Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dribibuu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dribibuu

    Kinder motorpak maat 140 (lengte aanpasbaar)

    Aangezien mijn dochter er niet meer in past een motorpak te koop, maat 140. Kleur is zwart met grijs. Hooguit een keer of zes gedragen, echt als nieuw. De mouwen en broekspijpen kunnen met ritsjes langer gemaakt worden. Mouwlengte vanaf de schouder tot de pols is 50, uitgeritst 54 cm...
  2. Dribibuu

    VT1100 shadow koppelingsdeksel muurvast

    Hallo allemaal, ik dacht mijn koppelingsplaten te gaan vervangen omdat de koppeling enorm slipt, maar na het verwijderen van de bouten is er geen millimeter beweging te krijgen in het deksel. Iemand misschien een briljante tip om dat los te krijgen? Gaat om een shadow 1100 uit 1994...
  3. Dribibuu

    Goedkope verwarmde handschoenen

    Ik was eens rond aan het zoeken voor verwarmde handschoenen, en toen liep ik tegen een webwinkel aan die verwarmde handschoenen levert (op een accu) voor 38,95. Of ik hier een link in mag gooien weet ik niet? Ik heb ze net pas besteld, dus of en hoe snel ze leveren weet ik nog niet, en ook...
  4. Dribibuu

    Handvatwarmers, eenvoudig los/vast te maken

    Ik heb bij het opruimen van mijn zolder een setje handvatwarmers gevonden. Ze zijn van het merk Oxford, en ze worden d.m.v. klitteband bevestigd aan de handvatten. Er zit een stuurschakelaar aan het snoer, zodat je vanaf het stuur de verwarming aan en uit kunt zetten. Worden prima warm, en de...
  5. Dribibuu

    te onzeker op nat wegdek?

    Ik zat me eens wat af te vragen. Ik rij nu een jaar of 11 motor, ook in de winter en zo, eigenlijk alleen niet als er onweer in de lucht zit of het glad is/lijkt. Op nat wegdek rij ik uiteraard wat voorzichtiger dan op droog wegdek, niet alleen in de buurt van putdeksels en witte belijning...
  6. Dribibuu

    oud (kapot) contactslot met sleutel

    Hoi! Mijn dochtertje van 3 heeft sinds afgelopen weekend haar eigen motor, zo'n ding op een accu dus. Maar nu komt het: ze wil net als papa een sleutel voor haar motor. Ik zoek dus een oud contactslot met sleutel, mag gerust kapot zijn want het is alleen maar voor de show. Iemand...
  7. Dribibuu

    waar koop ik koolborstels?

    Ik heb de zoekfunctie al eens flink gebruikt, maar het antwoord op mijn vraag kan ik niet echt vinden. (ongetwijfeld is er nu iemand die zo 5 topics oplepelt waar mijn vraag beantwoord wordt :$ ) In alle gevonden topics komt wel de opmerking "gewoon een setje nieuwe koolborstels erin" voor...
  8. Dribibuu

    accu stuk of gewoon niet lang genoeg geladen?

    Ik heb een maand geleden een nieuwe accu en lader gekocht. Netjes gevuld met accuzuur en nachtje opgeladen. Alles werkte prima. Nu heeft afgelopen weekend een vriend van me even op mijn motor gezeten en hem gestart, en daarna het contact niet op 'uit' gezet, maar op de parkeerstand. De...
  9. Dribibuu

    speelgoedmotor gezocht

    Mijn dochtertje is afgelopen zomer in Rusland op een speelgoedmotortje op de foto gezet. http://www.alyssa-maria.nl/images/motor/2.jpg Ik heb me suf gezocht op internet waar ik zo'n ding zou kunnen kopen (in NL) maar ik kan niks vinden. Iemand een adresje?
  10. Dribibuu

    starmotor honda shadow maakt rare geluiden

    Hoi! ongeveer anderhalf jaar geleden begon mijn motor slecht te starten, een kennis heeft toen de startmotor uit elkaar gehaald, de sleepcontacten omgedraaid (waren rond weggesleten) en daarna werkte hij weer prima. Nu begint het ding echter gekke geluiden te maken, dus ik vrees dat hij...
Terug
Bovenaan Onderaan