal, Ik heb hier nog een oude GS1000 staan en daar wil ik eigenlijk straks een span aanknopen.. sinds 12 maart is er gezinsuitbreiding en uiteindelijk lijkt het me leuk als ze mee kan in het span. Nou is het zo dat ik voorlopig nog een ander project af ga bouwen, ondertussen wil...
  12. G

    GS1000 caferacer!

    Ik zal hier ook wel het een en ander neerplakken betreffende mijn GS1000 caferacer... Word geen dure fiets, gewoon technisch goed en relatief netjes GOEDKOOP rijden! Hoe het allemaal begon: Even geknipt en geplakt.. Als het goed is komt vandaag mijn heftafel binnen, compleet met extra...
  13. G

    GSX-R Hardtail chop....

    Ook hier maar wat foto's neerzetten, stonden al bij de buren.. Project is al een tijdje gestart en bestaat uit: - Hardtail frame voor een GSX-R - GSX-R 750 blok met slechts 20.000 gelopen. - GSX-R wielen - ZX6R radiale vork met one-off alu kroonplaten - Aangepaste tank Eerst maar wat...
  14. G

    36 mm carbs GSX-R / Streetfighter

    Setje carbs, zien er netjes uit. Liggen al een tijd op de plank.. 75 euro.. verzenden is mogelijk!
  15. G

    Achterbrug GSX-R750 1990 compleet!!

    Complete set: - brug - linksysteem - schokbreker - as + stofhoezen etc. - Kettingspanners - hugger In ZEER nette staat, kettingvet mag je zelf verwijderen! Ik dacht zelf aan 125 euro, verzenden evt. mogelijk kosten zijn voor de koper!
  16. G

    Bijna nieuwe USD vork GSX-R Compleet!!

    Wegens veranderde plannen, vork is al nieuw. Chroom in perfecte staat. Helemaal compleet: - Kroonplaten - remklauwen - As + afstandsbussen - clip-ons - rempomp - remleidingen Wiel erin en klaar ben je! Ik dacht aan 350 euro.. verzenden is evt. mogelijk kosten voor de koper!
  17. G

    Orginele remschijven RSV mille.

    Voor zover ik weet kaarsrecht.. heb ze op een glazenplaat gelegd en zijn geheel vlak.. Dik genoeg, nette staat.. Foto kan ik maken, verzenden is mogelijk.. Of inruil van een set remschijven voor een SRAD-TL1000.. Vr.pr. € 175
  18. G

    Setje SRAD wielen, 6" achter

    Zie foto's, nette set.. geen schijven geen tandwieldrager. Wel gebalanceerd en met nog zeeeeer nette bandjes.. Laten we maar starten met een vr.pr. van 225... mogen ook zonder de banden weg.
  19. G

    GSX-F1100 blok (1127) voor onderdelen.

    Te koop... Helaas is mijn pas aangeschafte blok alleen goed voor de onderdelen, big-end lager uitgelopen, schade aan krukas en 2 cilinders.. Wat heb ik dan voor delen: - Complete kop in zeer nette staat met GSX-R nokkenassen, dus feller dan een F versie. - Koppeling compleet - Boven...
  20. G

    RSV Mille wielen, 2002-2003-????

    Ben op zoek naar een setje wielen, van die 6 spaaks... Achter graag met tandwieldrager en remschijf...zonder mag evt. ook. Remschijven voor niet nodig, die heb ik.. Graag aanbieden met vr.pr. en foto..
  21. G

    Suzuki GS850.. winterproject voor winterprijs.

    Te koop.. Suzuki GS850 met volle Vetter Windjammer en koffers.. Motor heeft altijd prima gelopen, ruim 2 jaar geleden stil gezet vanwege een rotte uitlaat en een hoop zwetende pakkingen.. daarna nooit meer wat mee gebeurd.. Motor is van mijn vader die niet meer gaat rijden en mag dus weg...
  22. G

    GSX1100 , 1982.. veel voor weinig.

    Wat mankeert eraan: Pakkingen cilinderkop zweten stevig, hebben ze allemaal en is makkelijk op te lossen met een nieuwe pakking. Heb ik niet gedaan en geen zin an omdat het ding wel 100.000 km mee kan als je er af en toe olie in gooit.. Voorvorkkeeringen lek... chroom poten PERFECT...
  23. G

    Knap stukkie werk...

    http://link.marktplaats.nl/250404222 Sorry... je hebt me geinspireerd Murph.. en kon het niet laten ook dit hok te posten.. we hebben het over de groene.. dat mag duidelijk zijn..
  24. G

    Verbouwde intruder VS700.... zeer nette staat.

    Te koop, voor een maatje van me die hier nauwlijks komt.. zijn intruder VS700.. Ruim 1,5 jaar geleden geheel uit elkaar geweest en professioneel opnieuw gespoten (zwart mettalic) tevens frame en alle losse delen gecoat.. Alle chroom in goede staat, alu gepolijst.. Carbon uitlaat met...
  25. G

    Interesse? GSX-R1100W...1993, 49.000 km, orgineel!!

    Tja.. als woon-werk fiets niet echt handig..(lees, in de spits rijdend niet echt een lekker houding,althans niet voor mij) Overweeg dus m'n GSX-R1100W van de hand te doen, fiets is in erg nette staat! Zoals het eigenlijk hoort bij zo'n fiets, SPATORGINEEL! Paar hele kleine krasjes...
Terug
Bovenaan Onderaan